Murale.nl

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

17 mrt 2024
Uitstekend!

Heel erg blij met de 2 Murales!

Voor de slaapkamer wilden we iets leuks aan de muur en doordat we in de woonkamer al een mooie Murale hebben hangen, kwamen we al weer snel op jullie website, genoeg moois om uit te kiezen! Door de voorbeelden waren we er al snel uit dat we er dit keer 2 naast elkaar wilden hebben. Erg blij met het eindresultaat mede door het duidelijke instructie filmpje!
Heel blij met onze aankoop! En dat niet alleen, ook met de vriendelijke manier waarop het team van Murale communiceerde.
Hoi Yvonne, Wat een plaatje! Geniet ervan en heel graag tot ziens op Murale.nl
Super blij met ons doek. Makkelijk in elkaar geleverd en binnen vijf dagen geleverd. Advies via app ook heel fijn!!
18 feb 2024
Hoi Katja, Super om te horen, daar doen we het voor. Heel graag tot ziens op Murale.nl

Super blij met mijn aankoop!

Prima (foto)service van Murale om het formaat te bepalen. Snelle levering en een sieraad aan de muur.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Marjolein, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wat een prachtig plekje! Heel graag tot ziens op Murale.nl
Meer dan tevreden, prettig contact, snel besteld en nog sneller geleverd. Prijs/kwaliteit is echt top
Antwoord van Murale.nl
Hi Familie Vijverberg, Goed om te horen. Hopelijk zien we jullie snel terug. Murale.nl
Super! Ontzettend blij met onze Murale. Mooie kwaliteit en goede service. Houden wij van!
Hoi Jochem, Hartelijk dank voor deze mooie review. Graag tot ziens op Murale.nl

Mooie kwaliteit!

Goede communicatie met leverancier. Mooie kwaliteit producten!
18 feb 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op murale.nl
18 feb 2024
Mooi doek, strakke belijningen, mooie kleuren! Erg tevreden.
18 feb 2024
Hoi Marian, Tof om te horen! Hopelijk krijgt ze een prachtig plekje. Graag tot ziens op Murale.nl
Prachtig werk, nog betere service. Ontzettend snel geleverd
17 feb 2024
Erg tevreden Mooi doek en strakke look in de omlijsting.
10 feb 2024
wij zijn super tevreden en blij met het mooie schilderij
18 feb 2024
Hoi Annie, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
Komt goed verpakt aan Ziet er prachtig uit Reageren snel
Antwoord van Murale.nl
Hoi Marlies, Hartelijk dank voor deze mooie review. We zien je graag terug op Murale.nl
Goed product Reageren snel en vriendelijk
18 feb 2024
Goedemiddag, Wat een plaatje is het geworden. Geniet ervan en hopelijk tot ziens op Murale.nl
11 feb 2024
Meer dan tevreden met het prachtige werk
Helemaal happy!
18 feb 2024
Hoi Bianca, Super om te horen! geniet ervan en heel graag tot ziens op Murale.nl
Bijzonder mooi
TX

Perfecte service, top bedrijf

Perfecte service. Vragen worden super snel beantwoord. Mooi schilderij gezien maar liever in een andere kleur....na overleg met beeldmaker was dit ook geen probleem. Om bepaalde redenen iets langer moeten wachten op de levering maar hier werd ik heel netjes van op de hoogte gesteld via de app. Dit is al de 2e x dat we hier bestellen en zal zeker vaker zijn (2e x alleen een doek). Kortom alles is mogelijk en bespreekbaar. Top bedrijf !!!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Gitte, Hartelijk dank voor de mooie review en wat een plaatje is het geworden. Heel graag tot snel op Murale.nl
21 jan 2024
Ontzettend goede klantenservice, je wordt snel geholpen met advies op maat. Zelfs op zondag werd mijn vraag beantwoord. Je krijgt ook andere opties te zien en helpen je bij de afmeting kiezen. Vlotte service en wat ook heel belangrijk is een mooi resultaat! Ik kan Murale van harte aanbevelen.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Liesbeth, Wat een topper is het geworden, dank voor deze mooier review. Heel graag tot ziens op Murale.nl