Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

20 jul 2023
Goede kwaliteit voor scherpe prijs, ideaal door afhaalpunt in Belgie
21 jul 2023
Beste Marc, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent! We zijn ook blij om te lezen dat het afhaalpunt voor u zo goed werkt. We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij Gadero.
5 jun 2023
Snelle levering, goede afspraken kunnen maken met transporteur.
6 jun 2023
Beste meneer Nuissl, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn!

Een aanrader +++++

Fantastische service via chat online, snelle levering, TOP!
21 jul 2023
Beste Danny, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat u zo goed geholpen bent en tevreden bent over de levering. We hopen u terug te zien bij Gadero!
26 mei 2023
perfect verpak, en keurig afgeleverd met een kooiaap.
31 mei 2023
Beste meneer Miegies, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
22 jun 2023
levertijd is veel langer dan van te voren overlegd
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat we niet hebben kunnen voldoen aan de verwachte levertijd. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
10 jun 2023
prima service snelle levering, duidelijke website.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
26 jun 2023
Goed bereikbare klantenservice. Oplossingsgericht
Antwoord van Gadero.nl
Beste Siebrand, bedankt voor je positieve feedback en goede beoordeling. Goed om te zien dat u goed geholpen bent door Gadero. We hopen u in de toekomst nog eens van de dienst te kunnen zijn.
19 mei 2023
Net klantcontact en keurig voor de deur geleverd
Antwoord van Gadero.nl
Beste mevrouw Homulle, bedankt voor uw review en goede beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. We hopen u terug te zien bij Gadero.
7 jul 2023
Bij de aflevering ECHT ALLES tegelijk afleveren.
14 jul 2023
Beste Cor, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Ik zie dat u hout en ijzerwaren heeft gekocht. Ijzerwaren sturen wij met de post aangezien dit nog wel eens zoek raakt tijdens het groot transport. Om er zeker van te zijn dat u alle bestelde materialen ontvangt ontvangt op 2 momenten uw order. Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn. We hopen dat u inmiddels een mooie vlonder heeft kunnen bouwen en u hier lang van mag genieten. We helpen u graag nog eens bij Gadero.
4 jul 2023
Snelle levering en vriendelijke bezorger. Toppi
Antwoord van Gadero.nl
Beste Peter, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling. We hopen u terug te zien bij Gadero.
7 mei 2023
Vriendelijke, deskundige verkopers in Breukelen.
8 mei 2023
Beste meneer van Wijngaarden, bedankt voor uw review en beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent over onze verkopers in Breukelen en we hopen u terug te zien bij Gadero!
25 mei 2023
Beter opletten met berekenen van de schroeven
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer Coskun, bedankt voor uw review en goed beoordeling van 5 sterren. Bij uw order lees ik niks over te weinig schroeven. Mochten we hierin nog iets kunnen betekenen zien we u bericht graag tegemoet. Verder hopen we u natuurlijk terug te zien bij Gadero.
3 mei 2023
Snel en correct geholpen in winkel Breukelen.
5 mei 2023
Beste meneer van Wijngaarden, goed om te lezen dat u tevreden bent. Bedankt voor de beoordeling en review. We zien u graag terug bij Gadero!
28 apr 2023
Snelle service en alles goed en netjes verpakt
2 mei 2023
Beste meneer De Kessel, Bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. Wat een prachtig resultaat, dit is zeker iets om trots op te zijn!
25 jun 2023
Het bestelde artikel was precies wat ik zocht
Antwoord van Gadero.nl
Beste Fred, bedankt voor je feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u bij ons gevonden heeft wat u zocht. We hopen u nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
GE
Grietus e.
hoogezand
18 jun 2023
Snelle afhandeling en deskundig goed geholpen
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en uw positieve feedback.
HV
Harry V.
Waddinxveen
17 mei 2023
Werkt prima. Zwarte verf wel wat beschadigd
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer Verkaik, bedankt voor uw review en beoordeling. Uw louvrescherm ziet er prachtig uit! We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn.
6 mei 2023
product lekker snel geleverd zoals aangegeven
8 mei 2023
Beste meneer Mestrom, Bedankt voor uw review en beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent en we hopen u nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
7 jul 2023
Kwaliteit goed, prijs goed, levering netjes
14 jul 2023
Beste Deki en Marko, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. We zijn blij om te zien dat jullie zo tevreden zijn! We hopen jullie in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn bij Gadero.
19 jul 2023
Prima raam geleverd, geplaatst in één uur!
21 jul 2023
Beste Riet, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Fijn dat het raam al zo snel geplaatst is! We hopen u terug te zien bij Gadero.