Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

13 feb 2024
Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

27 jun 2023
Duidelijke site en snelle levering. Goed verpakt.
28 jun 2023
14 jan 2024
Zeer snelle levering, goeie prijs en service :)
17 feb 2024
Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, vanaf het moment van bestelling tot aan de levering. Het doet ons echt goed om te weten dat je blij bent met de snelheid van de levering, de prijs en de service die je hebt ontvangen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback, en als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
26 dec 2023

Zoals het hoort!

Zeer snel geleverd. Goed verpakt. Goede prijs.
4 jan 2024
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Heel fijn om te lezen dat je het bestelproces zo positief hebt ervaren:)
25 aug 2023
Fijne zaak, met een groot FvBommel assortiment.
9 sep 2023
Super fijn om te horen dat je geslaagd bent in ons Floris van Bommel shop. Bedankt voor het schrijven van deze review en hopelijk tot de volgende keer!
8 okt 2023
Geweldige service en prachtige schoenenwinkel
23 nov 2023
Bedankt voor deze mooie review en het delen van je ervaring! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel.
28 jun 2023
Snelle levering en het persoonlijke kaartje..
30 jun 2023
30 aug 2023
Prima service! Gewoon doen wat je afspreekt!
9 sep 2023
Afspraak is afspraak wat ons betreft, goed om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren! Bedankt voor het schrijven van deze review.
27 aug 2023
Snelle levering met een persoonlijke note!!
9 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is:)
24 jul 2023
Het persoonlijke kaartje was er mooi bij.
3 okt 2023
Prima , de volgende dag al bezorgd !!!
23 nov 2023
Fijn om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen! We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Bedankt voor deze positieve review, we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
1 jul 2023
Schoenen waren snel en netjes bezorgd.
25 jul 2023
Snelle levering voor een prima prijs.
3 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review en wat fijn om te horen dat de schoenen snel geleverd zijn!
10 jul 2023
Erg vriendelijk en snelle afhandeling
3 aug 2023
Bedankt voor je review, erg leuk om te lezen:)
12 sep 2023
Snelle levering, oo de dag zelf nog!
13 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review! Als je nieuwe schoenen voor jezelf koopt wil je ze natuurlijk zo snel mogelijk aan, dat snappen wij als geen ander:)! Wij proberen daarom altijd de snelste levering te bieden en voor bestelling in de omgeving kunnen wij ze meestal op dezelfde dag nog bezorgen.
13 nov 2023
Snelle levering, website is op orde
23 nov 2023
Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering en de gebruiksvriendelijkheid van onze website! We streven ernaar om het winkelen zo vlot en plezierig mogelijk te maken. Bedankt voor het schrijven van deze review.
MV
Michel V.
Den Helder
23 aug 2023
Mooie collectie en snelle levering.
9 sep 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review! Hopelijk heb je al veel plezier van je mooie schoenen.
14 aug 2023
Snelle levering en duidelijke site
8 sep 2023
Bedankt het schrijven van deze positieve review!
13 okt 2023
Snelle levering en retournering
23 nov 2023
Bedankt voor het schrijven van deze review en het delen van je ervaring. We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en gemakkelijke ervaring te bieden!
8 aug 2023
Lief kaartje bij de bestelling 😀
8 sep 2023
Bedankt voor deze 'lieve' review! Wat leuk om te lezen dat het een glimlach achterlaat :D
13 nov 2023
Leuk persoonlijk briefje erbij.
23 nov 2023
Dank je voor de 5 sterren en voor het delen van jouw ervaring. Een persoonlijk tintje toevoegen aan je bestelling is iets waar we van genieten, dus het doet ons goed dat het gewaardeerd wordt!