mooye-sieraden.nl

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 mrt 2022
mooye-sieraden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
De XL hanger van Judas is uitzonderlijk mooi, enkel kon ik via plaatjes op de site niet echt inschatten hoe een kettinkje uit de bus zou komen. Voor de Zware hanger koos ik voor Anker ketting, type 4 (dikste) grof, maar deze bleek eigenlijk voor de hanger te dun en te fijn te zijn.

28 aug 2023
Mooi kettinkje met zilveren bijltje besteld. Na een week is het bijltje weg foetsie. Kan aan hun liggen of aan mij. Anyhow ben er zeer voorzichtig mee omgegaan en ben nergens aan blijven hangen. Wil nieuw bijltje bestellen tegen korting (als service zodat het hun niets kost en ik toch het hangertje weer heb). Iedereen blij....? nee dus. Bedrijf denkt niet klantgericht mee. Ik kan een nieuwe kopen zonder korting. Voor een bedrag van 30 euro voor het hangertje vind ik dat gewoon niet netjes....ik mag verwachten dat men meedenkt. Dat blijkt niet mogelijk. Beter niet kopen. Geen goede service als er een probleem is.

Beoordelingen voor mooye-sieraden.nl

snelle levering, goed verpakt
3 mrt 2024
snelle levering
9 mrt 2024
Product is uitstekend en conform afspraak afgeleverd. Post NL laat wel steekjes vallen en verstrekt onjuiste info inzake de bezorging
IV
Ine v.
Boxmeer
Prachtige sieraden die heel netjes verpakt waren. De verzending was ook zeer snel. Kortom alles perfect.
Mooi ingepakt
21 jan 2024
3 feb 2024

Ontevreden over een hanger

Beste, Ik probeer in contact te komen over een bestelling maar krijg geen reactie. Op de website is een chat mogelijkheid maar wanneer ik een bericht zend komt steevast een automatisch gegenereerde boodschap terug dat ik mijn mail adres moet achterlaten.... maar geen reactie dus.. Ik heb een hanger besteld van landkaart Noorwegen. De Hanger is in spiegelbeeld geproduceerd, ongeplolijst met het zilvermer. Ik wil de juiste kant die gepolijst is. Order nr: MNL-2024-6922 Artkel nr: KHZ-0771Zilveren Landkaart Noorwegen ketting hanger.
1 sep 2023
5 sep 2023

Top producten, snelle service!

Heb hier al eens eerder wat besteld een paar jaar geleden, waar ik zeer tevreden over was! Nu een mooie hanger besteld met slagersgereedschap er aan. De persoon voor wie het bestemd was was er HEEL blij mee! En ik was blij met de snelle levering! :)
29 jun 2023
De email over waar het pakket is, is goed, duidelijk. Grven telefoonnummer voor als er vragen zijn. Heel attent. Verpakking om sieraad is mooi ingepakt, heel mooi cadeau verpakking. Met zorg en liefde ingepakt.
27 sep 2023
Ik geef m'n kleindochters een bedel bij diverse gelegenheden om een herinneringsarmband te maken en slaag altijd bij mooye, de bedels zijn (en blijven) mooi en, met een kaart erbij, snel bezorgd
9 jul 2023

Mooi product (halsketting) tegen redelijke prijs. Feestelijk verpakt.

Mooi product (halsketting) tegen redelijke prijs. Aan de verpakking is veel zorg besteed. Feestelijk ingepakt en deugdelijk verstuurd. Gratis en snelle levering.
15 jul 2023
Weer 'n prachtige bedel ontvangen, prima kwaliteit en ze blijven ook mooi, slaag hier altijd prima, komt in een mooi doosje en leuke verpakking, aanrader!
12 sep 2023
Snelle levering en goed verpakt, veel keuze, grappige en aparte hangertjes. Ik zie alleen niet of deze echt van zilver zijn, mis een stempel.