Bartsmeubelen.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden138 beoordelingen in totaal

Van begin tot eind: top service! Wij kwamen spontaan langs in de showroom en werden vriendelijk ontvangen. Ze nemen de tijd en denken met je mee. Verschillende opties werden besproken. De prijs kwaliteitverhouding is goed. Producten zijn mooi, echt vakwerk. Onze planken werden aan huis geleverd en zagen er precies uit hoe we het hadden bedacht. Zou het iedereen aanraden. Mochten we nog wat nodig hebben, komen we zeker terug!

De prijs is laag, zo ook de kwaliteit vd badplank. Opgevulde en niet opgevulde scheuren.

Beoordelingen voor Bartsmeubelen.nl

31 mei 2024
Van bestelling tot aan levering klopte alles. Vragen werden vriendelijk en op kundige wijze beantwoord. Het wordt echt gewaardeerd dat je een bestelling plaatst en ze doen er vervolgens alles aan om je een prettige ervaring te geven. Dat is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer.
Super service Bestellen ging snel en vooraf prima communicatie over de levering. Op het moment van levering door de chauffeur geweldig geholpen om de buitenkeuken in de achtertuin te krijgen. Zelf gezamenlijk de kamado bbq erin getild. Al met al dus super tevreden.

Top !

Goede service, behulpzaam vriendelijke persoonlijk aan de voorkant. Bij aflevering een prima product en correcte levering volgens afspraak.
20 mei 2024

Mooi op maat gezaagd

Heel fijn dat de plank precies op maat gezaagd kon worden, de standaard maat was namelijk net iets te breed voor onze keuken
24 mei 2024
Meedenken met het zoeken van een tijdslot ivm begrafenis. Super! En vriendelijk
24 mei 2024
scherpe prijs en alles conform de gemaakte afspraken
24 mei 2024
Prachtig meubel, geheel volgens onze wensen.
17 mei 2024
Super mooi meubel, super levering met hulp.
Goede communicatie en prachtig meubel!
Snelle communicatie en goed service
18 mei 2024
26 apr 2024

Top!

Inmiddels 2 keer besteld bij Bartsmeubelen vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding. Producten zijn mooi afgewerkt en voldoen aan de verwachting. Daarnaast ligt de prijs aanzienlijk lager dan vergelijkbare producten bij andere winkels. Communicatie is bovendien vriendelijk en netjes.
We zijn heel blij met onze nieuwe buitenkeuken. Fijne service en levering tot aan de deur! Door een foutje was de coating niet aangebracht, maar dit werd ook flexibel en snel opgelost! Een echte aanrader
26 apr 2024
Super meubel. Goede en duidelijke communicatie en alles volgens afspraak. Top bedankt voor het mooie meubel. Fam Dekker