Kellys-expat-shopping.nl- Logo - Beoordelingen

Kellys-expat-shopping.nl

417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.608 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
The order was packed well and arrived in good condition. Tracking service is much appreciated and the delivery came in a reasonable amount of time. Of course, the products are great! What I appreciate most if that Kelly’s exists. I am so happy to have a resource for special items right here in Holland. I just wish Kelly’s stocked Toll House Chocolate Chips and C&H Brown Sugar. Then all would be perfect! Many thanks!
MH
M H.
Drongelen

1 nov 2023
1e bestelling was perfect, de 2e gaat mis met leveren, maar ze reageren niet op mijn mails. triest, er is dan ook geen mogelijkheid om het fatsoenlijk op te lossen, ik had graag mijn bestelling ontvangen. wel keurig opgelost door trusted shops, ik krijg mijn geld teug.

Beoordelingen voor Kellys-expat-shopping.nl

Jenny B.
Loenen
30 jun 2024
30 jun 2024
Ons adres is in Made en niet gemaakt bewaar instructie recepten zouden wenselijk zijn
MH
M H.
Drongelen
3 jun 2024

Excellent resource for American products in Netherlands

29 mei 2024

Eindelijk weer een Cadbury crunchie bar!

Wat is het fijn om een Cadbury crunchie bar te proeven, die vind je nooit in Nederland. Ook mijn PG tips waren bijna op en nu niet meer. scheelt toch weer een reisje naar de UK :-). Alles is snel bezorgd en zeer goed verpakt. Top!!
4 jun 2024
Enorm snelle verzending. Verzendkosten zijn wat aan de hoge kant maat als je ziet hoe alles ingepakt is dan snap je die kosten wel. Goed aanbod en alles smaakt even goed.
KW
Kim W.
Gendt
14 jun 2024

Aanrader!!

Mooie selectie producten om uit te kiezen. We zijn goed geslaagd. Verpakking van de producten is zorgvuldig en zeer goed. Alles kwam dan ook goed aan. Zeer tevreden.
11 jun 2024

Old mout cider

Snelle levering. Veel keus, erg blij met de old mout cider, kon ik niet meer vinden bij ons in de buurt, nu gewoon thuis gestuurd.
30 mei 2024

Heel tevreden

Heb hier altijd vaker besteld en ik ben altijd tevreden over hoe het word ingepakt en dat alle producten goed zijn
24 jun 2024

Groot assortiment, super service

Groot assortiment. Snelle levering. Goed verpakt en zelfs bevroren producten worden geleverd. Super!
18 jun 2024
Mijn eerste bestelling was a succes, héél snel geleverd, en ik zal zeker terug komen - dank U wel!
30 mei 2024

Uitstekend!

Snelle verzending, met zeer veel zorg ingepakt, erg blij met de Engelse producten.