Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.052 beoordelingen in totaal

ongeldig

27 sep 2024
Ik ben een liefhebber van hobbyen rondom het huis. Een nieuwe schutting van hardhout, een vlonder op het balkon van hardhout, een pergola. En elke keer heb ik de kleine bestellingen via Gadero gedaan. De kwaliteit van het hout is gewoon super. Probeer maar eens een rechte hardhouten paal te kopen bij een grote bouwmarkt, dan snap je het verschil. En dát is gewoon het verschil!

27 sep 2024
Alvorens te bestellen is het verstandiger om vooraf goed na te denken wat je nodig hebt en vervolgens de goede video’s te bekijken. Dat voorkomt extra bestellingen omdat blijkt dat bepaalde onderdelen belangrijk zijn. Contact via Whatsapp is gemakkelijk, kundigheid varieert, soms iets langer wachten maar dat is begrijpelijk bij drukte, het wordt aangegeven dat het druk is. Voor dakbedekking het advies krijgen om een bepaald pakket te bestellen, met een dakdoorvoer, hetgeen overbodig is met een aflopend dak. Overbodige kosten. Nazenden van een pakketje, incl. verpakking 800 gram, verzendkosten €39.

Beoordelingen voor Gadero.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters