budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.625 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

26 okt 2023

Top service & producten

Persoonlijk contact gehad met Budgetgift waar zij professioneel advies gaven. Sample aangevraagd welke van goede kwaliteit was en deze vervolgens in het veelvoud laten voorzien van besrukking.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat u het bestelproces positief heeft ervaren en dat u blij bent met het resultaat :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
5 okt 2023
Tiptop! Onze bestelling bij BudgetGift was meer dan ok. De correspondentie liep vlekkeloos, de materialen waren precies zoals we verwacht hadden en de levering ruimschoots op tijd! Aanrader!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over met service, het product en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
snelle levering , prijs kwaliteit ook goed alleen jammer dat het bedrukking/gravering maar op 1 onderzetter staat en niet op alle vier, we konden dit ook niet terug vinden dt dit zo was.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de levering en de prijs/kwaliteit. Uw feedback over de bedrukking van de onderzetters ga ik doorgeven aan mijn collega's zodat we dit duidelijker kunnen weer gaan geven. Bedankt voor deze feedback en veel plezier met het uitdelen van de onderzetters :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Snel geleverd en mooie artikelen

We hadden eerder een ander artikel op het oog, maar dit bleek niet op korte termijn te leveren. Fijn dat jullie hier zo snel op hebben gereageerd en een ander artikel hebben voorgesteld.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent met het voorgestelde alternatief:) Het komt helaas af en toe voor dat een artikel niet (genoeg) op voorraad is of niet op tijd te leveren is, maar wij zullen altijd meedenken en een alternatief aanbieden. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
31 okt 2023
Very good service, good products in fair price. The communication is fast, the production and delivery of printed items is also very fast and reliable. I will use this company again.
Antwoord van budgetgift.nl
Thank you for leaving a review! We're glad to hear that you had a positive experience with our service and products. We look forward to serving you again in the future :) Kind regards, Femke from BudgetGift.nl
12 mei 2023
We hadden een spoedbestelling gedaan voor bedrukte fietslichtjes en dit was zeer snel geregeld met duidelijke en persoonlijke communicatie. De kwaliteit van het product was ook prima.
16 mei 2023
Bedankt voor uw mooie review! Ook met een spoedbestelling bent u bij ons aan het juiste adres :) Goed om te horen dat alles duidelijk was en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier met het uitdelen van de fietslampjes en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Leuke artikelen voor goede prijzen. De levering was helaas mis gegaan, maar ondanks dat een zeer snelle oplossing en netjes geholpen om het juiste te ontvangen. Zeer tevreden.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent, ondanks de levering die mis is gegaan. Goed om te horen dat mijn collega dit netjes heeft opgelost :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
15 nov 2023
Het was zeer prettig dat men mee heeft gedacht om onze bestelling zo spoedig mogelijk te mogen ontvangen. Zowel telefonisch als via de mail is Budgetgift prima te bereiken.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij denken inderdaad graag mee met onze klanten :) Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met onze service en bereikbaarheid! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
17 dec 2023
Goede bereikbaarheid, snel handelen en toen we nog iets wilde aanpassen last minute was dat geen probleem :) zelfde met de hoeveelheid kon ook makkelijk worden aangepast!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze bereikbaarheid, snelle handelen en flexibiliteit bij last-minute aanpassingen. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
14 sep 2023

Geen omkijken naar

Artikel kiezen, doorgeven hoe je het wilt, opzet beoordelen, betalen en binnen no-time geleverd. Meerdere drukwerk bedrijven geprobeerd maar nergens liep het zo vloeiend.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u ons systeem en werkwijze als prettig hebt ervaren. We zijn dagelijks bezig om deze te verbeteren. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
Contact met een directe contactpersoon die goed meedacht, bij haar afwezigheid werd de mail tijdig beantwoord door een collega. Kwaliteit tas en drukwerk ook dik in orde.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en de kwaliteit van de tas en de bedrukking. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 okt 2023

Keurig op tijd geleverde spoedlevering!

We moesten in 5 dagen tijd nog een bestelling geleverd krijgen. Dankzij de goede samenwerking met Arnoud van Budgetgift is dit gelukt. Bedankt Arnoud! You're the best :-)
20 okt 2023
Bedankt voor uw bestelling en de mooie review! Wat fijn dat alles is gelukt en wat zijn de flessen leuk geworden :) Ik ga de complimenten aan Arnoud doorgeven! Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
29 aug 2023

Hele goede service en mooi product

Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice met het ontwerp! De sample werd snel en kosteloos verzonden. Het uiteindelijke product is prachtig, ik ben erg tevreden.
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en producten. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl

kort dag

Hoewel ik een kort dag bestelling had, is dit top opgepakt door Budgetgift. Zodat ik mijn bestelling op tijd binnen had. Mijn dank hiervoor is groot!!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Ook voor bestellingen met een strakke deadline bent u bij ons aan het juiste adres inderdaad :) Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Voldoende hulp, mooi eindresultaat

duidelijke uitleg toen de tekst te groot bleek te zijn en hulp bij het omzetten van de tekst naar het juiste formaat. Heel blij met het eindresultaat.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te lezen dat u blij bent met onze service en het eindresultaat. Dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
15 aug 2023
Supersnelle bedrukking en verzending. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen! De zonnebrillen zien er mooi uit en de bedrukking is echt heel netjes.
17 aug 2023
Bedankt voor uw mooie review! Wat zijn de zonnebrillen leuk geworden :) Fijn om te horen dat u tevreden bent over zowel de bedrukking als de verzending. Veel plezier met het uitdelen van de zonnebrillen en graag tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Prima dienstverlening en supersnel

De inschatting of een logo met tampondruk op klein formaat mogelijk is moet eerder in het proces worden gemaakt. Verder prima geregeld en super snel.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en snelheid. Uw feedback wat betreft het drukformaat ga ik doorzetten naar de juiste afdeling zodat we dit in de toekomst wellicht anders kunnen doen. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens! BudO232455J
3 dec 2023
Zeer tevreden met de correcte offerte, snelle levering en kwalitatieve opdruk. Het COM:IT Team is erg happy. Fijne Feestdagen aan iedereen. René.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Wat leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met de bestelling :) Dat horen we natuurlijk graag. Heel veel plezier met het uitdelen van de leuke bidons en uiteraard ook hele fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
27 okt 2023
Goede communicatie en uitleg bevestiging juiste disign van T-Shirt. Tevens opdruk van goede kwaliteit. Ik hoop ook na 1x wassen ze zo blijven.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie en de kwaliteit van het shirt. Veel plezier met uitdelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 aug 2023
Mooi resultaat. Jammer dat we in de levering al een potje vonden dat niet sluit. Hopelijk zijn er niet meer van deze en blijft het bij ééntje.
17 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het potje niet goed sluit. Mochten er meer potjes zijn met hetzelfde probleem, neem dan vooral contact met ons op, dan gaan we samen even kijken naar een passende oplossing. En mocht u andere vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het uiteraard ook graag! Nogmaals bedankt voor uw bestelling en review, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl