tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.

De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

Groot assortiment, duidelijke website met veel informatie over de planten, gebruik en verzorging. Snelle levering!
voor grote vind ik de palm erg duur. Gisteren een hele grote gekocht ergens anders voor een paar euro meer.
Mooie plante goede maat. Zeer goed verpakt Goed aan gekomen Snelle levering Bent blij met deze plante
Keurig verpakte planten. Hoe deze het verder gaan doen moet ik afwachten. Ik ben positief over dit bedrijf!
Altijd goede planten, bij klacht geld terug.ook zeer tevreden, raad iedereen aan hier te kopen
Snelle levering en alle 3 dahliaknollen die ik besteld had, zijn goed uitgelopen.
Mooie planten . Snelle levering. Planten waren goed verpakt in een stevige doos.
Leuk dat een klein presentje was toegevoegd (of mocht ik dat niet verklappen...).
Duidelijke website, snelle en veilige verzending en goeie kwaliteit. Dikke 10!
Zocht een leuk hangpotje met plantje en vond het bij jullie...superleuk !!
Het grote keuze aanbod is echt top! Snelle nette levering. Zeer tevreden.
Goed verpakt, ziet er goed uit. Gisteren geplant en nu maar afwachten.
ik had Snelle reactie via de mail en hele mooie planten geleverd.
Bloempjes doen het niet zo goed, komen niet open, en vallen af.
Mooie planten goed verpakt voor transport en een mooie prijs 👍
Planten in goede orde ontvangen mét een leuk kadootje erbij!
De plant was snel thuis bezorgd en kwam prima verpakt aan.
ik vond dat teleurstellend....dat wil ik erover kwijt!
Pakketjes zijn keurig netjes verpakt en snel bezorgd.
goede kwaliteit , geweldig verpakt en snelle levering