quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3-9-2019
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
quickjewels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij quickjewels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-9-2019
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor quickjewels.nl

39 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het horloge werd de zelfde dag al geleverd wat super fijn was! Alles was duidelijk over waar de bestelling op dat moment was. Ook zag het ingepakte Seiko doos er super luxe uit! Horloge was ook al goed ingesteld qua tijd. Het horloge werkt goed en ziet er mooi uit. Heel erg bedankt!!!!!!

heel onvriendelijk personeel, ongeïnteresseerd. Ik had een ring gekocht en moet m ruilen tegen een maat kleiner maar plotseling was die ring €15 duurder. En ik moest ook nog de retour verzendkosten betalen. Echt niet van deze tijd.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Verder niks veranderen goede service en goede kwaliteit en komt afspraken na gr alexander
Snelle verzending. Goed contact gehad toen de vervoerder het af liet weten!
van A B.
Dat als bestelling vertraging heeft dit even meld
Antwoord van quickjewels.nl
Dag Ans, Bedankt voor je feedback! Helaas was de levering vanuit de leverancier vertraagd en hier hadden we je uiteraard van op de hoogte moeten brengen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Wij wensen je heel veel plezier van je bestelling. Groetjes, Team Quickjewels
Had een probleem nu terug word opgelost
het was zeer mooi
Persoonlijk geholpen nadat product niet bleek te leveren, ze hebben een andere optie voorgesteld die net zo voldeed! Netjes en fijn afgehandeld, toppie!
Snelle verzending, top!
Snelle levering.
Artikel had een bijzonder aantrekkelijke prijs. De verzending( via een speciale?) bezorgdienst was vlekkeloos. Het bestelde artikel is super en bevalt uitstekend!
Alles ging snel en prima! Alleen ik zou wel een mail willen ontvangen met het tijdstip wanneer het komt.
Antwoord van quickjewels.nl
Goedemorgen, Wat jammer om te lezen hoe hierin een misverstand is ontstaan. Je hebt bij ons een Buddha to Buddha ring besteld welke wij met korting aangeboden hadden. Af en toe bieden wij kortingen aan om collecties op te ruimen en dit is dus van toepassing op voorraad artikelen. Toen je deze om wilde ruilen voor een andere maat, hebben wij aangegeven dat dit wel kan, maar dat we deze moeten bestellen en hier zit geen korting op (ook niet vanuit onze leverancier) Hierin is het natuurlijk je eigen keuze of je dat wilde of dat we je order mochten annuleren. Wat betreft de retourkosten, deze zijn inderdaad voor rekening van de klant, tenzij wij een fout gemaakt hebben natuurlijk. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en ik wens je een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Sofie.