quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.269 beoordelingen in totaal

4 apr 2024
De keuze is enorm. Ik had 2 dezelfde horloges besteld. Na betaling via ifeal kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging en dat de levering de volgende dag geleverd zou worden. Even later kreeg ik een mail dat de bestelljng al verstuurd was. Een paar uur later kreeg ik echter een telefoontje van een medewerkster met de mededeling dat er nog maar 1 op voorraad bleek te zijn en dat dat specifiek model wat ik besteld had niet meer leverbaar was vanuit de fabrikant! Ze bood me aan een ander horloge voor in de plaats te kopen. Maar daar heb ik van afgezien. Daaroo gaf de medewerkster te kennen dat ze het teveel betaalde bedrag zou restitueren en het wel voorhande zijnde horloge op te sturen. Hiermee ging ik accoord. En even later kreeg ik een creditnota per mail voor het teveel betaalde bedrag. Gelukkig is alles netjes en snel afgehandeld. Geld is netjes teruggestort en het horloge is in goede staat ontvangen. Prima kwaliteitshorloge en het doet wat het moet doen. Top! Volgens de beoordelingen op jullie website zag ik naderhand dat dit helaas niet de eerste keer is geweest dat dit is voorgekomen. En soms hebben klanten/kopers nogaal boos/geïrriteerd gereageerd over uw zaak en medewerkers. Gelukkig heb ik persoonlijk geen nare smaak aan deze aankoop over gehouden en is alles voor beide partijen vriendelijk en adequaat opgelost! U vraagt voor een beoordeling en hoe U het eventueel beter kan doen. Vandaar deze tip: Misschien is het handiger om voorraad/assortiment up to date te houden, zodat een eventuele klant op de website alleen die artikelen ziet staan die daadwerkelijk te leveren zijn inclusief de voorhande zijnde voorraad van een bepaald artikel. Dat is prettig voor de klant, zo voorkom je teleurstellingen, en voor de medewerkers scheelt dit een hoop extra werk. Ze hoeven niemand te bellen, geen geld te retourneren etc etc. NB zo voorkom je ook negatieve beoordelingen en reacties van teleurgestelde klanten!

5 mrt 2024
Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

Ring besteld, op Zaterdag. Levering zoals op website vermeld. En keurig op de hoogte gehouden over levering. De ring is zoals afgebeeld. Maar in het echt zoveel mooier. De maat paste exact. Graag weer in de toekomst. Ik raad iedereen aan hier prachtige en betaalbare sieraden te kopen.
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Nelly, Bedankt voor je beoordeling. Wat hartstikke leuk om ook een foto te ontvangen van deze schitterende ring. Wij wensen je heel veel draagplezier toe en hopelijk tot ziens. Hartelijke groetjes, Sofie Team Quickjewels
AV
Aliette v.
PURMEREND
30 mei 2024
Bestelde zilveren Bedels zien er goed uit. Let op de breedte in mm. Bij heel smalle geëmailleerde bedels zijn de kleuren niet altijd zo duidelijk als op de foto's. Let ook op het zilvermerk .
24 mei 2024
Snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding
Het bestelde is volgens afspraak op tijd bezorgd.
30 mei 2024
Hele goede en vriendelijke service! Snel in huis.
4 jun 2024
Prachtige ring en snelle zorgvuldige verzending.
27 mei 2024
Snel en netjes verzonden, mooi artikel .
3 jun 2024
De goede service en de snelle levering.
27 mei 2024
25 mei 2024
17 mei 2024

schippers oorringen

Ik had schippers oorringen besteld. En de verzending maar ook het te woord staan aan de telefoon ,is geweldig en heel klantvriendelijk.
Antwoord van quickjewels.nl
21 mei 2024
Beste Jolanda, Bedankt voor je review en beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze klantvriendelijkheid. Wij wensen je heel veel plezier met de oorringen en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
MS
MAC S.
Breda
12 mei 2024
4 mei 2024
23 apr 2024
4 apr 2024

De keuze is enorm, kwaliteit van geleverde horloge top.

LR
1 apr 2024

Keurig

Ik had een vraag over specifiek product , dat ik had besteld, helaas bleek niet op voorraad, en werd daar netjes over gebeld en geld wer snel teruggestort .
23 mrt 2024
De armbandjes waren binnen 3 werkdagen binnen en zien er prachtig uit.
15 apr 2024
Uitstekende service, snel geleverd en prima kwaliteit!