Lucardi Juwelier Terneuzen

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
Ik was vandaag met mijn dochter bij lucardi in terneuzen om sieraden uit te zoeken voor haar bruiloft. Dat is opzich al bijzonder maar de medewerkster heeft de ervaring zoveel beter en specialer gemaakt. Ze nam de tijd voor ons en ze was super klantvriendelijk, proffessioneel en gezellig. Dit alles maakte voor ons de beleving compleet. We komen graag terug naar deze lucardi en in het speciaal naar deze medewerkster.

Mensen, voornl. jongeren, helpen met het aanmeten van een ringmaat en ze het niet zelf laten uitzoeken. Mijn dochter had zo dus een verkeerde maat en is haar nieuwe ring in het ziekenhuis er moeten worden afgezaagd. Het filiaal in Terneuzen wilde niets doen ter gemoetkoming, terwijl er 2 nieuwe ringen zouden worden gekocht. Ik ga er niet meer heen!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Terneuzen

Top geholpen

Goeie service

Hele lieve verkoopster die alle aandacht had voor mijn zoontje van 9 die een armband voor zichzelf wilde kopen! Hele goeie service ook met betrekking tot het aanschaffen van de Lucardi pas.
De vriendelijke groet bij binnenkomst. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam maar niet dwingend
27 jan 2024

Kinder bestekje gegraveerd

Goede ervaring, fijn winkelpersoneel, uitgebreide informatie over graveren.

Goede prijs kwaliteit

Het was leuk dat we extra korting kregen en er was een goede service.
20 jan 2024
Top , ze hadden de juiste batterijen. Helemaal blij
EL
Els l.
rotterdam
We werden netjes geholpen. Een keurige service.
3 feb 2024
Vriendelijkheid en behulpzaam waren top
goede communicatie, vriendelijk personeel
Heel erg goed geholpen, helemaal toppie!
YO
13 okt 2023

Hele fijne ervaring

17 nov 2023

Gouden kettinkje kopen

Even een ( gouden )kettinkje kopen voor mijn vrouw. Toen ik mijn keus had gemaakt, wees de verkoopster mij op de mogelijkheid om Member te worden en daardoor kon rekenen op 10% korting. Dit ter plekke geregeld via mijn GSM. Was zéér attent.