Lucardi Juwelier Vlissingen

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Deze medewerkster zal mij niet vergeten. Ik kwam voor een bepaalde ring (als missie) helaas was die na mijn bezoek in Goes ook in Vlissingen niet op voorraad. (Teleurstelling was dik aanwezig). Ik keek 1 vitrine naar rechts..en daar zag ik "mijn beauty" in 3min heb ik een ring uit de diamond & gold collectie gekocht. Ik kreeg het er warm van, een glimlach van oor tot oor en heb zo met jullie medewerkster gelachen. Ze noemde mij verliefd op het eerste gezicht. Ze was leuk, spontaan en ging mee in mijn bijzonder gekke moment. Een vluchtige top ervaring! Eigenlijk verdiend zij de bon ;)

25 aug 2023
Er was weinig goed, slechte communicatie bellen niet als het artikel binnen is wat ze wel gezegt hadden Je moet overal zelf achteraan

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Vlissingen

22 sep 2023
Het bestellen via de website afgelopen weekend ging makkelijk snel en was goed overzichtelijk. Samen met de leuke aanbieding die jullie hadden heb ik die ervaring als positief ervaren. Vandaag in de winkel met de andere dochter mooie oorbellen uitgezocht en zeer netjes en behulpzaam geholpen in Vlissingen. Winkel is netjes en overzichtelijk. De volgende ronde hoop ik aan de beurt te zijn.
6 aug 2023
Mijn bezoek aan de L- vestiging in Vlissingen verliep vlot en heel prettig. Mijn klantenkaart leverde een besparing van 10% op een horlogebatterij en 15% op een nieuw horlogeband. Een nieuwe batterij voor een 2e horloge werd nog niet nodig geacht!KLASSE dus!
EM
E M.
Middelburg
21 jun 2023

Prettige winkel en medewerkers

Medewerkers laten je eerst rustig rond kijken al vorens naar je toe te komen met de vraag of ze kunnen helpen. Het inpakken van de sieraden zou wat beter/luxer kunnen ipv in een blauw vloeipapiertje en kartonnen doosje.
6 okt 2023
De persoon die mij hielp was echt een topper, vond het een super leuk mens en ze dacht ook helemaal goed mee met me. Ze heeft me uiteindelijk gewezen op een ring die precies bij me past
21 nov 2023

Goede service, snel

De verkoopmedewerkster is heel spontaan. Duidelijk en eerlijk in uitleg. Het graveren was sneller klaar dan we dachten. En de service om nog een ring te repareren was top.
25 okt 2023

Toppie

Zocht zwarte oorbellen en kwam met mooie oorbellen precies wat ik zocht. Heel fijn. En toen kreeg ik ook nog korting omdat is een pas activeerde. Dus dubbel blij.
9 nov 2023
mij beviel dat ik goed op mijn vragen werd beantwoord en de mensen erg klantvriendelijk waren. Ook al was het rustig het duurde als nog lang.
3 okt 2023
Ik werd heel goed geholpen door een charmante dame bij het ruilen van een zilveren ketting en aankoop van een hartje!
9 nov 2023

Gaatjes schieten

Mijn dochter werd goed op haar gemak gesteld bij het schieten van gaatjes, verder werden we super goed geholpen
23 nov 2023
Zo goed geholpen bij het cadeau voor mijn kleindochter , vriendelijk en behulpzaam , heel erg fijn!
Super goede ontvangst,met een dame die ons goed heeft geholpen en gaf advies,super super
19 aug 2023
Geweldig behulpzaam personeel... Goed assortiment.. Blij met mn aankoop 🌟🌟🌟🌟🌟
De deskundigheid en de behulpzaamheid van de dame die mij heeft geholpen.
16 nov 2023
Precies wat ik zocht leuke korting ook nog en snel geholpen prima toch
4 nov 2023
Vriendelijk geholpen. Winkel was netjes. Waren wel veel lege plekjes.
29 jul 2023
fijne hulp van de dames die er werken en ze denken met je mee
10 sep 2023
Ruime keuze, billijke prijzen en vriendelijk personeel.
28 okt 2023
Attent, vriendelijk en duidelijk en snel geholpen.
21 jun 2023
Het was heel netjes gedaan en ook heel vriendelijk
16 jul 2023
goed vriendelijk personeel mooie armband gekocht