Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

7 mei 2023
Top service en een breed assortiment. Diverse betalingsmogelijkheden is ook erg prettig bij een groot project.
8 mei 2023
Beste meneer Schipper, bedankt voor uw compliment en beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
HB
H B.
Slochteren
21 jul 2023
Hele bestelling goed verlopen. Zelf opgehaald bij een afhaalpunt waar ik ook alle hulp kreeg bij het opladen.
28 jul 2023
Beste Harry, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het bestellen bij Gadero. We zien u graag in de toekomst terug!
2 mei 2023
Een geleverd product bleek bij het transport schade te hebben opgelopen. Werd keurig en vlot opgelost.
2 mei 2023
Beste meneer Ehlen, bedankt voor uw beoordeling en review. Ik lees dat er een plank beschadigd is tijdens het transport. We zijn ook blij met klanten zoals u die zelf meedenken aan een oplossing. We zien u graag terug bij Gadero!
10 mei 2023
Bestelling is niet op tijd gekomen. Een paar dagen later en dat was, voor mij heel lastig.
16 mei 2023
Beste meneer van Breukelen, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het spijt ons dat we de leverafspraak niet zijn nagekomen en dat hierdoor uw planning aangepast moest worden. We hopen dat u wel kunt genieten van uw blokhut en hopen u terug te zien bij Gadero.
22 apr 2023
Eerst leveren dan betaal opdracht. Betaal opdracht binnen maar geen levering.
1 jun 2023
Kwalitatief valt het hout tegen, veel sporen van straks.
6 jun 2023
Beste meneer Huijsmans, bedankt voor uw review en beoordeling. Wat vervelend dat het door ons geleverde hout niet voldoet aan uw verwachting. Ik zie geen melding van u waar u dit bij ons aangeeft. Mocht u toch graag willen dat wij met u mee kijken kunt u een mail sturen met foto's erbij. We hopen u terug te zien bij Gadero.
23 mei 2023
Afhalen was prima geregeld. Kwaliteit van het hout kan beter. Diverse kromme palen bij deze partij.
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer de Jong, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het afhalen van uw order. U geeft aan dat u kromme palen heeft ontvangen. U heeft geschilde kastanjepalen besteld welke nooit kaarsrecht zijn. Dat is mede de charme van dit product. Mocht u uw klus niet geheel naar wens kunnen afronden kunt u een mail sturen naar onze serviceafdeling zodat we mee kunnen kijken of we iets voor u kunnen betekenen.
16 mei 2023
Prima materiaal en ze leveren wat ze beloven en snel en op de plek/plaats waar jij het wil hebben
22 mei 2023
Beste meneer Jansen, bedankt voor uw review en 5 sterren. Leuk dat u foto's heeft meegestuurd, het is erg mooi geworden! Geniet ervan! We hopen u terug te zien bij Gadero.
4 jul 2023
Goede overzichtelijke site en alles snel en of op afspraak word het geleverd,ook niet te duur!
14 jul 2023
Beste Rene, bedankt voor je positieve feedback en beoordeling van 5 sterren! We wensen u veel plezier met de door u bestelde materialen en hopen dat u lang mag genieten van het eindresultaat. We zien u graag terug bij Gadero.
KA
Karin A.
Prinsenbeek
22 jun 2023

Top

Schelpen netjes en snel geleverd. Als ik nog meer in de tuin ga doen kijk ik eerst bij jullie
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve beoordeling en uw feedback. Als we u in de toekomst van dienst kunnen zijn, vernemen we het graag.
11 jun 2023
Schroefgaten en sleuven waren niet precies. Doet ikea beter. Waardeloze kwaliteit schroefjes.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Heeft u al contact gehad met onze service-afdeling? Via service@gadero.nl kunt u producten van slechte kwaliteit reclameren. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
8 jun 2023
De fouten die Gadero bij mijn bestelling gemaakt heeft , hebben snel opgelost en bezorgd 👍👏
9 jun 2023
Beste meneer Gillard, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Ook fijn om te lezen dat u, na een fout van ons, goed geholpen bent door onze serviceafdeling. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
14 jul 2023
Stipte levertijd zoals afgesproken Vriendelijke chaffeur. Snelle reactie en levertijd.
21 jul 2023
Beste Menno, bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over Gadero. We helpen u graag nog eens.
18 jun 2023

Mooie kwaliteit en komen afspraak na.

Mooie kwaliteit en ondanks zieken bij transporteur toch alles op tijd ontvangen, top!
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback. We doen altijd ons uiterste best om de beloofde levertijden na te komen. Enorm fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.
JW
Jan W.
Beneden-Leeuwen
9 jun 2023
Prettige en vriendelijke medewerkers die juiste informatie geven op gestelde vragen.
28 jun 2023
Goedemorgen meneer Wijnands, Enorm bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Wat fijn dat we u goed hebben kunnen voorzien van de nodige informatie.
DD
Danny D.
Beverwijk
14 jul 2023
Prima duidelijke website, produkten goed beschreven. Goede info omtrent levering
21 jul 2023
Beste Danny, bedankt voor je positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Goed om te zien dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug bij Gadero.
PV
Patrick V.
SCHEEMDA

Netjes en op tijd geleverd

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd. Op de aangegeven plek op de oprit.
21 jul 2023
Beste Patrick, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 4 sterren. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering van uw order. We hopen u in de toekomst terug te zien bij Gadero.
18 jun 2023
Als de levering niet doorgaat. Graag eerder het laten weten aan de klant.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses dat we u niet eerder hebben geïnformeerd over de wijziging van de leveringsdag. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.
26 jun 2023
Goede service, groot aanbod, mooie kwaliteit hout en snelle levering
Antwoord van Gadero.nl
Beste Conny, bedankt voor je positieve review en beoordeling van 5 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent over Gadero. We zien u graag terug als klant!
17 jun 2023
Snel geleverd en vakkundig te woord gestaan bij telefonisch contact.
28 jun 2023
Goedemiddag meneer Van Duijn, Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw feedback. Dit motiveert ons enorm om te blijven ontwikkelen.