Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Van Dael Schoenen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

BW
Brigitta W.
's-Heerenberg
11 apr 2023
Website werkt snel. Uitgebreide info Duidelijke foto's Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord. Hun boden de zelfde dames sneakers van Floris van Bommel als de goedkoopste aan.
2 mei 2023
Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Fijn dat de bevindingen zo positief zijn! Veel plezier van je Floris van Bommel sneakers.
18 jul 2023
Snelle levering, keurige communicatie over voortgang. En bovenal; een persoonlijk boodschap om mij veel plezier te wensen met de aankoop. Zo word je nou vaste klant! Van Dael snapt het!
3 aug 2023
Wauw, wat een fantastische review! Ontzettend leuk om te lezen, dankjewel! Nogmaals heel veel plezier van je nieuwe schoenen en tot de volgende keer:)
30 mrt 2023

Mooie schoenen, service zo zo

Ik heb drie paar suède schoenen tegelijk gekocht; kreeg geen korting, informeerde nog of ze ingespoten moesten worden. Kreeg niet eens een bus mee. Ben verder blij met de schoenen.
1 apr 2023
Allereerst bedankt voor het schrijven van de review! Fijn om te horen dat u blij bent met de schoenen. Ik begrijp de verwachting van een korting, daarvoor hebben wij een spaarsysteem geïntroduceerd! Elke euro is één punt en zo blijft voor iedereen de korting gelijk. Voor de volgende keer heeft u dan ook al een leuke korting:) Mocht u na het lezen van mijn reactie nog vragen hebben dan kunt u deze mailen naar service@vandaelschoenen.nl.
6 apr 2023

Feestje voor mezelf!

Snelle verzending (zelfs sneller dan aangegeven ;). En super leuk persoonlijk briefje van Eva erbij. Werd ik helemaal blij van bij uitpakken van het cadeautje aan mezelf!
8 apr 2023
Kijk dat horen we graag! Schoenen kopen is ook echt een cadeautje voor jezelf en daar maken we graag een feestje van:) Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide en enthousiaste review, daar worden wij heel blij van! Groetjes, Eva
2 mei 2023

Zo hoort het!

Prima ervaring. Netjes op tijd geleverd met een handgeschreven kaartje en een klein extraatje in de vorm van een schoenlepel. Het zijn de kleine details die het doen.
19 mei 2023
Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat je z'n positieve ervaring hebt. Heel veel plezier van de schoenen en hopelijk tot de volgende keer:)
12 sep 2023

Feestje

De gezelligheid die de winkel en het team uitstraalt, de klantvriendelijkheid, het assortiment kortom een feestje om naar Van Dael in Arnhem te gaan👍
13 sep 2023
Kijk dat horen we graag! Schoenen kopen is ook echt een cadeautje voor jezelf en daar maken we graag een feestje van:) Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide en enthousiaste review! Heel veel plezier van je mooie Floris van Bommel sneakers.
11 sep 2023

Top bedrijf

Zeer snel geleverd en nog een handgeschreven briefje met de complimenten erbij. Echt een bedrijf wat goed bezig is met de producten die zij verkopen.
13 sep 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten/diensten, dankjewel!
11 sep 2023
Op zoek naar leuke witte sneakers , via website leuk van Van Dael paar gevonden besteld en binnen 24 uur bezorgd, wat werd belooft is waargemaakt.
13 sep 2023
Fijn dat het bestelproces goed is bevallen en bedankt dat je de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Veel plezier van de witte sneakers en tot de volgende keer:)
23 aug 2023

Bezorgdienst DHL matig.

Bezorgdienst DHL doet er 5 dagen over om te bezorgen, bovendien was doos beschadigd. Misschien is verzending via Post.NL sneller en beter?
9 sep 2023
Wij zijn het helemaal met je eens en verzenden vanaf nu alleen nog met PostNL! Bedankt voor het schrijven van deze review en je feedback.

Bestelling snel geleverd met persoonlijk geschreven briefje!

Bestelling snel in huis, keurig verpakt met een persoonlijk geschreven briefje erbij, zeer attent! Vriendelijke groet, Paul Kaatee
3 aug 2023
Hallo Paul! Bedankt voor deze positieve en attente review. Heel veel plezier van je gave schoenen en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Eva
14 sep 2023
Zeer vriendelijke ontvangst en deskundig advies. Prachtige overzichtelijke winkel met een groot en divers assortiment.
30 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Tot de volgende keer in onze winkel:)

Efficiënt contact via WhatsApp

Vooraf via WhatsApp contact gehad, per omgaande goed advies gekregen over maat. Online besteld en snel ontvangen.
8 apr 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te lezen dat het contact via WhatsApp goed is bevallen. Veel plezier met het dragen van je nieuwe schoenen en mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden:)

Persoonlijke service

Mooie collectie, snelle levering, netjes ingepakt en leuk persoonlijk briefje. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
3 aug 2023
Fijn dat het bestelproces goed is bevallen en bedankt dat je de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Veel plezier van de schoenen en tot de volgende keer:)
20 jul 2023
Snel verzonden en geleverd. Duidelijk mail verkeer van bestellen tot leveren. Attente kaart mee verzonden!
3 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is, veel plezier met het dragen van je nieuwe schoenen:)

Netjes en persoonlijk

Schoenen netjes verpakt en een persoonlijk briefje bij de bestelling. Ga hier zeker vaker bestellen!
23 nov 2023
Dank je wel voor je mooie woorden! Zo leuk dat je de aandacht voor detail waardeert. We staan klaar om je volgende bestelling net zo speciaal te maken. Tot de volgende keer:)
21 aug 2023

Leuk bedrijf met goede service.

Staan altijd met veel enthousiasme klaar voor hun klanten. Ruim assortiment met kwaliteitsmerken.
8 sep 2023
Wat ontzettend leuk om te lezen! Bedankt voor het schrijven van deze enthousiaste review en tot de volgende keer.
YV
Yolanda V.
Purmerend
Mooie en goed functionerende website, mooie merken/schoenen, snelle levering, netjes verpakt. Blij!
28 jun 2023
Ook wij worden blij van het lezen van deze review, dankjewel!
5 jul 2023
Prachtige schoenen van Harris nergens anders te krijgen en persoonlijk kaartje bij de bestelling
3 aug 2023
Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je Harris schoenen en bedankt voor het schrijven van deze review:)
De volgende dag gelijk in huis, leuk briefje erbij en een tas.., perfecte service, zoals altijd
3 aug 2023
Bedankt voor je positieve review, enorm compliment dat je onze service als 'perfect' ervaart:)
16 mei 2023

prima service, snelle bezorging

snelle reactie op chatbericht. Schoenen snel verstuurd. Attent dat zat er een kaartje bij zat.
19 mei 2023
Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen via WhatsApp en dat de schoenen snel zijn bezorgd! Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen:)