heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2022
heydude.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

14 jun 2023
Dank voor je vijf sterren review. Veel plezier met je schoenen.
14 jun 2023
Dank voor je review. Goed om te horen dat je blij bent met je bestelling. We gaan hier natuurlijk altijd voor een vijf sterren beoordeling. We zouden graag willen weten wat er voor jouw nog beter kan, zodat we de volgende keer een 5 sterren beoordeling van je krijgen. Veel plezier met je schoenen!
5 jun 2023
5 jun 2023
4 jun 2023
3 jun 2023
3 jun 2023
2 jun 2023
14 jun 2023
Dank voor je review. We gaan hier natuurlijk altijd voor een vijf sterren beoordeling. We zouden graag willen weten wat er voor jouw nog beter kan, zodat we de volgende keer een 5 sterren beoordeling van je krijgen. Veel plezier met je schoenen!
2 jun 2023
18 mei 2023
18 mei 2023
25 sep 2023
18 okt 2023
Order ( na 2 weken ) nog niet ontvangen . De kwaliteit van de producten zijn goed ( uit ervaring met eerdere bestelling ) Ik suggereer jullie met een betrouwbare distributeur van de orders te werken . Ik heb het gevoel mijn collie ( betaald ) nooit te mogen ontvangen .
18 okt 2023
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Inmiddels heb je op 16-10 contact gehad met onze klantenservice om te werken aan een passende oplossing. Er is ondertussen een onderzoek gestart naar het vermiste pakket en hopen hier spoedig bij je op terug te komen.