Lucardi Juwelier Terneuzen

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
Ik was vandaag met mijn dochter bij lucardi in terneuzen om sieraden uit te zoeken voor haar bruiloft. Dat is opzich al bijzonder maar de medewerkster heeft de ervaring zoveel beter en specialer gemaakt. Ze nam de tijd voor ons en ze was super klantvriendelijk, proffessioneel en gezellig. Dit alles maakte voor ons de beleving compleet. We komen graag terug naar deze lucardi en in het speciaal naar deze medewerkster.

Mensen, voornl. jongeren, helpen met het aanmeten van een ringmaat en ze het niet zelf laten uitzoeken. Mijn dochter had zo dus een verkeerde maat en is haar nieuwe ring in het ziekenhuis er moeten worden afgezaagd. Het filiaal in Terneuzen wilde niets doen ter gemoetkoming, terwijl er 2 nieuwe ringen zouden worden gekocht. Ik ga er niet meer heen!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Terneuzen

Goed geholpen maar morgen 20% korting dat hadden ze wel mogen zeggen!! Dat is niet leuk dan had ik een dag gewacht en nog een ketting gekocht
28 apr 2024
16 mrt 2024

Lucardi terneuzen is een aanrader !

Ik vind het altijd een hele fijne winkel om te komen, de lucardi in Terneuzen heeft heel behulpzaam en aardig personeel. Ook geven ze advies van wat ze zelf vinden, dat is zeker prettig als je in je eentje iets komt halen
Voor mij is alles perfect mooie winkel prachtige sieraden en vriendelijk personeel leuk winkelen bij jullie
20 mrt 2024
De verkoopster hielp heel goed om de juiste ring te kopen
Super fijne eerste ervaring! Wij bestellen/komen nog❤️
Klantvriendelijk geholpen en geadviseerd!
Werden super goed geholpen !
De vriendelijke verkoopster
13 apr 2024
Vriendelijk en behulpzaam.
Fijn geholpen
Goede service
Oorbellen waren nog maar net gekocht en gelijk al kapot. Niet echt leuk als je ze als kadootje hebt gekocht.
De verkoopster was heel goed in haar uitleg en adviseerde me lid te worden en kreeg daarom nog 10% korting, mooi gebaar van haar.

Mw. neemt de tijd. Ook al zijn er meerdere klanten in de winkel.
Goed en vriendelijk geholpen daar in Lucardi terneuzen
Super fijn geholpen door medewerkers.
Het meedenken van de verkoopster