heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl
Beoordelingen:

872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.140 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

de meest kritische beoordeling

25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor heydude.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Absolute deceptive false advertising. Actual product is way way inferior and incomparable to the advertised product pictures. Shameful misleading ripoff
Beoordeling melden
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat de schoenen via bartoqi werden verstuurd en daar €5,- goedkoper waren .. dus ik bestel ze nooit meer via hey dude Gr Johan
Beoordeling melden
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dames schoen maat 41, lengte was goed. Maar de breedte was veel te wijd. Waardoor ze niet om je voet blijven zitten.
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
27 nov 2023
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de schoenen niet goed aansloten op de breedte van je voeten. We zullen dit doorgeven aan ons team voor verdere verbeteringen. Neem gerust contact met ons op voor eventuele oplossingen of een retourprocedure.
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niks mis mee, maar ook gewoon wat je mag verwachten. Gewoon je afspraken nakomen vind ik geen bijzondere prestatie.
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
14 jun 2023
Dank voor je review, niks mis mee.
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb met bestelling tot op heden niet mogen ontvangen en mijn mail wordt genegeerd door HeyDude!
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
28 jun 2023
Dank voor de review. We vinden het vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad. We hebben helaas geen mail van u mogen ontvangen.
EV
E V.
Velsen
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de schoenen is top vindt alleen de communicatie na de bestelling wat summier
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
18 dec 2023
Bedankt voor je review, fijn dat u tevreden bent over onze schoenen. Dat onze communicatie na de bestelling wat summier zou ik graag wel iets meer over willen weten. Wat er ontbrak en wat we kunnen verbeteren. Graag hoor ik daar meer over in een mail zodat we daarmee aan de slag kunnen
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering is ok, maar indien je iets retour wil sturen zijn de kosten wel heel hoog!!
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
17 okt 2023
Fijn dat alles goed is gegaan met de levering. Wist u dat als u via onze webshop binnen Nederland een retour aanmeld, de kosten €5.99,- bedragen.
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen zijn veel te klein, maat niet reeel. Retourneren is voor eigen rekening.
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
3 jul 2023
Dank voor je review. Vervelend om te horen dat de schoenen niet naar wens zijn. Om te werken aan een duurzame toekomst en het terugdringen van onnodige retouren, hebben wij er bewust voor gekozen om de verzendkosten naar de klant voor onze rekening te nemen en de retourkosten voor de klant zijn rekening.
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringsdatum?

Bestelling op 27 juni. Eén week later nog geen enkele info over datum levering...
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
4 jul 2023
Dank voor de review. Uw pakket is vertraagd. Dit komt door een staking bij Bepost. Onze excuses voor het ongemak.
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hebben nog steeds geen schoenen ontvangen of iets van jullie gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
31 jul 2023
Inmiddels hebben we contact gehad. Helaas bezorgen we niet bij een afhaalpunt. Zodra we het pakket terug is zullen we het opnieuw versturen.
26 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week woensdag een paar schoenen besteld, van nog niet binnen!!
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
27 jun 2023
Dank voor de review. Inmiddels heeft u contact met ons en kijken we samen naar een oplossing.
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte zaak dat je moet betalen als de schoenen tegenvallen
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
3 jul 2023
Dank voor je review. Om te werken aan een duurzame toekomst en het terugdringen van onnodige retouren, hebben wij er bewust voor gekozen om de verzendkosten naar de klant voor onze rekening te nemen en de retourkosten voor de klant zijn rekening.
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog stteeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
18 dec 2023
dank voor je review. Wat vervelend dat het nog steeds niet bezorgt is. Ik heb gelijk gekeken waar het aanligt en zie dat het pakketje bij de vervoerder niet verder komt. Ik heb gelijk een onderzoek gestart en hopelijk wordt het nu snel bezorgt.
17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik weet niet hoe terug te zenden zonder printer
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
18 sep 2023
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat ons retoursysteem niet aan je verwachtingen voldoet. We hebben via ons systeem de mogelijkheid om printerless een retourlabel te genereren.
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb jullie zending nog steeds niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
11 jul 2023
Dank voor de review. Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad. We zien in de track and trace dat het pakket op 7 juli bij u is bezorgd. Mocht dat niet zo zijn willen wij u vragen om contact met ons op te nemen.
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van heydude.nl
22 jun 2023
Inmiddels hebben we via de mail contact met u opgenomen. We kijken naar een oplossing.
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden