grind-split.nl

437 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden738 beoordelingen in totaal

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

7 jun 2024
Producten die op voorraad zijn versturen binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen. In plaats van de schuld geven aan de pakketdienst dat die het pakket kwijt heeft gemaakt. Nooit een track en trace ontvangen. Na diverse mailtjes in de afgelopen 2 weken krijg je te horen dat ze DPD hebben gevraagd om te onderzoeken. Na meer dan 4 dagen ook geen terugkoppeling op gehad. Stuur je 's ochtends een mail dat je alles wilt annuleren. Krijg je bericht dat net toevallig einde van gistermiddag bericht van DPD hebben dat de bestelling is kwijtgeraakt. Tja, zeg het maar of dat zo is. In ieder geval bestelling geannuleerd geld wel terug. Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor grind-split.nl

27 aug 2024
27 aug 2024
26 aug 2024
24 aug 2024
24 aug 2024
28 aug 2024

Voor breuksteen van 60-90 mm zat er erg veel gruis bij.

Voor breuksteen van 60-90 mm zat er erg veel gruis bij Na contact te hebben gehad is dit prima opgelost.
2 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling, Fijn dat wij het samen hebben kunnen oplossen!
30 aug 2024
Kondig aan wanneer levering plaats zal vinden.
30 aug 2024
Bedankt voor de feedback, deze zullen wij zeker meenemen ter verbetering van onze webshop en service!
25 jul 2024
Altijd snelle levering en ze laten weten als ze er bijna zijn. En ze hebben bijna alles op voorraad en zijn de goedkoopste!
26 jul 2024
Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review!
27 jul 2024
De bestelling ging vlot en correct, de levering zelfs nog een dag eerder dan gepland. Zeer tevreden .
29 jul 2024
Bedankt voor uw review!
13 aug 2024
Een hele vriendelijke bezorg hij heeft het grind nettjes op de afgesproken plek neer gezet. Dankje
16 aug 2024
Bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar iedereen naar tevredenheid te helpen.
11 aug 2024
Super snelle en correcte levering en verzending, facturering etc, een dikke 10 wat mij betrwft👍😊
10 aug 2024
Snel en volgens bestelling geleverd, vriendelijke chauffeur die het in overleg afleverde.
2 aug 2024
Precies gekregen wat ik had besteld En de materialen kwam op de afgesproken tijd. Top
14 aug 2024
Snelle levering en denken mee in oplossingen. Goede communicatie en bereikbaarheid.
16 aug 2024
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!
11 aug 2024

Alles zeer goed geregeld.Jammer dat de…

Alles zeer goed geregeld. Jammer dat de tuinaarde van zeer slechte kwaliteit was.
12 aug 2024
Bedankt voor uw respons! wij hebben nog geen correspondentie kunnen vinden over uw klacht, maar vernemen dit graag voor u om tot een oplossing te komen.
10 aug 2024
Eerst telefonisch enkele vragen gesteld. Erg vriendelijk en prettig geholpen.
12 aug 2024
Bedankt voor uw mooie review!
22 aug 2024
Prachtig grind, precies wat het plaatje beloofde, en keurige levering
23 aug 2024
Bedankt voor de feedback en voor het publiceren van de foto! Het is prachtig geworden!
1 aug 2024
Vlotte bezorging, split zoals op de site en eerdere aankoop.
2 aug 2024
HV
henk v.
zuid-scharwoude
17 aug 2024
Snel het goede geleverd. Behulpzaam bij telefonisch contact.
19 aug 2024
Bedankt voor uw respons!
14 aug 2024
Super kundige en behulpzame chauffeur. Grote klasse!
16 aug 2024
Bedankt voor uw positieve reactie. Veel plezier met uw aankoop gewenst!