quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 sep 2019
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr 2023
Prima webshop maar in het begin was onduidelijkheid over het leveren van mijn bestelling, en daarna door het contact met de klantenservice en door mijn tip die aan hun gegeven dat ze een beter contact maken met de klant om te informeren over het leveren van het product. En heb ze mijn advies gebruikt daarom ben ik erg blij mee. Krijg daarna mijn bestelling netjes en goed ingepakt. Ik geef ze een dikke duim.

Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Foute bestelling van mijn kant; snel opgelost en geld binnen no time retour. Plus erg belangrijk; goed contact via mail. Niet tig x moeten vragen om reactie. Fijn!!!
Snelle service en zeer attente medewerkers
HS
snelle levering
Alles prima

Teleurstellend

Antwoord van quickjewels.nl
Beste Janine, Bedankt voor het delen van uw feedback. We begrijpen volkomen dat het teleurstellend kan zijn wanneer een product niet leverbaar blijkt te zijn. We hebben uw opmerking serieus genomen en hebben de tijd genomen om te onderzoeken wat er is misgegaan met het product. Het spijt ons te horen dat het product inderdaad nog onterecht zichtbaar was op onze website, maar we willen u graag laten weten dat dit product inmiddels is verwijderd. Het product is namelijk niet meer leverbaar. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden vermeden. Nogmaals, onze excuses en bedankt voor uw begrip.

kristallen decoraties

uitstekende en snelle communicatie met klanten die alle lof verdienen.
28 jan 2024
Netjes verzonden Snel geleverd Was de goedkoopste
Vlotte levering en prettig telefonisch contact
Snelle levering, goede service & goede prijs
keurig op tijd geleverd in toegezegde geschenkverpakking. Wellicht dat de verpakking nog iets persoonlijker zou worden door er door de klant opgestelde tekst met kaartje aan toe te voegen.
Antwoord van quickjewels.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je beoordeling en de feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en wij zullen je idee aangaande het persoonlijke kaartje zeker meenemen :) Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
Goede communicatie en uiteindelijk een hele snelle levering. Verbeter punt . Mijn artikelen waren mooi ingepakt en ik moest ze openen om te weten wat er in zat en ik ze kado kon doen.
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de feedback. Dit is een goede tip en dit gaan wij zeker uitvoeren. Wij hebben hiervoor kaartjes besteld zodat wij deze aan het cadeautje kunnen bevestigen met hierop het artikelnummer. Wij hopen dit zo te kunnen verbeteren. Wij wensen je een heel mooi nieuwjaar en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
7 jan 2024

Snel antwooord via mail

Ik had een vraag gestuurd via de mail. Deze werd snel beantwoord. Het product was sneller in huis dan in eerste instantie aangegeven en nog op tijd vóór kerst.
30 dec 2023
Product was tijdelijk uitverkocht. Telefonisch contact en geld teruggestort. Snelle service.
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Jolanda, Hartelijk dank voor je beoordeling en review. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat je de afhandeling als snel hebt ervaren. Wij wensen je een prettige dag toe. Hartelijke groet, Team Quickjewels
Ze leveren wat ze beloven en op de tijd dat ze doorgeven

Snel binnen en netjes verpakt

Mijn bestelling was snel binnen en was netjes verpakt.
1 jan 2024
Snelle levering Fijne communicatie
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor je beoordeling en review. Fijn om te lezen dat je onze snelle levering en communicatie als positief hebt ervaren. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
6 jan 2024
Snelle levering, goeie prijs!
Snelle bezorging
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor de beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
Vlugge levering
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels