planethappy.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.575 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Ik begrijp uw inventaris niet helemaal, bijvoorbeeld product A in mijn bestelling, dat u duidelijk in uw bezit had, werd terugbetaald, ik heb het dezelfde dag meteen opnieuw besteld, u hebt het naar mij verzonden en ik heb opnieuw voor verzending betaald, en dit is mij twee keer overkomen.

30 mei 2024
Na mijn bestelling en betaling alleen een bevestigingsmail ontvangen. Na ruim een week maar eens gevraagd of er duidelijkheid verschaft kon worden over de levertijd. Dat bleek niet te kunnen. Weer ruim een week later opnieuw zelf moeten vragen om een update. Toen die er weer niet was heb ik een deel van de bestelling maar geannuleerd. Proactief een klant voorzien van informatie zou een heleboel onvrede wegnemen.

Beoordelingen voor planethappy.nl

Heel BLIJ

Ik bestelde een piano-tje voor m'n twee kleinkinderen. Het is zo'n leuk ding. Ziet er geweldig uit en klinkt als een volwaardige piano, waardoor ze spelenderwijs met goed klinkende tonen ook fysiek met muziek in aanraking komen.
23 mei 2024
Een goed adres, vriendelijke mensen, alles netjes verpakt, en mooie puzzels!
2 jun 2024
Perfecte service, betrouwbaar en stipt

Persoonlijk contact en snelhie

22 mei 2024
18 mei 2024
30 mei 2024

Slechte informatievoorziening

Vertraagde zending Ik had een zending binnen 2-3 werkdagen verwacht, had m na 6 werkdagen nodig, helaas kwam die niet aan en ik miste informatie daarover. Als een verzending later komt is het fijn daarover mail te ontvangen. Nu moest ik lastminute alsnog naar de winkel.

bestelling 2 weken na de verjaardag pas ontvangen

Bestelling een week voor de verjaardag geplaatst. Na een week een bericht gestuurd wat de stand van zaken is. 3 werkdag later reactie dat de bestelling naar hun leverancier is. Na een week dat de bestelling binnen is en verstuurd wordt.
18 mei 2024

Paket aankomsttijd onduidelijk

Heb online een jellycat bestelt. Gaven aan 8-10 werkdagen en heb hem na een maand nog steeds niet in huis. Klantenservice kan mij niet vertellen wanneer hij wel komt.
25 apr 2024
15 mei 2024
Speelgoed is een mooi assortiment. Voor iedere leeftijd. Service is prima. Vooral zo doorgaan.
27 apr 2024
Goed product, en mederwerkers in de winkel denken heel goed mee bij een wens!