Lucardi Juwelier Meppel

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

25 aug 2023
Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik werd er gewezen op het membranen en was dit snel geregeld. Wat (veel) beter kan is de voorraad in de winkel en de vindbaarheid van de productcodes voor de medewerker in het kassasysteem en op de geprinte lijst. Die was niet volledig. Uiteindelijk is het gelukt maar het was voor de wachtende klanten niet fijn. De medewerker deed haar uiterste best.

Wanneer je op internet leuke hangers ziet en die niet in de winkel te krijgen zijn. En ik had telefonische aan gegeven dat ik te weinig betaald had. Jammer dat dit niet even via internet bankieren kon worden overgemaakt. Of een tikkie .Ik heb het recht moeten zetten, door weer 20 kilometer heen en 20 kilometer terug te rijden. Voor 17, 00 euro. Ik kwam er zelf achter dat er te weinig was betaald. Nog blij dat de parkeermeter defect was.....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Meppel

16 mrt 2024
De keuze was enorm, met veel mooie kortingen
De persoon die mij geholpen heeft echt super
24 feb 2024
Goed geholpen
Het was goed.
Nette winkel, veel keus. Een kast met oorbellen was helemaal beplakt met sale banners. Echter was dit erg misleidend omdat nog geen 20% van de inhoud daadwerkelijk mee deed aan de sale.

Top!

Er werd ruimte gegeven om goed te kijken, meegedacht aan wensen en andere mogelijke ideeen uitgewisselt. Uiteindelijk nogmeer tijd gegeven en de juiste juwelen gevonden

Necklace

Beautiful necklace, another one for the collection. I’ll come back there 100%. Service 100% perfection
10 feb 2024

Leuke verkoopster

De ontzettend aardige leuke vlotte verkoopster, smalle meid maar heel behulpzaam!!

Mijn dochter kreeg echt proffesioneel…

Mijn dochter kreeg echt professionele aandacht en advies.
10 feb 2024
Ketting en armban heel mooi
25 aug 2023
11 sep 2023

Fijne winkel

Voor mijn verjaardag koos ik een mooie gouden ring uit. Goed geholpen en geslaagd! Het was rustig toen wij er waren, de verkoopster had alle tijd om te helpen. Blij met mijn aankoop en ontving ook 20% korting, mooi meegenomen
3 jun 2023
Hele fijne service in meppel. Iedere keer weer worden we fantastisch geholpen door de medewerkers. Mijn dochter wil alleen nog oorbellen bij deze winkel omdat ze haar zo lief helpen om de oorbellen in haar oren te doen
23 mei 2023
We zijn vandaag in Meppel geweest bij Lucardi. En hebben een aankoop gedaan van gouden oorbellen. We zijn heel vriendelijk geholpen door een meisje/ vrouw. Ze staat normaal in Hoogeveen maar was vandaag in Meppel.👍👍👍
30 aug 2023

Fijn, vlot, eerlijk!

Fijn, vlot en eerlijk geholpen. Mijn dochter supertrots de deur uit met twee vers geschoten oorbellen en zelf als proud member met een mooie set ringen na een fijn eerlijk advies.
29 jun 2023
Geweldige service, heel vriendelijk ik ben zelf 16, de juwelier deed erg vriendelijk en handelde goed naar onze leeftijd (ik was met een groepje vrienden) dit gebeurd niet vaak
6 okt 2023

Goed geholpen

Jammer dat je bij moet betalen voor een cadeauverpakking. Een sierraaad is altijd een cadeau. Soms voor een ander en soms voor jezelf.Verpak het leuk, dat zijn we waard!
22 jul 2023

Te weinig personeel

De personeel een Meppel is wat vriendelijker dan in Zwolle. Maar het is te weinig Personeel dus de klanten moeten te lang wachten om geholpen te worden .
28 okt 2023
Voor de eerste x hier geweest. Wat een leuk en vriendelijk personeel. Erg goed geholpen en totaal niet opdringerig. Ook een mooie collectie. Tot snel

Aandacht

Ondanks dat het druk was in de winkel en er maar 1 medewerker aanwezig was, nam ze de tijd om ons te helpen met het kiezen en passen van onze ringen