Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jul 2023
Om te beginnen een prima site, alles is duidelijk omschreven en goed te vinden. Als enige in Nederland het fel begeerde Seiko horloge op voorraad. Na een kort telefoon gesprek werden wij keurig netjes op het afgesproken tijdstip terug gebeld. Bestellen was een fluitje van een cent. De bevestiging volgde direct. Levering de volgende dag en nog gratis ook. Wat ons betreft een uitstekende ervaring, in één woord echt een aanrader.

16 jan 2024
Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

1 mei 2024
22 apr 2024

Ik beveel dit bedrijf aan.

Twee keer een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Het artikel was goed verpakt. De levering was fantastisch. Steeds met een marge van 5 minuten thuis afgeleverd. Niets dan lof dus
11 apr 2024
Vlug en de prijs viel mee! Teveel mails, om te betalen ! Ik had aan geklikt, achteraf betalen !!!
29 mrt 2024

Super blij mee.

Op tijd geleverd en erg mooi product.Ik ben er erg blij mee. Mooi en goed verpakt.
31 mrt 2024
Bestelde artikel was niet leverbaar, overboeking hiervoor direct terugbetaald
14 apr 2024
snel geleverd, afspraken nagekomen
13 apr 2024
Zeer snelle levering mooi verpakt
Superservice!
27 apr 2024
24 apr 2024
23 apr 2024
14 apr 2024
11 apr 2024
8 apr 2024
Wordt beoordeeld
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen als gevolg van het versturen via GLS. Niet komen opdagen wanneer ze dat zeggen, aangeven dat het op een afhaalpunt ligt waar het vervolgens niet is.
27 mrt 2024
Superfijn contact over de levering. Meteen geholpen en aangepast, zodat het de volgende dag alsnog geleverd kon worden!