beverwijktools.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 dec 2023
beverwijktools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wat mij betreft geen verbetering noodzakelijk. Goede beschrijving, goede communicatie en snelle levering.

Nieuwe zaag gekocht, na aankomst bleek deze overduidelijk niet nieuw te zijn. De doos zag er niet uit en de onderdelen van het apparaat waren er ook maar los bij gegooid. Na bij de klantenservice aangegeven te hebben dat ik er niet mee akkoord ging een zoveel geld te betalen voor een zaag en dit iets in deze staat geleverd te krijgen zou het kosteloos retour gestuurd worden. Zaag teruggestuurd en tegen de afspraak in rekenen ze alsnog retourkosten. Als je navraag doet krijg je vervolgens geen reactie meer van ze. Twee keer in een enkele bestelling houden ze me dus voor de gek. Hele achterbakse manier van zaken doen en klanttevredenheid interesseert ze duidelijk helemaal niets. Hier ga ik in ieder geval nooit meer wat kopen en ik raad ieder ander aan dit ook niet te doen, er zijn zat winkels te vinden die wel normaal met hun klanten omgaan dus kijk vooral even verder.

Beoordelingen voor beverwijktools.nl

helemaal perfect

Ga vooral ergens anders heen

3 mrt 2024
Alle tooltjes die ik nodig had netjes op tijd bezorgd en keurig verpakt. Vriendelijk bedankt, Beverwijk Tools!
Zeer snelle levering
Toppie
11 feb 2024

prima service.

Snel verstuurd, scherp geprijdd

Snel verstuurd, zelfs in de kerstvakantie, goeie prijs
Beschikbaarheid en klantvriendelijkheid
Goede prijs, snel verzonden, goede kwaliteit, compleet, ben er blij mee.