Lucardi Juwelier Zwolle

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

17 feb 2024

Tevreden over gaatje schieten oor

Werd goed de tijd genomen om het gaatje te schieten bij mijn dochter. Daarna goede uitleg gekregen over hoe de komende weken het behandeld moet worden. En fijn dat het per oorbel gekocht kan worden wanneer het om 1 gaatje bijschieten gaat.

Helemaal goed

Mooie winkel ook goede klant vriendelijkheid. Ook een fijne sfeer en wordt goed geholpen. Ik zou er zeker nog een keer komen. Ik heb deze ketting gekocht voor een vriendin en ik vind hem mooi en subtiel.
MV
Goede service ondanks de drukte in de winkel. Persoonlijke aandacht voor mijn dochter en goede hulp met het aanschaffen van een membercard
10 feb 2024
Als ik vraag kan dit met water dan kan en dat is ook echt waar. Daar ben ik heek blij mee en ze zijn nog mooi ook die sieraden
Super fijn geholpen! Er werd de tijd genomen met gaatjes schieten en op haar gemak gesteld. Alles werd goed uitgelegd.
We werden goed geholpen. Verkoopster nam de tijd voor ons. We zijn blij met d oorbellen

Fantastische ervaring

Zeer vriendelijk personeel, ruime winkel, rustige sfeer, ruim assortiment
24 feb 2024
Goed geholpen. Oorbellen gekocht en gaatjes geschoten.
18 feb 2024

Vriendelijk

Ik werd vriendelijk geholpen door een medewerkster.

Klantvriendelijk!

Ik ben erg vriendelijk en vooral relaxed geholpen!
Het Armbandje past perfect en goede klantenservice.
17 feb 2024
De medewerker was erg vriendelijk en professioneel

Alles goed

Eigenlijk heb ik geen punten dat beter zou kunnen
Fijne hulp bij het zoeken van de juiste maat.
Vriendelijk, service goed. Meedenken
10 feb 2024
Ik ben heel goed geholpen
Vriendelijk personeel.
Presentatie en personeel