Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden311 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

JP
Janny P.
KROPSWOLDE

Attent en snel

snel geleverd en kleur volgens foto. leuk persoonlijk briefje erbij, zeer attent
3 aug 2023
Bedankt voor deze positieve en uitgebreide review! Heel leuk om te lezen:)
23 sep 2023

Top winkel!

Super levering volgens afspraak en een persoonlijk kaartje bij de aankoop.
30 sep 2023
Bedankt voor je review en wat fijn dat je bestelling snel is geleverd. Nieuwe schoenen wil je natuurlijk zo snel mogelijk aan! Veel plezier van je nieuwe schoenen en hopelijk tot de volgende keer.

Goede service van een mooie schoen!

Online besteld, netjes verpakt en snel bezorgd, dank voor de goede service
Antwoord van Van Dael Schoenen
Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat alles naar wens was en dat je tevreden bent met je aankoop. Heel veel plezier van je nieuwe schoenen en hopelijk tot de volgende keer:)
1 okt 2023
Fijne winkel met vriendelijke bekwame medewerkers. Slaagkans altijd hoog.
23 nov 2023
Wat geweldig om te horen dat je onze winkelervaring zo positief hebt ervaren! We streven er altijd naar om onze klanten te helpen slagen in het vinden van wat ze zoeken. Bedankt voor je vriendelijke woorden, en we hopen je snel weer te zien in onze winkel!
31 aug 2023
Dit is van oudsher een top schoenenzaak. En nu ook online 100% in orde.
9 sep 2023
Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze producten/diensten! We zullen ons best blijven doen om aan je verwachtingen te voldoen. Tot de volgende keer!
TJ
Tom J.
Rijswijk
15 aug 2023
Snelle levering groot assortiment, handige website en goede aanbieding
8 sep 2023
Wat fijn dat je z'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor het schrijven van deze review en hopelijk tot de volgende keer!
29 jul 2023
Zeer persoonlijke, klantvriendelijke en goede service en communicatie!
3 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review!
26 jun 2023
Snelle levering en fijne service! Ik ben erg blij met mijn schoenen :)
28 jun 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review! En extra leuk om te lezen dat je zo blij bent met je schoenen:)
De snelle service en het persoonlijke briefje in het pakketje. Top !!
23 nov 2023
Leuk om te lezen dat je blij was met de service én het persoonlijke briefje! Bedankt voor het delen van je ervaring, het betekent echt veel voor ons. We blijven ons inzetten voor die persoonlijke touch en snelle service bij elke bestelling. Tot de volgende keer!
7 okt 2023

Service, klantvriendelijkheid en assortiment

Mooi assortiment met goede merken, klantvriendelijk en servicegericht
23 nov 2023
Super fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We streven er altijd naar om een prachtig assortiment aan te bieden en tegelijkertijd onze klanten de beste service en vriendelijkheid te bieden. Bedankt voor het delen van jouw ervaring en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Goede prijs en snel

Goede prijs, snelle en nette levering met een persoonlijke touch👍🏻
3 aug 2023
Bedankt voor je uitgebreide review! Heel veel plezier van je mooie Nubikk sneakers:)
15 jul 2023
De sandalen passen prima goede maat en uitstraling Erg blij mee
3 aug 2023
Super om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe sandalen en bedankt voor het schrijven van deze review!
JP
John P.
Wijchen
14 jul 2023

TOP(pers)

Keurig verpakt, snel geleverd en met een persoonlijke boodschap.
3 aug 2023
Wat een TOP review! Dankjewel:)
25 sep 2023
Het kleine persoonlijk briefje in de verpakking, heel attent.
30 sep 2023
Bedankt voor deze mooie, positieve review!
14 sep 2023
Goede service, advies en altijd wordt je vriendelijk geholpen
30 sep 2023
Dat horen wij graag, fijn dat je goed bent geholpen! Bedankt voor het schrijven van deze review en tot de volgende keer:)
Snelle goeie levering met nog een leuk kaartje erbij (Toppie)
Antwoord van Van Dael Schoenen
Het is altijd ons streven om niet alleen kwaliteit te leveren, maar ook een beetje persoonlijkheid toe te voegen. Schoenen kopen is ook een cadeautje voor jezelf:) Bedankt voor je support en veel plezier met je mooie schoenen!
30 aug 2023
Veel keus voor een goeie prijs en supersnel in huis Aanrader
9 sep 2023
We zijn dankbaar voor je prachtige beoordeling. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning!
Perfect in het nakomen van afspraken en erg klantvriendelijk.
3 aug 2023
Natuurlijk afspraak is afspraak! Bedankt voor het schrijven van deze positieve review en heel veel plezier van de schoenen!
21 nov 2023

Gewoon super service

Savonds besteld, en de bolgende dag al binnen, helemaal top
23 nov 2023
Nieuwe schoenen wil je toch ook zo snel mogelijk aan?! Fantastisch om te horen dat je zo snel kon genieten van je aankoop.Blij dat het gelukt is en bedankt voor je enthousiasme!
16 okt 2023
Worden altijd even vriendelijk ontvangen en goed geholpen
23 nov 2023
Dank je wel voor deze mooie woorden! We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer met hetzelfde warme welkom te ontvangen!