Lucardi Juwelier Den Bosch Helftheuvel

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden170 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
We hebben een leuke verkoopster gehad in de winkel. Ons netjes te woord gestaan. Als verbeterpunt ze heeft niet gevraagd naar ons als vaste klant. Ik heb haar hier aan herinnerd zodat we de korting kregen. Verder zijn we erg blij met onze aankoop. Nu duimen dat onze review wordt gewaardeerd door Lucardi
JV
Jo V.
Vlijmen

Het personeel was niet erg klantvriendelijk. Ze waren duidelijk met andere dingen bezig!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch Helftheuvel

we werden goed geholpen, waren vriendelijk.

Personeel afgeleid

JV
Jo V.
Vlijmen

Respect eerlijke verkoopster

17 jun 2023
Ik was in de winkel en wist al meteen wat ik wilde. Ik sprak de medewerkster aan wat ik wilde. Zij hielp mij direct en kon ook meteen vinden en uit de vitrine halen. Ze heeft me goed en vriendelijk geholpen, dat was erg fijn. Dikke TIEN voor de service !! Groet Carla
21 sep 2023
Was de eerste keer dat bij jullie in de winkel was. Moest voor mijn kleinzoon iets voor hem uitzoeken. Perfect geholpen en geadviseerd door het aanwezige personeel . Gekomen tot de juiste keuzes , ik kan meer zeggen dan perfect Komen zeker nog een s terug
25 mei 2023
De vlotte afhandeling. Heb ooit een polshorloge gekocht bij Lucardi juwelier, en na een maand liep de datum niet correct. Nou, ik mocht het horloge achterlaten en na éen week ophalen. Mooi hoor,...het doet t prima. danke.
Zeer mooie sieraden voor een goede prijs. Wij zijn er zeer blij mee. Goed kado voor blijvende gebeurtenissen (verjaardag, feestdagen enz). Deze sieraden blijven een waardevol gevoel uit liefde uit het hart gegeven
1 nov 2023
Het meekijken/meedenken naar een andere ring, daar de eerste ring die ik mooi vond niet meer leverbaar was in mijn ringmaat. We hebben nog een aantal ringen gepast en ben toch goed geslaagd met 2 ringen.
8 nov 2023
nieuw batterij voor horloge nodig geen grote klant toch vriendelijk en bood ondanks onze 80 plus een kaart op telefoon en zo kregen we 10 percent korting leuk toch
23 sep 2023
Ik werd heel vriendelijk geholpen door de mevrouw om een ring en ketting uit te zoeken voor onze dochter. Ook mocht zij passen en zocht mee naar wat ik zocht.
EF
Ellen F.
Den Bosch
7 mei 2023
Oorbellen gekocht voor mijn kleindochter helaas na een week een kapot terug naar de winkel geen enkel probleem kregen gelijk nieuwe Top service
9 nov 2023
Je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn heel vriendelijk en helpen je heel goed er is niks te veranderen alles is goed
21 jun 2023
Een mooie armband gekocht waar ik me hele leven plezier van ga hebben. Hulp was top en een mooie winkel. Ik ben fan van Lucardi
3 jun 2023
Klantvriendelijk. Had de verkeerde maat besteld voor mijn ring, geen probleem kon direct omgeruild worden.
Het enige wat ik niet prettig vond dat ik het idee had dat de verkoopster niet echt geïnteresseerd was.

Top

Ondanks de drukte toch goede service! Geattendeerd op de klantenpas incl 10% korting is altijd fijn.
14 nov 2023
Ze namen de moeite om mijn wensen te vol doen ,en het personeel was vriendelijk en vrolijk
11 okt 2023
De service en adviezen zijn goed. Kwaliteit, prijs is ook goed. Vaak leuke aanbiedingen.
19 okt 2023
Fijne winkel met uitstekende kennis van zaken door lief personeel, complimenten
26 aug 2023
Lieve behulpzame meiden die voor je klaar staan en goed advies kunnen geven.