Lucardi Juwelier Haarlem

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden134 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik kwam voor een paar zilveren oorringen. Mijn keuze was snel gemaakt. Toen ik had afgerekend, en die mijn klantenkaart Haag ik ook nog eens 10%korting, vroeg de medewerkster of ze de oorbellen in moest doen. Dat vond ik fijn en zei ja graag. Ze pakte een paar handschoentjes een deed mijn oorbellen aan. Echt super.

26 dec 2023
Ik wilde graag de sieraden vergelijken door ze vast te houden of op de pols te leggen daar werd heel kinderlijk op gereageerd. Dat terwijl ik voor de aankoop nog geen kwartier in de winkel ben geweest en misschien 5 minuten tijd van de medewerkster heb gehad. De toon van de medewerkster was zeer onvriendelijk alsof ze slechte zin had, er klaar mee was, voor een juwelier zeer ongepast zeker op kerstavond.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Haarlem

Prima geholpen en vriendelijk te woord gestaan
24 feb 2024
Aardig personeel en betaalbare sieraden
Meiden zijn deskundig en vlot
6 jan 2024
Ben ontzettend goed geholpen, was een zeer vriendelijke en vrolijke medewerkster. Gaf goede uitleg.
vriendelijke medewerkers ik wordt altijd zeer goed en vakkundig geholpen
De deskundige en vriendelijke medewerkster
Goeie hulp advies snel geholpen
29 okt 2023

Super service!

TH
25 dec 2023

Vriendelijk welkom geheten.…

Vriendelijk welkom geheten,vertelde wat ik zocht en verkoopster liep met me mee en gaf advies,nam afstand zodat ik rustig kon kiezen,mijn keuze was een kado,werdt heel leuk in kerst bal ingepakt,echt feestelijk.
12 nov 2023

Happy

Winkel was gezellig druk, leuke behulpzame verkoopster. Prachtige oorbellen gekocht voor een aantrekkelijke prijs. En goede voorlichting gekregen. Happy
Werd fijn geholpen, en geattendeerd op jullie membership mogelijkheid. Verkoopster nam de tijd voor mij, zodat ik mn membership kon regelen online.
Prima geholpen, duurde wel wat llang ivm te weinig personeel in de winkel voor de kerst. Leuk kettinkje aan overgehouden en zoontje een mooie ring
16 nov 2023
Keurig geholpen bij aankoop horloge En de verkoopster maakte verontschuldigen omdat het wat langer duurde om schakels uit de band te halen.
19 mei 2023
Ik heb twee paar oorbellen en een klem gekocht en de service was matig maar dat kwam vooral omdat de vrouw voor ons die boos is
17 aug 2023
Lieve behulpzame verkoopster. Schattig ingepakt. Gewoon een fijne ervaring, vooral in deze drukke hectische tijd.
1 jun 2023
Super aardige meiden hebben ons super geholpen 😊 Gaan net een stapje verder wij zijn erg blij met onze aankopen
DT
Diana T.
Haarlem

Vriendelijk !

Vriendelijke medewerkster die alle tijd voor ons nam en mij ook rustig liet kijken totdat ik mijn keuze maakte !
2 jun 2023
langere wachtrij dan normaal maar toen ik aan de beurt was duurde het niet eens een minuut en was al klaar :)
4 okt 2023
Het was geweldig. Vriendelijke ontvangst. Kennis van zaken. Goede aankoop en zeker voor herhaling vatbaar.
28 jul 2023
vriendelijke en deskundige klantenbehandeling niets ik ben zeer tevreden geen camera bij mij