quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.254 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 sep 2019
quickjewels.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De keuze is enorm. Ik had 2 dezelfde horloges besteld. Na betaling via ifeal kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging en dat de levering de volgende dag geleverd zou worden. Even later kreeg ik een mail dat de bestelljng al verstuurd was. Een paar uur later kreeg ik echter een telefoontje van een medewerkster met de mededeling dat er nog maar 1 op voorraad bleek te zijn en dat dat specifiek model wat ik besteld had niet meer leverbaar was vanuit de fabrikant! Ze bood me aan een ander horloge voor in de plaats te kopen. Maar daar heb ik van afgezien. Daaroo gaf de medewerkster te kennen dat ze het teveel betaalde bedrag zou restitueren en het wel voorhande zijnde horloge op te sturen. Hiermee ging ik accoord. En even later kreeg ik een creditnota per mail voor het teveel betaalde bedrag. Gelukkig is alles netjes en snel afgehandeld. Geld is netjes teruggestort en het horloge is in goede staat ontvangen. Prima kwaliteitshorloge en het doet wat het moet doen. Top! Volgens de beoordelingen op jullie website zag ik naderhand dat dit helaas niet de eerste keer is geweest dat dit is voorgekomen. En soms hebben klanten/kopers nogaal boos/geïrriteerd gereageerd over uw zaak en medewerkers. Gelukkig heb ik persoonlijk geen nare smaak aan deze aankoop over gehouden en is alles voor beide partijen vriendelijk en adequaat opgelost! U vraagt voor een beoordeling en hoe U het eventueel beter kan doen. Vandaar deze tip: Misschien is het handiger om voorraad/assortiment up to date te houden, zodat een eventuele klant op de website alleen die artikelen ziet staan die daadwerkelijk te leveren zijn inclusief de voorhande zijnde voorraad van een bepaald artikel. Dat is prettig voor de klant, zo voorkom je teleurstellingen, en voor de medewerkers scheelt dit een hoop extra werk. Ze hoeven niemand te bellen, geen geld te retourneren etc etc. NB zo voorkom je ook negatieve beoordelingen en reacties van teleurgestelde klanten!

Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer) Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren. Een teleurstellende ervaring.

Beoordelingen voor quickjewels.nl

3 sep 2023
4 sep 2023
Beste Abe, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je heel veel draagplezier toe. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
1 sep 2023
29 aug 2023
30 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, producten en service. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
19 aug 2023
19 aug 2023
Dag Pepijn, Hartelijk dank voor je beoordeling. Super fijn om te zien dat wij de hoogste score hebben behaald in onze service omtrent jouw order. Wij wensen je heel veel plezier met je horloge en hopelijk tot ziens. Hartelijke groetjes, Sofie Team Quickjewels
2 aug 2023
Beste Erwin, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
13 jul 2023
Antwoord van quickjewels.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn om te zien dat alles naar wens is geweest. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling. Een prettige dag toegewenst en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels.nl
20 jun 2023
19 mei 2023
19 mei 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te zien dat alles naar wens is geweest. Heel veel plezier van je bestelling. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
10 mei 2023
15 mei 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor je beoordeling en wie weet tot ziens! Prettige dag! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
AC
abdullah c.
den haag
19 apr 2023
19 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te merken dat alles naar wens is geweest. Heel veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
2 nov 2023

Leveringtermijn niet nagekomen en afstandelijke standaard mail bij verzoek waarom het nog niet geleverd is.

Beschrijving van besteld product staat duidelijk maximum 7 werkdagen na bestelling wordt het daar opgestuurd . Ik heb besteld 12/10 , we zijn nu 02/11 . Elke keer ik een mail verstuur, krijg ik hetzelfde onpersoonlijk mailtje "we hebben besteld bij onze leverancier , zodra het hier is sturen we het item direct op". Jah... daar ben ik niets mee. mvg, Nicolas
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Nicolas, Bedankt voor je beoordeling. Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas wachten wij momenteel op een levering van Casio. Deze verwachten wij elk moment en helaas is dit later dan in eerste instantie verwacht. Ik zie dat door een fout in ons systeem, het bericht met deze informatie niet is verzonden. Hier heb ik je zojuist over proberen te bellen om dit uit te leggen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, de order is inmiddels geannuleerd en de betaling teruggestort. Wij wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels

Geen reacties geven, betaalmethode niet aanpassen

Afterpay gebruikt aangezien dit niet een grote site is. Staat na de bestelling dat het product over 2,5maand pas weer op voorraad is. Ik mailen of de tijd op afterpay verplaatst kan worden. Nog steeds geen reactie. Beetje slecht dit. Als er iets mis is moet je als klant veel moeite doen. Volgende keer gewoon bij een betrouwbare site
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Roan, Allereerst onze welgemeende excuses voor het feit dat we niet op je eerste mail gereageerd hebben. Helaas is deze op onverklaarbare reden aan onze aandacht ontsnapt en ik hoop dat je, met de meerdere telefoontjes die wij vanmiddag naar je hebben gedaan, weet dat wij juist heel snel reageren. Wij zijn op maandag vanaf 2 uur geopend en beginnen dan ook altijd meteen met het beantwoorden van alle weekendmails en de telefoontjes. Inmiddels is de betaaltermijn bij Afterpay opgeschoven en is het ook altijd nog mogelijk de order te annuleren wanneer je dit wenst. Jammer om te lezen dat je niet alleen ontevreden bent over onze service, maar ook over onze productpagina en de levering. Toen je de bestelling plaatste, stond er bij de levertijd dat het horloge naar verwachting eind juli geleverd zou worden. Ook hebben wij een zo duidelijk mogelijke productomschrijving weergegeven en originele Casio afbeeldingen. Graag horen wij wat wij hierin kunnen aanpassen om de kwaliteit te verbeteren. Een hele fijne, zonnige, dag toegewenst! Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
2 aug 2023
Als je een gouden armband besteld en betaald, en zegt hij is binnen, moet je niet na de tijd zeggen, dat hij niet meer te krijgen is ,en ipv een armband van 9 gr ,er 1 aanbieden van 5 gr voor dezelfde prijs,
2 aug 2023
Beste Ankie, Bedankt voor je beoordeling. Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben je uitgelegd dat we een automatische koppeling met de leverancier hebben en daarmee is de gehele collectie van onze leverancier op onze website geplaatst. Deze leverancier levert de gehele BENELUX en helaas bestaat hiermee de kans dat een artikel niet meer leverbaar is. Wij hebben je in eerste instantie, in onze winkel, alle voorradige armbanden met de daarbij behorende prijzen laten zien, waarna je via onze website een armband hebt besteld die wij niet op voorraad hadden en helaas niet meer leverbaar was. Wij hebben dit met je besproken in onze winkel en je een andere armband tegen een goedkopere prijs aangeboden. Helaas is deze wel lichter qua gewicht dan de armband welke je in eerste instantie hebt besteld. Het spijt ons dat we de door jou bestelde armband niet meer kunnen bestellen bij onze leverancier. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Een fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Team Quickjewels
4 nov 2023

Ik had een bedel besteld, maar niet in de verpakking

Ik had een bedel besteld, waarvan deze achteraf niet in de verpakking zat. Dus geen bedel en geld betalen nu..
Antwoord van quickjewels.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen, want toen het pakket verzonden is, zat deze bedel wel degelijk in de doos. Dit is ook op de safetychecks te zien. Je hebt een foto van de doos gemaakt zodra je het pakket ontving. Op deze foto is te zien dat alle labels van de doos niet verbroken zijn. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet. Sofie Team Quickjewels
31 mei 2023

Niet leverbare artikelen van site afhalen

Artikelen die niet leverbaar zijn van site afhalen om onnodige en langdurige terugstortingen te voorkomen.
Had een horloge besteld en kreeg een dag later een mail ‘ niet leverbaar ‘…
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Lieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er iets misgegaan is bij je bestelling. Helaas krijgen wij geen continue voorraadupdates van onze leveranciers. Dit maakt dat het kan gebeuren dat we na het plaatsen van een bestelling, te horen krijgen dat het product helaas niet meer leverbaar is. Helaas is dit bij jouw order het geval en willen wij graag onze welgemeende excuses voor het ongemak aanbieden. Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk tot ziens :) Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
20 jul 2023
K had em besteld en moest 3 maanden wachten omdat ie niet meer in stock was
1 aug 2023
Beste Benjamin, Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas is er zo'n run op het door jou bestelde horloge, dat wij hier al een aantal weken op zitten te wachten. Toen je het horloge hebt besteld, stond hier een verwachte levertijd van eind oktober bij. Dit was dus zichtbaar toen je het horloge bestelde. Gelukkig is deze verwachte levertijd slechts een indicatie, want van het andere model met de lichtblauwe wijzerplaat, was de verwachte levertijd december 2023 en die kwam afgelopen weekend op voorraad. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
28 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nogsteeds niet en krijg er geen updates over
28 aug 2023
Beste Alexander, Bedankt voor je beoordeling. Toen je het horloge bestelde, stond hier een levertijd van eind augustus bij. 31 augustus om precies te zijn. Ook hebben wij dit vervolgens naar je gemaild ter bevestiging op je order. Wellicht dat je deze mail niet hebt gezien en mocht je tussentijds vragen hebben over de levertijd van het horloge dan kun je natuurlijk ten alle tijde contact met ons opnemen via 0527685353 of via de mail: info@quickjewels.nl Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
Foto kloppend bij artikel. Duidelijkheid over betaling
Antwoord van quickjewels.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je mailtje. Helaas waren er twee afbeeldingen verwisseld bij ons aanbod van Pandora. Het spijt ons dat deze foto niet overeenkwam met de tekst. Het is inmiddels aangepast. Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels
Nog geen pakketje gekregen
16 okt 2023
Beste Gerda, Bedankt voor je berichtje en je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Wij hebben meerdere malen contact met je gehad en laten weten dat Trunkrs een onderzoek heeft gestart. Wij hebben het volgende met je gecommuniceerd: De chauffeur zegt het pakket voor het huis bij het raam te hebben neergezet. Dit nadat de buurman (met lange haren zegt hij) hem dat gezegd had om te doen. Ze waren bezig met werken in het huis. Toen je aangaf dat dit niet het geval is, hebben wij dit met Trunkrs opgepakt en het onderzoek loopt daarom nog steeds. Zodra wij hier een antwoord op krijgen, laten wij het meteen weten en zullen wij dit uiteraard oplossen. We hopen zo snel mogelijk contact met je te kunnen opnemen aangaande de afhandeling van het onderzoek. Een hele fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Sofie Team Quickjewels