aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden793 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

26 mei 2023

Top !

Snelle service en gewoon betalen na levering, top!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
1 nov 2023
vlotte afhandeling van bestelling tot aflevering
7 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij staan voor kwaliteit en een goede service. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons altijd mailen. Wij helpen u graag.
12 okt 2023
Snel en netjes afgeleverd. Goede communicatie.
13 okt 2023
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn!
3 dec 2023
Nette prijzen en snel geleverd heel tevreden.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en service hebben bij AIC een hoge prioriteit. Wij hopen u een andere keer weer van dienst te kunnen zijn. Groeten team AIC.
12 jul 2023
Snel bezorgd en duidelijk telefonisch advies
14 jul 2023
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u goed geholpen bent. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
29 jun 2023
Goede plezierige zaak. Het aanbevelen waard
4 sep 2023
correct en snel afgehandeld,,,zeer teverden
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de service die wij u hebben aangeboden. Wij wensen u veel succes met u volgende klus!
7 jun 2023

Goed geregeld!

Goedkoop, snel geleverd. Geen gedoe. Top!
8 jun 2023
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
Snelle levering en product is naar wens!👌🏽
26 jun 2023
Bestelling is snel en correct afgehandeld.
27 jun 2023
Prima snelle levering en alles in orde
11 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Wij staan voor kwaliteit en wij helpen u graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
Snelle levering, duidelijke website
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u onze website vindt werken en dat u tevreden bent over de geleverde service. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
29 sep 2023
Aflevering en voorlichting prima
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over onze service. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van 07:00 tot 17:00, of u kunt ons mailen naar webshop@aic.nl. Wij staan u graag te woord en wij helpen u graag! Groeten team AIC.
26 jun 2023
Goedkoop snel en compleet geleverd
27 jun 2023
25 jun 2023
Service was top. Goed meegedacht.
22 nov 2023
Snelle levering en goede service
24 nov 2023
Net zo snel als beloofd geleverd
19 sep 2023
Veel voorradig, scherp geprijsd.
21 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Veel succes gewenst met uw volgende klus!
15 aug 2023
Prima prijs en snelle verzending
1 sep 2023
Goede prijzen en snelle service