aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden785 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

Ik heb all mijn waterpassen daar gehaald ,fijne webwinkel netjes ingepakt ben er echt blij mee snelle levering
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de snelle levering. Kwaliteit en service hebben bij AIC een hoge prioriteit. Wij hopen u een andere keer weer van dienst te kunnen zijn. Groeten team AIC.
10 aug 2023

Bosch 18v Recipro

Helemaal top ,bestellen gaat makelijk via de webshop ,contact is vriendelijk en de bezorging vlot!top bedrijf
14 aug 2023
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling . Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn!
17 dec 2023

Aanrader

Overzichtelijke website, schappelijke prijzen, goede terugkoppeling bestelproces en nette vlotte bezorging.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over het bestelproces. Kwaliteit en een goede communicatie heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
20 jul 2023
Super snel bezorgd en netjes verpakt. Enkel dozen zaten wel onder koolstof l, maar was niet ernstig.
21 jul 2023
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de levering. Kwaliteit en service hebben bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
16 mei 2023
Prima, maar ik had er nog één willen hebben en die was er niet. Heb ik bij een ander gekocht.
Antwoord van aic.nl
Bedank voor uw beoordeling. Het is goed om te lezen dat u tevreden bent over uw geleverde bestelling. Helaas waren er zodanig veel bestellingen voor u geplaatst waardoor het product niet meer uit voorraad leverbaar was. Mocht u in de toekomst vragen hebben betreft de levertijd of andere zaken dan vernemen wij die graag! Groeten team AIC.
Leuke acties alleen de belofte voor 16.00 besteld dezelfde dag verstuurd is niet gebeurd
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te lezen dat u onze acties leuk vindt. Door de drukte van de Black Friday is uw bestelling een dag later verstuurd dan gebruikelijk. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
7 nov 2023
Een van beide bestelde halogeen tubes boor bouwlamp begaf het al na 2,5 uur branden.
23 dec 2023
Goeie en snelle levering. Ruim assortiment Milwaukee gereedschap en accessoires.
28 jul 2023
Bestelde gereedschap was gauw in huis. Wat beter kan meer gereedschap aanbieden.
28 jul 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. AIC probeert zijn klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst vragen hebben over de beschikbaarheid van gereedschap of mocht u advies nodig hebben kunt u ons altijd mailen naar webshop@aic.nl. Groeten team AIC.
Goede en snelle levering, tegen een scherpe prijs. Zou er zeker weer bestellen.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van 07:00 tot 17:00, of u kunt ons mailen naar webshop@aic.nl. Wij staan u graag te woord en wij helpen u graag! Groeten team AIC.

Snelle verzending en een uitstekende prijs/kwaliteit

Goede en complete omschrijving van het product en een snelle verzending.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Wij staan voor kwaliteit en wij helpen u graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
26 dec 2023

AIC, daar kun je wat mee!

Goede prijs kwaliteits verhouding. Wordt snel geleverd en goed verpakt.
5 jul 2023
Had het redelijk snel, eigenlijk niet bijzonder want zo hoort het ook.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling en de snelle levering. Wij helpen onze klanten graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
20 sep 2023
Goede webshop, bestelling snel bestelt en geleverd volgens afspraak.
21 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van 07:00 tot 17:00, of u kunt ons mailen naar webshop@aic.nl. Wij staan u graag te woord en wij helpen u graag! Groeten team AIC.
8 jun 2023

Container slot .

Goede mondelinge, schriftelijke, uitleg , en niet te duur .
15 jun 2023
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de geleverde Container slot. Kwaliteit heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
12 okt 2023
Prettig persoonlijk advies en super snelle levering!
12 okt 2023
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
16 jun 2023
Zeer correcte nalevering, na telefonisch contact. TOP
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de service die wij u aan hebben geboden. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn! Groeten team AIC.

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Beschikbaarheid assortiment en snelheid van levering
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en service hebben bij AIC een hoge prioriteit. Wij hopen u een andere keer weer van dienst te kunnen zijn.
Goede kwaliteit van het materiaal en snelle service
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023

Top !

Snelle service en gewoon betalen na levering, top!