quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 sep. 2019
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr. 2023
Prima webshop maar in het begin was onduidelijkheid over het leveren van mijn bestelling, en daarna door het contact met de klantenservice en door mijn tip die aan hun gegeven dat ze een beter contact maken met de klant om te informeren over het leveren van het product. En heb ze mijn advies gebruikt daarom ben ik erg blij mee. Krijg daarna mijn bestelling netjes en goed ingepakt. Ik geef ze een dikke duim.

2 nov. 2023
Beschrijving van besteld product staat duidelijk maximum 7 werkdagen na bestelling wordt het daar opgestuurd . Ik heb besteld 12/10 , we zijn nu 02/11 . Elke keer ik een mail verstuur, krijg ik hetzelfde onpersoonlijk mailtje "we hebben besteld bij onze leverancier , zodra het hier is sturen we het item direct op". Jah... daar ben ik niets mee. mvg, Nicolas

Beoordelingen voor quickjewels.nl

30 jan. 2024

kristallen decoraties

uitstekende en snelle communicatie met klanten die alle lof verdienen.
28 jan. 2024
Netjes verzonden Snel geleverd Was de goedkoopste
30 jan. 2024
Snelle levering, goede service & goede prijs
HS
Goede Firma goed geleverd
4 jan. 2024
keurig op tijd geleverd in toegezegde geschenkverpakking. Wellicht dat de verpakking nog iets persoonlijker zou worden door er door de klant opgestelde tekst met kaartje aan toe te voegen.
5 jan. 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je beoordeling en de feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en wij zullen je idee aangaande het persoonlijke kaartje zeker meenemen :) Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
5 jan. 2024
Goede communicatie en uiteindelijk een hele snelle levering. Verbeter punt . Mijn artikelen waren mooi ingepakt en ik moest ze openen om te weten wat er in zat en ik ze kado kon doen.
5 jan. 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de feedback. Dit is een goede tip en dit gaan wij zeker uitvoeren. Wij hebben hiervoor kaartjes besteld zodat wij deze aan het cadeautje kunnen bevestigen met hierop het artikelnummer. Wij hopen dit zo te kunnen verbeteren. Wij wensen je een heel mooi nieuwjaar en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
7 jan. 2024

Snel antwooord via mail

Ik had een vraag gestuurd via de mail. Deze werd snel beantwoord. Het product was sneller in huis dan in eerste instantie aangegeven en nog op tijd vóór kerst.
30 dec. 2023
Product was tijdelijk uitverkocht. Telefonisch contact en geld teruggestort. Snelle service.
2 jan. 2024
Beste Jolanda, Hartelijk dank voor je beoordeling en review. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat je de afhandeling als snel hebt ervaren. Wij wensen je een prettige dag toe. Hartelijke groet, Team Quickjewels
8 jan. 2024
Ze leveren wat ze beloven en op de tijd dat ze doorgeven
8 jan. 2024

Snel binnen en netjes verpakt

Mijn bestelling was snel binnen en was netjes verpakt.
19 jan. 2024
Vlotte levering en prettig telefonisch contact
1 jan. 2024
Snelle levering Fijne communicatie
2 jan. 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor je beoordeling en review. Fijn om te lezen dat je onze snelle levering en communicatie als positief hebt ervaren. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
6 jan. 2024
Snelle levering, goeie prijs!
Snelle bezorging
5 jan. 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
29 dec. 2023
Vlugge levering
2 jan. 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
5 jan. 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
9 jan. 2024
Prima geregeld