Murale.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

Meisje met de parel

Wat een top service bij Murale..Ja stuurt een foto naar Murale van de muur waar het schilderij moet hangen,en je weet gelijk hoe het schilderij staat bij jouw aan de muur. Schilderij/doek zit mooi strak in de lijst. Kleuren zijn prachtig. Nogmaals Goede service en erg behulpzaam.

Goed bedrijf met mooie artikelen en een goede service!

Mooie en duidelijke website met geweldige schilderijen, snelle levering, gekocht artikel goed en stevig ingepakt, handig ophangsysteem en het allerbelangrijkste is toch steeds de goede service, het meedenken en snelle reactie als je een vraag stelt. Kortom, chapeau!!!!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Astrid, Hartelijk dank voor deze mooie review, heel blij mee. Heel graag tot ziens op Murale.nl
13 jan 2024
Heel blij met het eindresultaat. Supermooi kunstwerk ! Bedrijf is makkelijk bereikbaar en ze reageren snel op vragen . We hebben alleen lang op de levering moeten wachten, maar dat kwam denk ik door de transporteur. Verder helemaal blij!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Martine, Hartelijk dank voor de mooie review, heel graag tot ziens op Murale.nl
contact per mail , snelle vriendelijke reactie prima. het product ziet er puik uit. Negatief: Verzendinfo niet ontvangen of T&T code. Levering binnen 5 werkdagen niet gelukt. 19 januari besteld en 29 januari pas gekregen
Antwoord van Murale.nl
Hoi Erika, Dank voor je review. Fijn dat ze er mooi bij hangt. Wat vervelend om te vernemen van de levertijd. Dit is absoluut niet wat je van ons mag verwachten natuurlijk. Toch graag tot ziens op Murale.nl
Goede vlot verlopen bestelling, met snelle terugkoppeling. En wat zijn ze prachtig! Mooi strak op de lijst en heel mooi doek. De kleuren zijn werkelijk waar prachtig. Wij gaan genieten van dit moos!!
Hoi Ilona, Dank voor deze super review. Heel graag tot snel op Murale.nl
6 jan 2024
Ontzettend mooi. Helemaal tevreden met de uitstekende service. Contact via WhatsApp verliep heel soepel en wij hebben vooraf een digitaal voorbeeld gekregen. Erg handig
Heel erg blij met onze prachtige Murale. Wij hebben het werk Whispers of the Past gekozen om haar warme kleuren. Mooi!
Hoi Fien, Wat een mooie review, graag tot ziens op Murale.nl
Helemaal tevreden. Razendsnelle levering en kwaliteit is heel erg mooi. We genieten elke dag van Whisper of the Past
Antwoord van Murale.nl
Hoi Tibiaux, Hartelijk dank voor je mooie review. Heel graag tot ziens op murale.nl
Geleverd volgens afspraak en gemakkelijk te bevestigen. Direct contact indien nodig. En meteen antwoord terug.
6 jan 2024
Hoi Elly, wat een topper! Leuk om te horen! We hopen je snel weer terug te zien op Murale.nl :)
Goede service- en klantvriendelijkheid. Mooie producenten die goed verpakt geleverd werden. Erg blij met alkes
Hoi Els, Hartelijk dank voor je fijne review. Heel graag tot snel op Murale.nl
Helemaal happy met onze nieuwe aanwinst. Snel geleverd, goed ingepakt en ze hangt perfect recht aan de muur
Antwoord van Murale.nl
Hoi Christiaan, Kijk dat is nog eens mooi om te horen! heel graag tot ziens op Murale.nl
RD
Renate d.
Reeuwijk
28 jan 2024
Prachtig resultaat. Makkelijk contact met hen. Zeer tevreden. We genieten elke dag van onze keuze.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Renate, hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
Snelle levering. Kreeg geen track & trace code. Maar 200 % tevreden met mijn schilderij.
Hoi Ineke, Wat een topper! We zien je graag terug op Murale.nl
13 jan 2024

Wat een eyecatcher!

Makkelijk in elkaar te zetten. Prachtige kwaliteit frame en doek! Ontzettend blij mee.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Bilitis, hartelijk dank voor de mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
Prachtig product. Snel in elkaar en erg leuk dat je het werk dus kan wisselen.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Inge, Wat goed om te horen, heel graag tot ziens op murale.nl
Het systeem is gemakkelijk in gebruik. Doek mooi zoals op site getoond wordt
Antwoord van Murale.nl
Hoi Patricia, Hartelijk dank voor je mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
27 jan 2024
Het schilderij ziet er prachtig uit. Goed verpakt verzonden. Erg blij mee !!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Lyda, Wat een plaatje! Dank voor de mooie review en heel graag tot ziens op Murale.nl
6 jan 2024
Geweldig. Snel geleverd en goed verpakt. Leuk dat de kunst ook kan wisselen.

Simpel gezegd uitstekend!

Uitstekende klantenservice en goede kwaliteit voor een betaalbare prijs!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Robbie, Wat een eyecatcher is het geworden. Heel graag tot ziens op Murale.nl
27 jan 2024
Perfect. Super blij met onze aankoop. Heel erg tevreden met de kwaliteit
Hoi Ries, Hartelijk dank voor deze review. Heel graag tot ziens op Murale.nl