grind-split.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mei 2024
grind-split.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 apr 2024
Grind-split kan niet leveren wegens transportproblemen. Men probeert 300 liter split losgestort bij ons te krijgen met een 18 meter lange vrachtwagen. De chauffeur daarvan wil niet achteruit rijden. Ik probeer de bestelling te annuleren en mijn betaalde kosten terug gestort te krijgen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt

Beoordelingen voor grind-split.nl

Snel bezorgd. Alleen dat je extra 30 euro moet betalen om dit geleverd te krijgen omdat ze met een kleinere oplegger moeten komen vind ik belachelijk. Dit oplegger had toch wel gereden met lading. Het was niet zo dat ze alleen voor mij moesten komen.
Delivery and updates were good. Gravel was quite dirty (perhaps I missed an option to order washed gravel) and the grind was smaller than advertised. Good value overall.
19 apr 2024
Thanks for you feedback. We always deliver the gravel and grit unwashed as it is stored in large bulk at the depot. So you did not miss this option :)
Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden snelle levering voor de derde keer bij die bedrijf besteld zeer tevreden👍👍
Antwoord van grind-split.nl
Heel erg bedankt voor uw zeer positieve reactie! :D
Volgens de afspraak tijdig geleverd op de juiste plek. Wat wel ontbrak was het telefoontje bij aflevering dat was beloofd.

Zeer interessante volumekorting

Informatieve website, mooie sortering grind en split in handzame 20 kg zakken. Zeer interessante volumekorting.
7 apr 2024
Perfecte levering, heb al vaker besteld en zal dat zeker weer doen de volgende keer. Betrouwbare bezorging.
Bedankt voor uw respons!
Telefonische helpdesk neemt je mee in het proces en begeleid ook de aankopen die bij je bestelling horen.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve reactie!
14 apr 2024
jammer dat ze in afwijking van de mededelingen niet met een kraan maar met een kooi-aap kwamen bezorgen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!
30 mrt 2024
Gewoon een hele goede service ook van leverancier werd netjes voor de deur afgeleverd. Top
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar iedereen naar tevredenheid te helpen.
Mooi grond en snelle duidelijke en prettige communicatie over de verzending/levering.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering!
PS
Paula S.
Hellevoetsluis
Netjes vlg afspraak, was de 2e keer dat we besteld hadden. Dus bekend met het product
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering!
Mooi grind en precies als op de foto’s, snelle levering, vriendelijk aan de telefoon
19 mrt 2024
Bedankt voor uw review! Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en service.
14 apr 2024
Zeer snelle levering, en keurig op de plek gezet waar wij het graag wilden hebben.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering! Het is heel mooi geworden :)

Keurig op tijd en plaats

Keurig op tijd en ondanks onze afwezigheid precies neergezet waar aangegeven.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve reactie!
Netjes bezorgd en mooi de tijd die afgesproken is, zeer mooi product
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback! Het pad is erg mooi geworden!
7 apr 2024

Besteld en snel geleverd.

Besteld en snel geleverd. Vriendelijke chauffeur.. Dikke duim👍
Antwoord van grind-split.nl
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze geleverde service, Bedankt!
Mooi op tijd, goed overleg over de plaatsing van de big bag
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!
7 apr 2024
Komt afspraken na, netjes op tijd geleverd.
LV
L V.
Werkendam
Snelle levering. Afspraken worden nagekomen
Bedankt voor uw review!
goed op tijd en netjes gebeld bij levering