stoffensale.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 nov 2021
stoffensale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het is fijn te bestellen bij Stoffensale. De site is duidelijk. En de afwikkeling van de bestelling is snel en accuraat. Als ik iets mag voorstellen: als ik katoen zoek, wil ik liever geen tricot katoen vinden. Het is een kleinigheid, maar maakt het zoeken sneller. Verder helemaal top.

11 jun 2023
Ik had op zondagavond besteld en zou dinsdag geleverd worden. Heb de stofjes pas vrijdag ontvangen na een mailtje gestuurd te hebben. De fout lag blijkbaar bij post.nl. Ben wel super tevreden over de stofjes en zal zeker opnieuw een bestelling plaatsen.

Beoordelingen voor stoffensale.nl

Snelle service
Goede service
AV
Angelique v.
Oosterhout
Mooie kwaliteit stof , snel binnen, top!
Prima,en redelijk snel geleverd
HK
hildegard k.
45964 gladbeck
Alles toll,bin gerne kundin
Zo door blijven gaan.

Prima site

25 nov 2023
Leuke Kerststoffen!! Fijn 100% katoen, met 1 werkdag geleverd en voor een super prijs! De ontvanger was helemaal gelukkig, na heel wat winkels en markten afgestruind te hebben zonder resultaat, met mijn pakketje met verschillende Kerststoffen! Dank!

Chapeau!!!

De kleuren komen helemaal overeen met de website.....what you see is what you get! En de stoffen zijn van echte goede kwaliteit 👌🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Tegenwoordig kun je moeilijk aan stoffen komen en dan is online bestellen een hele grote aanrader🤗 Chapeau!!!
11 jul 2023
Mooie stoffen voor een nette prijs. De stof die ik zocht was hier goedkoper (en echt hetzelfde) als ergens anders. Werd ook heel netjes verpakt en was dan ook echt een plezier om uit te pakken. Ik kom zeker terug als ik meer stof nodig heb.
24 jul 2023

Weinig geld en lekker zachte stof

Ik heb er nog niets mee gemaakt dus het is ook nog niet gedragen. Ik heb wel voor relatief weinig geld wat leuke stoffen gescoord en ze voelen lekker zacht aan! Ik ben heel benieuwd wat de uitkomst gaat worden.
24 aug 2023

Snelle levering, kleur wijkt wat af van foto's

Snelle levering, alleen niet alle stoffen kwamen qua kleur helemaal overeen met de foto's. Eén stof qua patroon ook niet. Kwaliteit van de stoffen is mooi.

stoffen waar ik blij van word.

Ik heb mooie dikke joggingstof gekocht en een softshell waar ik vrolijk van word. Beide van prima kwaliteit en kleuren zijn zoals op de website staan.
Snelle levering en super kwaliteit mantelstof. Ik zal heel zeker nog 3 meters ervan kopen.
26 dec 2023

snel en goed ik raad het aan

Snel en ziet er het zelfde uit als op de site zal er zeker mmeer bestellen in de toekomst
10 aug 2023
volgende dag in huis , mooie stoffen. kon meteen aan de slag . helemaal top.
20 okt 2023
Zou niet weten wat beter moet, heel vriendelijk en heel snelle levering.