Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Gadero.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Gadero.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Gadero.nl

377 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 mrt. 2022
Wat blijkt uit de diverse beoordelingen: de één is lovend, een ander zwaar teleurgesteld. Wat heb ik ervaren: 1 . De showplek Breukelen is prima; men neemt de tijd en er staan leuke voorbeelden.Toch ontstond er het eerste foutje: op het zwaardere 30 mm frame met planken van 18 mm werden de 25 mm zelftappende schroeven voorgesteld. Daar het puntje van de schroef echter als boortje fungeert heeft de schroef dan net te weinig houvast; bij een beetje spanning op een wat kromme plank wordt de schroef uit het frame getrokken. Dus achteraf een doosje 32 mm plaatschroeven besteld. Op de website staat dit advies wel goed aangegeven. Goed resultaat vergt goed gereedschap, dat geldt ook voor het inbrengen van zelftappende schroeven; een krachtige schroefboormachine is een must om te voorkomen dat het schroefboortje vastloopt in het frame. 2 Website ziet er goed uit. Opvallend is dat in de vele video's men er " gemakshalve" van uit gaat dat je geïmpregneerde houtsoort gebruikt, waarbij maatvoering van planken en balken keurig op elkaar aansluit. Voor de hardhouten zelfbouw schermen en poorten kom je toch rare dingen tegen. Deurkozijnen 88 mm breed, palen echter of 85 of 70 mm. Oppassen dus. Ik koos voor 85 mm. 3. Bestellingen worden per regio op een vaste dag geleverd. Dit gebeurt met hun ingehuurde transporteur, v d Werff. Dat is een chaos. Daags van te voren een mail. Prima, zou je denken. Volgende dag aanpassing tijdstip ( jammer, maar het komt eraan denk je dan). Dan, een half uur nadat het tijdstip gepasseerd is, weer een mail: wordt een hele dag later. Uiteindelijk, nadat ook zaterdag weer een verschoven tijd gemeld werd, kwam de pallet dan toch. 4. Alle planken en balken nagelopen. Opvallend genoeg had vrijwel alles in het vocht gelegen ( ik vermoed buiten-opslag, met hooguit een dak), want overal vochtkringen. Gelukkig is het een tuinschutting die wel vaker nat zal worden, dus maar niet moeilijk over doen. Dan blijken er toch een 3-tal gehavende of slecht afgewerkte planken bij, waar ik een klacht voor indien. Ook goed om te weten: geen enkele fraké -plank heeft de gekochte lengte. Is maar beter ook, want de soms lelijke zaagsnede kun je dan zelf wegzagen; over-bemeting per plank bedraagt 7 tot 9 cm. Is bij veel planken dus veel werk! 5. De helpdesk vraagt merkwaardig genoeg of ik de beschadigde delen vervangen wil hebben ( rare vraag m.i. ). Maar goed, ik zeg ja, en dan worden ze gelukkig verstuurd via Transmission. Dit is een voor mij bekende en betrouwbare transporteur . De volgende dag al geleverd. Zo hoort het ook. Maar wederom niet vlekkeloos: er zouden 3 planken geleverd worden, maar nee, het werden er slechts 2. De derde werd financieel verwerkt. 6. Nog een opmerking over balk-bevestiging aan muren. De video toont een voorbeeld van kozijnplug montage, door eerst het hout te doorboren tot de steen net geraakt wordt, en dan het restant met een steenboor. Je moet wel een heel goed timmermansoog hebben om beide gaten op een rechte lijn te krijgen. Lukt dat niet dan loopt de kozijnplug al snel vast. Gebruik beter een extra lange steenboor, die je door de voorgeboorde houten balk steekt bij het steenboren, dat voorkomt het probleem. 7. Om een zelfbouw-poort goed in het deurkozijn te krijgen is een puzzelstuk: het zwaardere deurframe van 30 mm dikte wordt bij dubbele bekleding wel heel dik (30 + 2 maal 18 mm). Eenzijdig bekleden maakt het minder pompeus; verder opletten bij de breedte-bepaling van het kozijn voor dit deurtype : de deurslotruimte is wel in het frame aanwezig, maar de bevestigingsplaat van het slot is 3 mm, en die komt buiten tegen het frame aan te liggen, dus neem meer ruimte tussen de deurstijlen. Gadero verkoopt standaard" luxe" deurslot met cylinderlengte van 80 mm symmetrisch. Dit is echter bij een eenzijdige beplanking niet fraai, daar de cylinder dan aan de staalzijde erg ver uitsteekt. Het kostte me een extra investering bij een dhz-zaak : daar kun je een asymmetrisch cylinderslot kopen ( ene zijde is korter dan de andere). Dat oogt fraaier, maar is helaas niet via Gadero te bestellen. Conclusie koop zo'n standaard slot niet zomaar via Gadero. 8. Hoe dan ook, met vallen en opstaan is wel een degelijke schutting met deur ontstaan.

16 jul. 2022
Stukken van het hout af. Ik weet dat hout leeft maar als van 2 van de 8 palen over een meter lengte een brok en in af is en in 1 en stuk los zit vind ik het erg jammer. En dit moet al opgevallen zijn dus mag je aannemen dat die niet gestuurd worden. Ik wil bij deze mijn bewondering ook uitspreken voor Gardero. Na beoordeling zie boven zocht Gardero kontakt met ons. En Heeft het prima OPGELOST

Beoordelingen voor Gadero.nl

22 mei 2022
De track and trace systemen van alle deelleveranciers zijn niet gekoppeld. Daardoor is onduidelijk wanneer producten binnen gaan komen. Ook wordt aangegeven dat er 100 kg geleverd gaat worden, maar dat worden 8 pallets met tegels en bigbags, een oprit vol. Een eigen planning wordt dan onmogelijk. De producten zijn overigens prima.
23 mei 2022
Beste Hanno, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering en de track en trace. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat de producten verder in orde zijn. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
23 mei 2022
Komen leverings afspraken niet na Verschillende kleur materiaal terwijl het in mijn geval om gevel beplanting ging en het dus niet gewenst was dat de planken een hoop kleur verschil zat. Hoop beschadigd hout door slechte handeling in magazijn. Niet telefonisch te bekijken. Jammer maar volgende keer bij een andere leverancier.
23 mei 2022
Beste meneer/mevrouw Meijer, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering van uw bestelling en de gevelprofielen beschadigd bleken. Onze oprechte excuses in deze. Ik zie dat er afgelopen vrijdag nieuwe planken zijn afgeleverd. Wij hopen dat deze goed zijn afgeleverd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
9 jul. 2022
hardhouten picknicktafel besteld via website. Er zouden er meerdere op voorraad zijn.... Helaas bericht gekregen dat de tafel niet op voorraad was, terwijl er op dat moment volgens de site nog steeds één tafel op voorraad zou zijn... Ronduit slecht voorraadbeheer dus!
11 jul. 2022
Beste Edwin, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze oprechte excuses voor het ongemak en verkeerde weergave van de voorraden bij dit product. Ik zie dat uw bestelling is geannuleerd en u een refund heeft ontvangen.
13 apr. 2022
Klant doet wat er gevraagd wordt, maar helaas geld dit niet voor hun slecht of niet reageren op mail waardoor niet het juiste geleverd word en mocht er dan iets worden aangepast krijg je er door hun schuld een extra rekening voor transport. Echt slechte zaak!!!!
14 apr. 2022
Beste Wesley, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u geen antwoord heeft mogen ontvangen op uw mail en u hierdoor extra rekening voor transport heeft gehad. Onze oprechte excuses in deze. Neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
3 feb. 2022
Verkeerd geleverde bestelling houten vlonder planken. Aanvankelijk goed opgepakt door hun service afdeling. Maar de nalevering duurde 4 weken, waardoor ik de timmerman moest annuleren en voor hogere kosten kwam te staan en uitstel van het project
3 feb. 2022
Beste Karin, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling verkeerd is afgeleverd en de nalevering langer heeft geduurd. Onze oprechte excuses voor het ongemak in deze. Mochten wij verder nog iets kunnen betekenen in deze, dan horen wij graag van u.
18 feb. 2022
2 x moeten bellen war mij proef stukje bleef, moest wel hiervoor betalen en dan nog vragen waar blijf mijn proef stukje.( als je wil verkopen zal je een andere strategie moeten bewandelen. m.vr.gr O de Wit oeverlanden 78 9606RR Kropswolde
18 feb. 2022
Beste Otto, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling later is afgeleverd dan afgesproken. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht u verder vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
3 mei 2022
Jullie beloven dingen en komen dat niet na. Kwa leveren en dan worden er spullen geleverd en zijn ze stuk of krijg je 2 verschillende procducten. Ik zal jullie dan ook nooit aanraden aan mensen.
3 mei 2022
Beste Charlotte, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering en u producten heeft ontvangen met gebreken. Onze oprechte excuses in deze. Neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Dan kijken zij samen met u naar een passende oplossing voor de kapotte producten.
3 mrt. 2022
Vandaag zou de levering plaatsvinden tussen 11:00 en 15:00. Gisteren bevestiging via een sms dat deze levering zou plaatsvinden. Echter nog niets ontvangen. Kost weer een vrije dag en ergernis.
4 mrt. 2022
Beste van Oudenallen, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw levering later heeft plaatsgevonden dan gepland. Ik zie dat u uw bestelling inmiddels heeft mogen ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
20 jun. 2022
Veel krom hout met soms ook nog spinthout. Enkele planken waren waarschijnlijk geen bankirai, in ieder geval een veel lichtere houtsoort (gewicht en ook de kleur). Echt een tegenvaller.
20 jun. 2022
Beste Sipke, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het spijt ons te vernemen dat het geleverde hout niet naar wens was. Heeft u hierover al contact gehad met onze serviceafdeling via service@gadero.nl? Zij kijken graag met u naar een passende oplossing.
25 jun. 2022
van Don V.
Belachelijk veel telefonisch contact gehad over een bestelling en retour ,geen communicatie ondeling. Zal het zeker niet aanraden daar een bestelling tedoen.
27 jun. 2022
Beste Don, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat u het telefonische contact als vervelend heeft ervaren. Ik zie dat uw bestelling inmiddels geannuleerd is en retour genomen.
11 mrt. 2022
Het zou helpen als Gadero dezelfde kwaliteit hout aan doe- het- zelvers stuurt die zij op de instructievideos gebruiken.
11 mrt. 2022
Beste Paul, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent met de kwaliteit van het hout. Mocht u hier vragen over hebben of heeft u beschadigd hout ontvangen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl.
12 apr. 2022
Bestelde - en betaalde Azobe planken bleken enkele dagen voor afhalen niet beschikbaar. Jammer, gemiste kans.
12 apr. 2022
Beste Bart, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat de bestelde Azobe planken helaas niet leverbaar bleken. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat uw bestelling inmiddels is geannuleerd en u het bedrag terug heeft gekregen.
19 apr. 2022
Balken waren vies met zeer grote noesten
19 apr. 2022
Beste Egbert, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat de balken vies zijn en grote noesten bevatten. Onze oprechte excuses in deze. U kunt contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl voor de balken. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
12 mrt. 2022
Kon het niet vinden erg slecht
14 mrt. 2022
Beste Mike, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met uw bestelling. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
5 dec. 2021
6 dec. 2021
Beste Ben, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat de maat van uw bestelde planken afwijkt. Helaas vallen de planken binnen de toegestane maatafwijking van 1,5%. Onze oprechte excuses dat u hier hinder van ondervindt. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
11 feb. 2022
Afhalen
11 feb. 2022
Beste Akin, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent onze afhaaltijden op onze afhaallocatie Veldhoven. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Deze afhaallocatie is 1x in de twee weken op vrijdagmiddag geopend van 12:00 uur tot 15:00 uur voor het afhalen van een bestelling.
23 jun. 2022
23 jun. 2022
Beste Richard, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat uw bestelling niet zo verlopen is zoals gehoopt. Mocht u hier problemen hebben ervaren kunt u altijd contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl onder vermelding van uw ordernummer.