kortpack.nlBeoordelingen

kortpack.nl - Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.69/5.00

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

levering was heel snel ondanks deze lastige tijd voor het vervoer. Product is van heel goede kwaliteit en de service per email ook !

Prima geholpen en op tijd

Beste, De bestelling is nog steeds niet geleverd. Volgens DPD is er overmacht op hun depot. Gelieve dit na te gaan. Na levering vul ik graag een correcte beoordeling in.

Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer P, Dank voor uw review. Dit is het eerste bericht dat wij van u krijgen over dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij hadden u graag eerder geholpen. Zoals ook in onze bevestiging staat lopen dingen in deze tijd soms anders dan gepland, en helaas is dat nu het geval. Wij hebben u in de tussentijd gemaild met de verwachte leverdatum. Met vriendelijke groet, Elza Kuipers
top

Snelle levering, helaas had ik het idee dat de bestelde pallets niet nieuw waren.

supersnelle levering van een goed product

Sommige tie wraps braken, de beloofde trekkracht valt tegen

1 week geleden
Prima service en duidelijke webshop!

1 week geleden
Mooi oprijd geleverd in deze moeilijke tijd .

1 week geleden
De levering was héél snel ondanks de Corona-maatregelen. De kwaliteit van de producten voldoet aan de verwachtingen.

Zeer snelle levering, zo heb ik het graag

1 week geleden
Alles goed gegegaan en stevige produckten

goed

Snel en volgens afspraak

Dit was een eerste probeerseltje en is zeer goed bevallen. Men deed ook niet moeilijk met betaling, dat is met de meeste internetbedrijven wel anders. Ook de levering op ons nogal moeilijke adres is goed verlopen en dat was met onze vorige leverancier niet het geval, dus de overstap is nu gemaakt. Super bedrijf, snelle levering, goede service. Top van Kortpack!

3 weken geleden
top bedrijf!

Gekozen voor levering op donderdag omdat we woensdag niet thuis waren, en is toch op woensdag geleverd.

Hoewel kleine vertraging (1 dag wegens specifieke afmetingen) ben ik tevreden. Werd op hoogte gebracht van vertraging. Maar toch vlugger geleverd dan mij meegedeeld werd.

4 weken geleden
Op tijd geleverd en met glimlach. What els!

4 weken geleden
geen probleem met bestellen via de webshop