Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden503 beoordelingen in totaal

Leuk ingepakt, lief persoonlijk kaartje erbij en snel geleverd. Jammer dat je in verwarring wordt gebracht, op de site staat ‘nu bestellen is volgende dag geleverd’ en als je dan besteld en je orderbevestiging krijgt staat er ‘wordt meestal binnen 24 uur verzonden’. Ik heb daar contact over gehad, en het bestelde werd wel netjes de volgende dag geleverd.
MV
MvS v.
Den Haag

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

16 mrt 2024
Bijzonder goede service.
4 mei 2024
Bedankt voor deze bij bijzonder mooie en positieve review! Hopelijk tot een volgende keer:)
10 nov 2023
Super snel en netjes!
23 nov 2023
Bedankt voor je positieve feedback en wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd!
De snelle levering.
17 feb 2024
Je nieuwe schoenen wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan! Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Dus wij zijn super blij om te horen dat je bestelling snel is bezorgd:) Bedankt voor het schrijven van deze review!
Leuk kaartje erbij 😉
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Veel plezier van je aankoop.
Heel snel geleverd!
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor het schrijven van deze review. Je nieuwe schoenen wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan! We doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te versturen!
3 mrt 2024
Supersnel geleverd
4 mei 2024
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat fijn dat je je bestelling supersnel hebt ontvangen, nieuwe schoenen wil je natuurlijk ook zo snel mogelijk aan;)
20 jan 2024
Super, top en snel
4 mei 2024
Bedankt voor het schrijven van deze super review!
12 jun 2024
Vlotte verzending
22 jun 2024
Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met de vlotte verzending en hopen je snel weer te mogen helpen!
18 nov 2023
snel en efficient
23 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je bestelling snel geleverd is:)
25 okt 2023
Goede service
23 nov 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review!
MK
Michelle K.
Spijkenisse
27 mei 2024
Goeie service
22 jun 2024
Dankjewel voor je korte maar krachtige review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en hopen je snel weer te zien!
6 jun 2024
Supersnel
22 jun 2024
Dankjewel voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle service. Hopelijk zien we je snel weer!
26 jun 2024
Dankjewel voor je geweldige feedback! We zijn verheugd dat je zo tevreden bent met onze producten en service.
NJ
26 jun 2024
Dankjewel voor je uitstekende beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent en hopen je snel weer te zien.
26 jun 2024
Hartelijk dank voor je uitstekende review! We waarderen je positieve feedback enorm.
26 jun 2024
Geweldig om te horen dat je zo positief over ons bent! We streven ernaar om altijd de beste ervaring te bieden.
21 jun 2024
22 jun 2024
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent.
21 jun 2024
22 jun 2024
Dankjewel voor de 5 sterren! We doen ons uiterste best om altijd aan je verwachtingen te voldoen.
20 jun 2024
22 jun 2024
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling! We zijn blij dat je zo tevreden bent.
16 jun 2024
22 jun 2024
Heel erg bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent en streven naar een 5-sterren ervaring de volgende keer. Laat het ons weten als je suggesties hebt om onze service te verbeteren.