heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.140 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

17 mei 2024
16 mei 2024
15 mei 2024
15 mei 2024

Productomschrijving laat te wensen over

De bestelling en levering verliepen soepel. De schoen oogt als een volwaardige sportschoen, maar overstijgt in werkelijkheid het niveau van een eenvoudige instapschoen niet. Het zou goed zijn om dit nadrukkelijker te vermelden.
Antwoord van heydude.nl
Dank je wel voor je eerlijke feedback! Fijn dat de bestelling en levering soepel verliepen. We begrijpen dat je meer verwachtte van de prestatie van de schoen. We nemen je suggestie ter harte en gaan kijken hoe we dit beter kunnen communiceren. ✨👟
16 apr 2024

Goede service

Schoenen besteld, maatje te klein. Er ging iets mis met verzendlabel voor om te ruilen. Snel contact met de klantenservice en goed opgelost. Loop nu op wolken!
5 mei 2024
De schoenen zien er in het echt nog beter uit. Erg licht en goede loopeigenschappen. In en uitstappen is wat een worsteling. Ik gebruik een schoenlepel.
7 mei 2024
Dank voor je toffe review!! Super dat de schoenen je zo goed bevallen en zelfs beter zijn dan verwacht!
11 mei 2024
Alles was snel geregeld, ik had een keer geruild, ook heel vlot gegaan. Helaas kwam ik niet uit qua maat, toch tevreden over service. Bedankt.
13 mei 2024
Wat fijn dat je tevreden bent over de service, ondanks de uitdaging met de maat. We zijn blij dat we je snel konden helpen met het ruilen! Hopelijk vind je snel het perfecte paar dat helemaal past. Bedankt voor je feedback en vertrouwen in HEYDUDE! 😊
24 apr 2024
Snelle levering, schoenen bleken toch te klein te zijn maar zonder probleem kunnen ruilen en ook de juiste maat binnen 3 dagen in huis!
9 mei 2024
Snelle verzending. Mega fijne schoenen. Echte aanraders. 1 paar heb ik terug gestuurd en werd snel afgehandeld. Echte aanraders.
10 mei 2024
Wat fijn om te horen dat je blij bent met je HEYDUDE schoenen en onze snelle service! Bedankt voor je positieve review en dat je ons aanbeveelt. We zien je graag snel weer! 😊👟