Lucardi Juwelier Eindhoven- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Eindhoven

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden193 beoordelingen in totaal

1 jul 2023
Ik kwam een online bestelling ophalen van een ketting waar ik later zelf nog een kruisje aan heb gehangen, en had ter plekke nog een klein bandje gehaald. De medewerker was heel vriendelijk en de winkel zag er goed uit. Helaas is het bandje wel kapot gegaan toen ik het aan deed maar ik heb het bonnetje er niet meer van, maar het was maar een paar euro.

Hallo Wilde n kettinkje kopen met de aktie code 50% korting op maandag 13 -11 maar zei dat dat niet kon alleen online !! in mijn mail van Jullie stond ook geldig in de winkel. toen ik aangaf een eerder kettinkje terug . wilde geven mocht dat ook niet !! had hem al gedragen !! onzin, had m omgedaan om het niet te vergeten , wilde n zwaardere kopen wat n bits was dat !!!!!!!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven

wordt snel geholpen!
ervaren, deskundige en klantgerichte verkoopmedewerkster
Supervriendelijke dame met enorm veel enthousiasme
Vriendelijke medewerker en behulpzaam
1 jul 2023

Prima

26 jul 2023

Positieve medewerkster

De jongedame in de winkel was erg behulpzaam en vroeg mij of ik een membercard had. Op mijn negatieve antwoord vroeg zij mij of ik belangstelling daarvoor had en direct daarna ging ze voor mij daarmee aan de slag en het resultaat leverde mij ook nog eens extra korting op
12 nov 2023
De tijd en aandacht die ze voor je hebben. Het meedenken. Vriendelijk personeel en dat ze je attenderen op kortingen en dergelijke. Veelal kom je daar achteraf achter en dan voel je je toch voor de gek gehouden. Dat had ik hier niet.
22 sep 2023
Het personeel is erg vriendelijk en gaf goede adviezen en ideeën, niet te vergeten de erg concurrerende prijzen en ruime keuze Zou geen verbetering weten naar aanleiding van mijn bezoek aan Lucardi in de Heuvelgalerie in Eindhoven.
Super vriendelijk mensen en helpen heel goed , geduldig en laten je rustig kiezen. Ik rijd speciaal van Lommel ( België ) speciaal naar Eindhoven om in de galerij bij Lucardi te shoppen voor mijn juwelen.
15 okt 2023
Perfect geholpen, medewerkers nemen echt de tujd voor je. Dit maakt wel dat de rij erg lang wordt. Wat personeel erbij zal de inzet verhoging, nu lopen er mensen weg omdat het te druk is.
10 okt 2023

Beoordeling lucardi

Mij beviel de winkel echt heel goed, de werknemers zijn super vriendelijk en doen super hun best! En dan niet te vergeten hoe mooi en goed de sieraden zijn!! Ik hou van deze winkel!
Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster, ben eigenlijk niet anders gewend. Het is altijd leuk om even binnen te lopen en ik ga zelden met lege handen naar buiten :)
18 okt 2023
Verkoopster nam alle tijd om te adviseren, was vriendelijk en behulpzaam en hielp ook om de app te installeren zodat we nog een mooi bedrag aan korting kregen.
4 jul 2023
Had iets vriendelijker gemogen, mooie ring gekocht, voor mijn man, beperkte keus in zijn maat, maar al met al geef ik een voldoende.groet betty matthijssen.
27 jan 2024
Vanmorgen na het sporten wilde ik mezelf trakteren op mooie oorbellen. Ik kreeg goede tips en daarna heb ik mijn droom oorbellen gekocht. Heel erg bedankt!
16 okt 2023
Verkoopster Ze was nog niet zo heel goed ingeleverd waardoor ze heel houterig overkwam, maar ging wel goed met de hulp met van de winkel verantwoordelijke.
24 nov 2023

Oorbellen

Vandaag oorbellen laten zetten bij mijn dochter en ik was heel erg tevreden over de service het geduld van mevrouw. Hele fijne zaak en goed personeel!!
2 nov 2023
Ik had nieuwe oorbellen gekocht en wilde deze meteen in doen. Mevrouw mij super lief geholpen, want ik kreeg ze zelf niet goed in. Erg blij mee!