Stanno Nederland- Logo - Beoordelingen

Stanno Nederland

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.414 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2017
Stanno Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Keepershandschoenen besteld voor mijn zoontje, ik wist niet precies welke maat. Degene die we hadden besteld waren te klein, nieuwe besteld en deze waren ook weer snel binnen en pasten gelukkig! Retour zenden ging makkelijk en het geld is snel terug gestort.

Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.

Beoordelingen voor Stanno Nederland

23 nov 2023

Goed product

Snelle levering en maatvoering is prima. Super goed product, voor prima prijs. Erg blij mee.
8 sep 2023
Goede afhandeling door Stanno, jammer dat ze met DHL werken die hun afspraken niet nakomen
Duidelijke website met goede informatie. Snel verzonden en goede communicatie daarover.
Antwoord van Stanno Nederland
Beste klant, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelde producten en onze service! We wensen je veel plezier met de producten en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Stanno Nederland
17 jun 2023
goede prijs, super snelle levering, website deed wat moeilijk met bankoverschrijving.
Nog geen idee ,dit is een kerstcadeautje dus ga het wel horen van mijn schoonzoon .
15 mei 2023
Ging allemaal top heb alleen nog geen officiële factuur gehad decrest was top

Snelle verzending en kwaliteit product

Snelle verzending, fijne scheenbeschermers met goede pasvorm voor kinderen.
Antwoord van Stanno Nederland
Beste Ruud, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en onze service! We wensen je veel plezier met de sportkleding en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
10 nov 2023
Snelle levering, kwaliteitsprodukten, goede en snelle afhandeling retouren!
Antwoord van Stanno Nederland
Beste klant, Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Bedankt voor de lovende woorden en de mooie 5-sterren review! We wensen je veel plezier met de bestelde producten en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
16 jul 2023
Makkelijk bestellen, snelle levering, en goede afhandeling bij retourneren.
20 jun 2023
Goede klantenservice. Zeer klantgericht. Mooie shirts, van goede kwaliteit.
20 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor de feedback en de 5-sterren review! We doen dagelijks ons best om onze klantenservice te optimaliseren. Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent! We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Jurian - team Stanno NL!
AS
Arnold S.
Wapenveld
15 okt 2023
Goed geprijste producten, duidelijke omschrijvingen en snelle levering
16 okt 2023
Beste Arnold, Bedankt voor de lovende woorden en de mooie 5-sterren review! We wensen je veel plezier met de bestelling en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL
Snel klaar gemaakt voor verzending. Meteen info als het verzonden is.
1 nov 2023
Snelle levering, goede kwaliteit, geen verzendkosten. Helemaal prima
4 jun 2023
Zeer snelle verzending! Een vraag over bestelling werd snel opgepakt.
3 aug 2023
Snelle levering, netjes verpakt, goede prijs kwaliteit verhouding
JR
Janine R.
Amsterdam
1 okt 2023

Het a avonds gestelde product lag de volgende dag al in de bus
11 aug 2023
Snelle levering. Mooie kwaliteit en prima formaat (wasmand)
20 sep 2023
Prijs/kwaliteit is super. Website makkelijk en uitnodigend.
27 aug 2023

Goed!!

Snelle levering. Jammer dat je om de factuur moet vragen.
4 jun 2023

Niet duur, en snelle levering van het product

Snelle levering van het product. En product was niet duur.