aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden785 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

Duidelijk, snelle levering.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
Handig, niet te zwaar
RD
ronald d.
vlissingen
goede aflevering
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Wij staan voor kwaliteit en wij helpen u graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
18 jan 2024
👍
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij staan voor kwaliteit en een goede service. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons altijd mailen. Wij helpen u graag.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Tot de volgende!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten team AIC.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk!
28 jan 2024
2 aug 2023
3 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u een prettige ervaring heeft overgehouden over het contact met AIC. Wij begrijpen dat het inderdaad best spannend kan zijn om producten te bestellen op het internet en wie er goede service verleent. AIC probeert zijn klanten zo goed mogelijk te helpen en waar nodig te ondersteunen. Mocht u in de toekomst vragen of advies nodig hebben kunt u ons altijd mailen naar webshop@aic.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op ons algemene telefoonnummer: 0341-413341. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord. Groeten team AIC.
bestelling was bijna vlekkenloos. Ik heb product afgehaald. Ik heb wel ff moeten bellen of bestelling klaar stond. (bevestigingsmailtje had makkelijker geweest) Heel enthousiaste en behulpzame mensen in de "winkel"in Harderwijk. Ook de prijs was concurrerend met de internetprijzen.
25 aug 2023
Koolborstels bleken niet de juiste te zijn. Wel volgens de fabrikant maar er zaten andere in het apparaat. De tijd genomen om nog de goede te vinden maar helaas. Zonder problemen de koolborstels teruggenomen en het geld teruggestort.
1 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u niet de juiste koolborstels heeft kunnen vinden. Mocht u nog vragen hebben of bent u nog op zoek naar de juiste koolborstels kunt u altijd contact met ons opnemen. Dan zullen wij met u kijken waar wij de juiste koolborstels voor u kunnen verkrijgen. Wij helpen u graag verder.
19 jul 2023
Goede service, scherpe prijzen, goed contact en snelle levering. Als ze het (te) druk hebben en/of je hebt een lastige vraag (via mail), dan blijft deze wel eens onbeantwoord en moet je erachter aan bellen.
21 jul 2023
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over ons aanbod en de geleverde service. Wij proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te hebben. Wij zullen uw feedback noteren. Groeten team AIC.
20 aug 2023
Bestelling geplaatst, even eea telefonisch gecheckt. Prima advies gehad. Daarna heb ik de bestelling opgehaald in de showroom. Hele mooie showroom trouwens, goed materiaal. Ik ben tevreden.
4 sep 2023
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u een goede ervaring heeft met AIC. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0341-413341 of u kunt ons mailen naar webshop@aic.nl. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord.
7 okt 2023
Duidelijkheid in product omschrijving, snelle levering enkel dat track and tracecode er niet bij zat maar dit was met 1 telefoontje geregeld. Bedankt voor goede service. Greetz Fred
30 dec 2023

No nonsens bedrijf

Eerste keer dat ik hier iets besteld heb, geen poespas gewoon duidelijk en in mijn ogen goed, leveren snel alleen mag de vervoerder er wat subtieler mee omgaan ,
8 jul 2023

+++Ik ben zeer netjes bediend, maar,,,,

+++Ik ben zeer netjes bediend, werd gebeld dat de doos nat was geweest en beschadigd was. - - - kreeg geen korting voor deze tekortkoming 😢
11 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u onze service en onze communicatie naar u toe fijn heeft ervaren. Helaas is de machine niet meer leverbaar waardoor nieuwe dozen van de machine niet meer te verkrijgen zijn. Door de zeer scherpe prijs kunnen wij niks meer doen met de prijs. Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord!
26 dec 2023
Er horen nog wat extra artiekelen gratis bij Die zaten er niet bij (nog) Verder was de service goed en snel binnen