budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.632 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

27 okt 2023
Goede communicatie en uitleg bevestiging juiste disign van T-Shirt. Tevens opdruk van goede kwaliteit. Ik hoop ook na 1x wassen ze zo blijven.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie en de kwaliteit van het shirt. Veel plezier met uitdelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 aug 2023
Mooi resultaat. Jammer dat we in de levering al een potje vonden dat niet sluit. Hopelijk zijn er niet meer van deze en blijft het bij ééntje.
17 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het potje niet goed sluit. Mochten er meer potjes zijn met hetzelfde probleem, neem dan vooral contact met ons op, dan gaan we samen even kijken naar een passende oplossing. En mocht u andere vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het uiteraard ook graag! Nogmaals bedankt voor uw bestelling en review, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
6 jul 2023
Mooi product, bij onduidelijkheid persoonlijke benadering en snel opgepakt bij vragen. service wordt als persoonlijk en snel ervaren. Dank!
28 jul 2023
Bedankt voor uw mooie review! Erg goed om te lezen dat u onze service zo positief heeft ervaren, daar doen we elke dag weer ons best voor :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
28 sep 2023
Sample heel snel ontvangen. De paraplu's zijn tijdig geleverd. Wel 2 tekort geleverd, maar oplossing lag snel voorhanden. Dank jullie wel.
2 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u blij bent met de paraplu's en dat we een passende oplossing hebben kunnen bieden. Veel plezier met het uitdelen van de paraplu's en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
24 okt 2023

Aan te raden

Ik vond het fijn dat ik jullie telefonisch kon bereiken met een zeer vriendelijke dame. Snelle service en zeer goede opvolging.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Een persoonlijke en deskundige service staat bij ons hoog in het vaandel. Goed om te horen dat u dit ook heeft kunnen ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
10 okt 2023
De showertimers zijn heel snel geleverd en zien er prima uit! De service voor tijdelijke opslag hebben wij zeer gewaardeerd.
16 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat de levering en de showertimers naar wens zijn :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Prima geregeld.

Vriendelijk en adequaat geholpen (telefonisch). Bestelde producten mooi uitgevoerd, goed verzorgd en snel geleverd. Bedankt
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en het product. De lampjes zijn erg leuk geworden zie ik al :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Zonnebrillen met logo en teksten besteld en eerder dan verwacht binnen gekregen! Brillen zitten top en zien er kek uit!
28 jul 2023
Bedankt voor uw 5-sterrenreview! Goed om te lezen dat u blij bent met de zonnebrillen :) Wanneer we een bestelling eerder kunnen leveren, zullen we dat altijd doen (mits anders afgesproken uiteraard). Heel veel plezier met het uitdelen van de zonnebrillen en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Fantastische service en kwaliteit

Fantastische service van het behulpzame team! Het product is van goede kwaliteit en is een zeer geslaagd kerstcadeau.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling en de complimenten! Goed om te horen dat het cadeau geslaagd is :) Veel plezier met het uitdelen ervan en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
19 jul 2023

Prima eerste kennismaking!

Prima eerste kennismaking met BudgetGift, goed advies , vlotte communicatie en tijdige levering van een mooi product.
28 jul 2023
Bedankt voor uw leuke review! Fijn om te horen dat u blij bent met uw eerste bestelling bij ons, dat horen we graag :) Voor deskundig advies en een persoonlijke service bent u bij ons aan het goede adres inderdaad! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
10 nov 2023

Geen verrassingen

Snelle en duidelijke communicatie, status is makkelijk te volgen en de medewerkers zijn tot nu toe altijd behulpzaam.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review. Goed om te horen dat u het bestelproces zo positief heeft ervaren, daar doen wij elke dag weer ons best voor :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
29 aug 2023

Goede communicatie, snel geleverd

Fijne directe communicatie en een mooi product een stuk sneller geleverd dan aanvankelijk gedacht. zeer tevreden,
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs :-) Wij versturen onze bestellingen altijd z.s.m. en soms is dat zelfs eerder dan afgesproken. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
8 jun 2023
Communicatie en advies is zeer snel en professioneel. Het team denkt mee in oplossingen en ik werd snel geholpen.
9 jun 2023
Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Meedenken doen we graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
29 jun 2023

Wij zijn zeer tevreden over de zaklamp-sleutelhanger met eigen logo!

Wij zijn zeer tevreden over de producten en de manier waarop we tijdens de aankoop zijn geholpen en geadviseerd!
14 jul 2023
Bedankt voor uw mooie woorden! Wat fijn dat u zo tevreden bent over zowel het product als onze service. Dat horen we natuurlijk graag :) Heel veel plezier met het uitdelen van de mooie zaklampen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

goede service

goede hulp toen logo niet te gebruiken was. best gedaan om de levering nog voor de kerst te laten plaatsvinden.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen en dat de levering nog op tijd voor kerst is geleverd :) Veel plezier met het uitdelen van de geschenken en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Super snel

Bestelling van waterflessen met lasergravering was snel binnen. Iedereen op de zaak vind de flessen prachtig!
23 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat iedereen blij is met de flessen, dat horen we natuurlijk graag :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
21 okt 2023
Goede communicatie en zeer vlotte service. De zending was goed verpakt en ik ben heel blij met het resultaat.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review, dat waarderen we enorm. Erg fijn om te horen dat u blij bent met onze service, de levering en - het belangrijkste - het resultaat! Heel veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
12 jul 2023

Je krijgt wat je verwacht

Goede communicatie en product is zoals verwacht! Dit was de 2e keer en er volgen zeker nog meer bestellingen.
28 jul 2023
Bedankt voor uw mooie review. Goed om te horen dat alles naar verwachting is gelopen. Leuk dat u weer bij ons terugkomt, dat horen we natuurlijk graag :) Heel veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
22 aug 2023
Super service. Help with design. Friendly and efficient. Hoodies delivered on time and very good quality.
28 aug 2023
Thank you for your 5-star review! We're glad to hear you're happy with our service and the quality of the hoodies. If we can help you out in the future, please don't hesitate to contact us :) Kind regards, Femke from BudgetGift.nl
Super leuke kunstenaar kleur/verfset! Onze klanten zullen blij zijn met het geschenk. Dank jullie wel :)
Antwoord van budgetgift.nl
Graag gedaan en u natuurlijk ook bedankt voor de leuke review en uw bestelling! Heel fijn om te horen dat jullie klanten blij zullen zijn met de setjes, daar doen we het natuurlijk voor :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl