multitoolworld.com

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden84 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
multitoolworld.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al langer heb ik een Ferm multitool type OTM 1010 en kon hier moeilijk een diamanten zaagblad voor krijgen, totdat ik op de website van MultiToolWorld van kwam. Ondanks mijn type nummer van multitool er niet bij de compatibele multitools stond, toch een diamanten zaagblad besteld, de Q20 om te passen en uit te proberen. De zaagblad paste prima en functioneerde uitstekend. Dus MultiToolWorld mijn type kunt u op uw compatible lijstje zetten van multitool machines bijplaatsen. Top.

26 okt 2023
Artikel een week geleden besteld, zou op voorraad zijn. Al een mail gestuurd, maar geen reactie. En bestelling is nog steeds niet binnen, pakket is wel meteen aangemeldmasr nog steeds niet ontvangen door PostNL. Nooit weer dus

Beoordelingen voor multitoolworld.com

Snelle levering, maar verwarrend bij betalen

De gewenste producten kwamen netjes de volgende dag binnen. Alleen is het verwarrend dat ik bestelde op multitoolworld en de betaling naar Multizaag ging. Het zou duidelijker zijn als beide bedrijfsnamen op de site al vermeld zouden zijn.
Multitool zaagblaadjes besteld voor veel minder geld, ook was de kwaliteit prima! Bezorging was ook goed! Vandaag besteld is morgen in huis
Snelle en correcte afhandeling van bestelde producten toppie firma om iets te bestellen
Snelle reactie, goed geholpen.
Netjes verzorgd
HU
hans u.
leiden
10 mrt 2024
Heb bestelling nog steeds niet binnen
helaas geen bericht bij latere uitlevering bestelde goederen, lange wacht tijd terwijl er op de site direct leverbaar staat aangegeven
24 feb 2024
Ik vond het tijdens het factureren verwarrend, de verschillende multi.nl namen. maar de service, kennis en levering waren uitstekend.
17 feb 2024
Gewoon goed en op tijd leveren
PW
Piet W.
Veenendaal
Snel en goed
Nog steeds niets ontvangen trage levering meer dan een week geleden
Antwoord van multitoolworld.com
Hallo, Bedankt voor uw review. U geeft een 1 ster review, kunt u aangeven wat hier de reden van is? Wellicht kunnen we een oplossing aanbieden?

Levering van universele zaagbladen voor multitools