kortpack.nlBeoordelingen

kortpack.nl - Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.56/5.00

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

precies zoals verwacht
Vlot gevonden wat ik zocht. Eenvoudig te bestellen en 's anderendaags afgeleverd.
OKE
Zoals steeds top service
zeer kleine afnemer maar de keren dat wij iets besteld hebben waren zeer positief
Van bestelling tot levering snel en vlot. Heb wel de indruk dat product zelf niet top is. Product betreft buisfolie van 50 micro dik.
ging snel
Verkeerde soort trekbandjes besteld, geen probleem komen ze weer kosteloos ophalen en krijg aankoopbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Top service.
Alles in orde!
Schappelijke prijs; supersnelle levering
naar volle tevredenheid is alles de dag na bestellen geleverd, super snel, goede service, dikke pluim!
Ik heb dinsdag rond 10:00 besteld. Voor 15:30 besteld, volgende dag in huis. Uiteindelijk pas vrijdag gekregen. Dit is de bezorgdienst schuld, maar ik reken het de verkoper aan. Die moet er dan niet mee adverteren of een andere bezorger in de arm nemen.
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer Q,Fijn dat u tevreden bent over onze producten en klantenservice. Mijn excuses dat uw pakket niet op tijd geleverd is. Ondanks dat het de bedoeling was dat het de volgende dag geleverd had moeten worden, kijken wij er wat genuanceerder tegen aan. Er kunnen helaas altijd situaties zijn, waardoor de levering langer duurt, maar direct over naar een andere vervoerder gaat ook niet zomaar.
Pakket nooit aangekomen
 Antwoord van kortpack.nl
Beste mevr. S, Wat jammer dat wij u niet eerder gesproken hebben via de telefoon of email! Dan hadden wij direct een onderzoek door de DPD kunnen laten starten en nog een rol op kunnen sturen naar u, dan was het snel opgelost. Onze excuses dat de bestelling nog niet is geleverd, we gaan er nu direct mee aan de slag en laten u zo direct weten wat de mogelijkheden zijn. Mvg, Elza Kuipers
prima
Online shop werkt snel, net zoaks het bestelproces, verzending én aflevering
snel en correct geleverd!
Zéér tevreden!
Netjes op tijd geleverd, wel jammer dat de dozen weer alles in aparte dozen zijn gedaan. Niet zo milieu vriendelijk
 Antwoord van kortpack.nl
Beste mr L., Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u tevreden bent over onze artikelen en service. Wij pakken onze pakketten zo in dat ze gelijk goed aankomen bij onze klanten. Daarom wordt er vaak een omdoos gebruikt. Dit zijn vrijwel altijd hergebruikte dozen. Een pakket nog een keer versturen omdat het beschadigd is geraakt, is milieubelastender dan deze huidige werkwijze. Mvg Elza Kuipers
Alles goed verlopen