kortpack.nl

Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Beschrijving
Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN  Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.74 / 5.00

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

1 week geleden
Jammer dat Kortpack het lastig vindt om achteraf te factureren. Zoals andere soortelijke bedrijven wel doen. Deze werkwijze is omslachtig en levert vertraging op bij bestellingen.

Antwoord van kortpack.nl
1 week geleden
Beste meneer van P., Hartelijk dank voor uw review. Op factuur leveren vinden wij zeker niet lastig als het gaat om bedrijven waarvan de credietscore voldoende is. Bij het kiezen van de betaalmethode geven we aan dat wij een check doen. Als een snelle levering van groot belang is, kunt u er ook voor kiezen om vooruit te betalen. U ontvangt dan 3 betalingskorting. Graag verwelkomen wij u weer.
Snel en correct

prima

goed...

Snelle levering producten prima

3 weken geleden
alles top

Levert netjes op tijd.

alles vlekkeloos verlopen

De bestelde artikelen op tijd en in goede orde ontvangen.

Perfect

De levering is zeer vlot gegaan, het product testen wij volgende week uit, maar als het van de zelfde kwaliteit als van 2 jaar terug zouden we heel tevreden zijn als tot op heden doordat wij geen klachten op het product van jullie heel goed.

Op afgesproken tijd geleverd en exact wat ik had besteld.

Gewoon goed en een heldere en duidelijke communicatie.

Snel geleverd

Conform afspraak geleverd

Goede producten, snelle levering en bij vragen staan ze altijd voor je klaar.

Ik dacht een klacht te hebben, maar deze werd onmiddelijk opgelost na mijn mail. Hulde voor de snelle afhandeling.

super snel en correct

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitverhouding

Uitstekende service, snelle levering gewoon top.