aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden785 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

Goed Telefonisch contact gehad. En verzending netjes verpakt en snel bezorgd
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij staan voor kwaliteit en een goede service. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons altijd mailen. Wij helpen u graag.
11 feb 2024
Snelle en goede service Aanbieding er bij doen voor verloop stekkers
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
Goed geregeld met track en trace,en super snel geleverd.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs!
PB
Patrick B.
Zoetermeer
Snelle levering!! Top bedrijf!! Ga zo door!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
Snelle levering, Kwaliteits spullen,
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn!
BO
Zeer goed snelle service
snelle levering
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Kwaliteit en een goede service hebben bij AIC een hoge prioriteit. Wij hopen u een andere keer weer van dienst te kunnen zijn. Groeten team AIC.
24 feb 2024
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. AIC probeert zijn klanten zo goed mogelijk te helpen. Veel succes met uw volgende klus!
JJ
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van 07:00 tot 17:00, of u kunt ons mailen
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen uw mening zeer op prijs. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten team AIC.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling. Tot de volgende!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij vinden uw mening erg belangrijk.

Wees helder.

Meer duidelijkheid over levertermijn. Spullen zijn niet leverbaar een het vervolg is onduidelijk.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te zien dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en wij hebben met u het probleem besproken. Wij hopen u een passende oplossing te hebben aangeboden. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 07:00 tot 17:00. U kan ons ook altijd mailen naar webshop@aicvisser.com. Wij proberen al onze mails binnen 24 uur te beantwoorden. Groeten team AIC.
RR
Rob R.
Ede Gld
Bestelling werd zelfs naar de auto gebracht. Terugkoppeling over ophalen kan beter.
28 jan 2024
Hoor je er een gratis vissersboten bij te krijgen worden ze noet geleverd.
Prima verzending en goede bediening aan de balie
3 feb 2024
Goed geholpen duidelijk advies
Antwoord van aic.nl
Behulpzaam en goed meedenken.
BB

👍🏻.

Snelle en correcte levering.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de geleverde kachel. Kwaliteit heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.