monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

22 jun 2024
21 jun 2024

duurkoop

Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Onze excuses voor eventuele ongemakken bij de bezorging. Helaas worden gepersonaliseerde producten niet geruild of terugbetaald.

Niet bestellen bij dit bedrijf!

Wij hebben een mooi schilderij besteld en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen. Na navraag bij Monsieur Tshirt ontvingen we een vage email welke in slechte Nederlands taal is geschreven. Daarin wordt genoemd dat het pakket al is bezorgd, maar op die dag waren we de gehele dag thuis en toevallig ook in de voortuin bezig. Het pakket is echt niet bezorgd. Na reactie vanuit onze zijde op deze email en een herhaling per mail hebben wij niets meer vernomen.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, We hebben zojuist je antwoord gevonden. Je e-mail zat in onze spammap, daarom heb je geen antwoord gekregen. We hebben je bestelling zojuist geretourneerd, zodat je het product alsnog kunt krijgen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op contact@monsieurtshirt.com En onze excuses voor ons Nederlands, we doen ons best met vertaalsites :)
18 jun 2024
Al 2x verkeerde bestelling gehad en wacht nog steeds op de juiste zonder duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. Echt ontzettend slechte service en ook geen persoonlijk contact. Elke mail die ik krijg is precies conform de eerdere mails. Copy paste en wachten maar weer. Ik hoop de uiteindelijke bestelling nog wel te ontvangen.
19 jun 2024
Goedemorgen, Onze excuses voor deze onaangename ervaring. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Uw feedback helpt ons te verbeteren! Het Mister T-Shirt team
22 jun 2024
Ik vond de poster echt tegenvallen. Prijs kwaliteit voor 38,- euro vond ik het niet waard. Eigenlijk zelfs een beetje spijt van achteraf
26 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail op contact@monsieurtshirt.com, of via het contactformulier op onze website, zodat we meer te weten kunnen komen over het probleem dat u hebt ondervonden. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op het volgende nummer: 0977552575. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
20 jun 2024
Wel een heel leuk shirt met leuke print. Snelle levering, maat de letters zaten al los bij het openen van de verpakking!
26 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor het probleem dat u ondervond en hebben per e-mail contact met u opgenomen om een foto van het betreffende artikel te ontvangen. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen om een foto van het betreffende artikel te ontvangen, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
Slecht kwaliteit kledingstof
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Het spijt ons dat uw artikel niet bevalt, we hebben per e-mail contact met u opgenomen zodat we een oplossing kunnen vinden
4 jun 2024
Product werd netjes geleverd op de verwachte datum. Verzending duurde wel lang, maar was van te voren bekend. Mooi shirt! Ik vond het spannend hier te bestellen, omdat ik negatieve reviews tegenkwam. Ben blij dat ik toch hier heb besteld!
10 jun 2024

Verkeerd pakket en 2e Pakket nog steeds niet geleverd

Mijn pakketje is nog steeds niet bezorgd. Ik kreeg eerst een pakket met de verkeerde inhoud. Dus helaas een verkeerde familie Nu hebben ze gelijk een nieuw pakket verstuurd maar dit heeft al een week vertraging…… leverdatum was 4 juni….
18 jun 2024
Hallo, Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Uw bestelling zal binnenkort aankomen. Het Mister T-Shirt team
11 jun 2024
Super leuke poster. Precies zoals wij het gemaakt hebben en snelle verzending.
8 jun 2024
Super leuk shirt. Mooie kwaliteit en de print was echt heel gaaf gedaan.
9 jun 2024
Precies zoals afbeelding, en snelle aflevering

Top!

Leuk vormgegeven, heel snel ontvangen!
12 jun 2024

Eenvoudig, snel en een mooi product.
11 jun 2024
Mooie poster, op tijd ontvangen
14 jun 2024
Super mooi resultaat!