Lucardi Juwelier Meppel

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

25 aug 2023
Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik werd er gewezen op het membranen en was dit snel geregeld. Wat (veel) beter kan is de voorraad in de winkel en de vindbaarheid van de productcodes voor de medewerker in het kassasysteem en op de geprinte lijst. Die was niet volledig. Uiteindelijk is het gelukt maar het was voor de wachtende klanten niet fijn. De medewerker deed haar uiterste best.

Wanneer je op internet leuke hangers ziet en die niet in de winkel te krijgen zijn. En ik had telefonische aan gegeven dat ik te weinig betaald had. Jammer dat dit niet even via internet bankieren kon worden overgemaakt. Of een tikkie .Ik heb het recht moeten zetten, door weer 20 kilometer heen en 20 kilometer terug te rijden. Voor 17, 00 euro. Ik kwam er zelf achter dat er te weinig was betaald. Nog blij dat de parkeermeter defect was.....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Meppel

5 okt 2023
Super winkel altijd vriendelijk goed advies nemen de tijd voor je Heerlijk om ook zo eens rond tesnuffelen kom er nooit met lege handen weg
21 okt 2023

Een feestje

Mijn dochter kreeg haar eerste ringetje met een mooi doosje. Dit werd zo leuk gedaan door de medewerker. Het was echt een feestje.
Het was druk in de winkel. Maar we werden super geholpen. Heel erg bedankt 🥰 mijn dochter was heel erg blij met haar ringtje
25 dec 2023
Vriendelijke medewerker die wist waarover ze het had. Misschien wat meer personeel. Er waren 5 klanten en ze was alleen. P
1 okt 2023
Heel fijn geholpen. Verkoopster dacht heel goed mee. Echt aandacht voor haar jonge klant. Maar ook voor de moeder en oma.
23 jun 2023
Fantastisch geholpen in de winkel en spontaniteit spatte er vanaf! Mijn dochter en ik waren dolblij met onze enkelbandjes🥰
1 jul 2023
Heel fijn geholpen. Ik kwam om gaatjes te laten schieten en dat is op een fijne manier gegaan. Vriendelijk en klantbewust
1 jun 2023

Koop van sieraad

Ik werd na ff wachten heel goed geholpen en de verkoopster nam echt goed de tijd ervoor . Kwam ook met suggesties
Mooi horloge gevonden en gekocht. De medewerker had alle tijd en gaf een goed advies. Kom hier graag weer terug.
5 sep 2023
Even moeten wachten maar daarna heel fijn geholpen. Er werd op een fijne manier meegedacht voor een cadeautje.
3 okt 2023

Mooie sieraden

Vriendelijk personeel en ook erg behulpzaam elke keer als ik er kom dus heb geen verbeter punten ga zo door .
27 jun 2023

Goede begeleiding en advies bij het…

Goede begelriding en advies bij het kopen. Ook toen het artikel stuk was gelijk eencandere besteld. Prima
26 okt 2023
Vriendelijk en uitgebreid geholpen. Verkoper dacht met me mee en deed goede voorstellen voor oorknopjes.
6 jan 2024
Prettig geholpen! Heel erg blij met mijn nieuwe oorbellen! Goede uitleg waar rekening mee te houden.
Klantvriendelijk. Persoon was alleen in de winkel, dat was voor sommige klanten wat langer wachten.
8 jul 2023
Advies gevraagd of wisselen piercing en deskundig advies gekregen en gelijk piercing laten wisselen.
21 jun 2023
Vriendelijk personeel, mooie sieraden! En dit kleine huisje wat ik heb gekocht is toch echt geweldig!

Top service

Het wachten voordat we aan de beurt waren duurde wel een beetje lang Maar de service verder was top
Het was heel druk in de winkel, maar toch werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
18 aug 2023
Goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. Goede uitleg, dus goed een keuze kunnen maken.