Lucardi Juwelier Terneuzen

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
Ik was vandaag met mijn dochter bij lucardi in terneuzen om sieraden uit te zoeken voor haar bruiloft. Dat is opzich al bijzonder maar de medewerkster heeft de ervaring zoveel beter en specialer gemaakt. Ze nam de tijd voor ons en ze was super klantvriendelijk, proffessioneel en gezellig. Dit alles maakte voor ons de beleving compleet. We komen graag terug naar deze lucardi en in het speciaal naar deze medewerkster.

Mensen, voornl. jongeren, helpen met het aanmeten van een ringmaat en ze het niet zelf laten uitzoeken. Mijn dochter had zo dus een verkeerde maat en is haar nieuwe ring in het ziekenhuis er moeten worden afgezaagd. Het filiaal in Terneuzen wilde niets doen ter gemoetkoming, terwijl er 2 nieuwe ringen zouden worden gekocht. Ik ga er niet meer heen!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Terneuzen

17 nov 2023

Gouden kettinkje kopen

Even een ( gouden )kettinkje kopen voor mijn vrouw. Toen ik mijn keus had gemaakt, wees de verkoopster mij op de mogelijkheid om Member te worden en daardoor kon rekenen op 10% korting. Dit ter plekke geregeld via mijn GSM. Was zéér attent.
30 jun 2023
Super vriendelijk personeel. Was hoer nog nooit binnen geweest, wel al andere Lucardi zaken. In Terneuzen werd mij pas de klantenkaart aanbevolen. Ik weet niet hoe de dame in kwestie heet, maar ik zou haar 1000x willen bedanken om mijn dag op zo’n geweldige, vriendelijke manier te laten eindigen.
23 dec 2023

Personeel is top

Heel vaak word er gevraagd of ze je kunnen helpen erg fijn als je het mij vraagt vriendelijk en vast beraden personeel geven goeie tips en maken er een bijzonder leuke ervaring van erg mooie etalage. Vriendelijk personeel en vooral heel erg behulpzaam
16 sep 2023

We werden vriendelijk en met glimlach geholpen

We werden vriendin geholpen. Met uitleg over de lucardi kortings pas. Had vraagje over graveren. Heeft ze ook netjes en geduldig beantwoord. Dit samen met een vriendelijke glimlach maakte dat wij met fijn gevoel de winkel verlieten met het kado.

+Klantvriendelijkheid is prima, maar energiebeleid niet

+Klantvriendelijkheid is prima. - Het was erg warm in de winkel en de deur stond wagenwijd open. Zo'n verspilling van energie, verschrikkelijk!! Houd die deuren toch dicht, de mensen komen toch wel. Ik zou zo zelfs wegblijven van boosheid.
17 dec 2023
Vriendelijk personeel! Verzorgde winkel. Tip: Als er een nieuw personeelslid is probeer deze te laten meekijken maar geef uitleg als er geen klanten bij zijn. Foto bijvoegen kan niet want ben nu thuis en situatie is voorbij.
15 jul 2023
Vorig jaar 2 armbandjes gekocht aan 50% korting, extra korting nog met klantenkaart. Dit jaar koop ik nog 2 dezelfde armbandjes met 50% korting, nu geen extra korting met klantenkaart, spijtig ....
28 sep 2023
Ik vind de winkel er netjes en vrolijk uitzien. Je wordt als klant heel goed geholpen. Bovendien zijn er herhaaldelijk acties voor de mooie assortimenten!
Ik wilde graag 3 dezelfde kettingen. Er waren er maar 2 in voorraad. De medewerkster heeft 1 ketting uit een set met oorbellen gehaald. Super service!
20 jun 2023
Ik heb mijn man zo blij gemaakt met de plaatketting waar de naam en geboortedatum van zijn dochter in staat. Heel mooi gedaan dames. Super blije papa
Niks jullie sieraden is al genoeg ik heb al veel sieraden bij jullie gekocht en super kwaliteit dat jullie hebben kom vaker wel sieraden halen
16 jul 2023
We worden altijd goed geholpen bij Lucardi. Alleen als ik een ringetje koop met diamantjes gaan die steentjes er soms snel uit.
23 dec 2023

Super tevreden

De snelle service, met een brede glimlach en leuk praatje erbij Daarbovenop superleuke juweeltjes gevonden Een tevreden klant!!
1 jun 2023

Alles toppy

Ik vind het zo leuk dat je steeds 10%korting krijgt bij de memberkaart Bovendien is het persoonlijk in Terneuzen erg aardig
Vrolijk personeel, dacht goed mee liet veel zien zodat ik echt keuze genoeg had om te kiezen. Vond het een fijne ervaring.
12 jul 2023
Super service! Had spijt dat ik m'n trouwringen niet had laten graveren. Super geholpen en felijl gegraveerd!
1 nov 2023

Winkel

Goede vooruitzicht, mooi winkel ,Goede service .vriendelijk personeel. Vraag je iets komen ze je helpen,
Ik ben goed geholpen door de verkoopster voor mij hoeven jullie niets te verbeteren het is altijd goed.

Goede en vriendelijke service

De moeite die gedaan wordt om je te helpen, heel vriendelijk personeel! Goede kwaliteit van juwelen.
15 nov 2023

Service

Goede en fijne service. Personeel neemt de tijd voor je en zijn vriendelijk.