FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.514 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.957 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

28 jun 2023

Negatieve ervaring

Een chaos dit bedrijf. Site geeft verkeerde gegevens aangaande compatibiliteit van een gewenst thermokoppel. Ze zijn niet bereikbaar. Briefwisseling verwarrend en het bedrag niet geheel teruggestort. Trusted Shops bood gelukkig uitkomst, maar het kostte de nodige tijd. Ik koop dus nooit meer wat bij FixParts!
30 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Om pasgarantie vast te kunnen stellen hebben we wat meer informatie nodig. Helaas hebben we deze niet van je ontvangen en kunnen we je ook niet verder helpen. We hebben contact met je opgenomen om alsnog tot een oplossing te komen. Michèle, Klantenservice FixPart
13 sep 2023

Denk goed na voor je hier iets bestel.

Misschien makkelijk in het bestellen. En als het geleverd wordt dan is er niks aan de hand. Maar als een product kwijt raakt tijdens verzenden geeft men niet thuis en reageert men niet meer. Lees ook andere reviews met 1 ster. Kennelijk is dit gebruikelijk bij dit bedrijf om niet te reageren als er iets mis gaat.
15 nov 2023
Snelle verzending maar ontzettend slechte klantenservice. Mijn pakketje was zoek bij de post, maar men leest de mail niet als je vraagt om na te laten gaan bij postal waar het pakket blijft. Na drie mails sturen reageren ze niet meer. Ondertussen naar tevredenheid hetzelfde onderdeel besteld bij een andere shop.
25 nov 2023

Retourneren is een drama!!

Ik probeer het artikel retour te sturen, maar krijg alleen maar vragen om foto's toe te sturen zodat ze een andere oplossing kunnen zoeken. Maar ik hoef geen andere oplossing, zoals ik al in 3 mails heb aangegeven, ik wol het product retour sturen!!. Nog nooit zo'n ellende gehad om iets proberen tw retourneren.
13 sep 2023

Verkeerde onderdeel geleverd

Had twee types lageringen besteld. Kreeg er maar één en ik kreeg nog een heatpump erbij die ik niet besteld had. In de online winkel vertelden ze Vandaag besteld morgen in huis. Duurde uiteindelijk 6 dagen. Een klacht bij de klantenservice neergelegd maar dat kan wel 2 weken duren voordat ik antwoord krijg.
14 nov 2023

Product website liegt.

Product op de website zei dat het op de Babyliss E990E paste maar dat past hij duidelijk niet. Product zei ook dat er meerdere kammen van 3 mm tot 18 mm in zaten, was alleen een kam van 3 mm. Ik ben zeer ontevreden. En tevens zou ik mijn eigen retour kosten moeten betalen omdat jullie liegen? Belachelijk.
31 dec 2023
Tja, 21 december bestelt en tot op heden, 31 december, nog niks ontvangen. Derhalve 1 ster, omdat ik het onderdeel nog niet heb. Bovendien, als ik hem volgend jaar nog krijg, komt het onderdeel weer retour, omdat hij dan niet meer nodig is. Uit noodzaak maar een nieuwe droger gekocht. Beste wensen voor 2024
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je de zending niet hebt ontvangen. Er zijn wat problemen bij de vervoerder waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om het zo snel mogelijk bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
15 aug 2023
7 augustus een deur besteld voor een wasmachine zou de andere dag worden geleverd, Nog steeds niet ontvangen staat wel aangemeld bij GLS. Factuur wel netjes direct betaald. Klacht gedaan via Mail over het niet leveren nog geen reactie gehad. Zie ook geen mogelijkheid hoe ik Fixpart kan bereiken telefonisch
JG
Jessy G.
Landgraaf

Ander onderdeel dan besteld en te laat bezorgd.

Ik kreeg een onderdeel (thermostaat) met andere aansluitingen dan op de afbeelding stond. Er zat ook geen aansluitschema bij. Bovendien was dit onderdeel vrijdagmiddag besteld en zou dus zaterdag bezorgd worden maar dat werd dus maandag. Daarom veel etenswaren kunnen weggooien uit de koel-/vriescombinatie.
21 jun 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
Op zijn minst een telefoon nummer dat gebeld kan worden Ik zit echt niet te wachten op dan steeds een mail heen en weer te sturen Type nr doorgeven willen ze een nr van koelkast weten rekening meegestuurd krijg je weer een mail met de vraag om de rekening ppfff ik weet niet hoor ik bestel hier niet weer
16 nov 2023

Klantenservice niet te bereiken.2

- niet geleverd binnen de beloofde 3 werkdagen (nog steeds niet in huis). - geen telefoonnr. om te bellen, geen snelle reactie op mail. - geen trackingnr. dus geen idee waar mijn bestelling nu is. - geen klantenservice om te BELLEN. - geen klantenservice om te BELLEN. - geen klantenservice om te BELLEN.
17 nov 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
Onze ervaring is heel slecht er wordt nergens op gereageerd ,telefonisch niet te bereiken .wat natuurlijk belachelijk is .Al 3 weken niets van jullie vernomen i.v.m. drukte zeggen jullie .Als dingen niet afgehandeld worden op een normale manier zal het nooit beter worden . Met vriendelijke groet .Conny
12 jul 2023

Slecht idee

Ik heb een glasplaatje voor de magnetron besteld 28 juni en tot op heden nog steeds niets ontvangen ook geen geld terug gekregen waar ik om gevraagd heb Ook geen telefoon nummer ze zijn telefonisch niet te bereiken . Het is nu 12 juli 2023 nog steeds niets gehoord G v d Broek Ouderkerk naan de Amstel
13 jul 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat deze retour is gekomen. We hebben contact met je opgenomen om te zorgen dat je het alsnog zal ontvangen. Bram, Klantenservice FixPart

Pas op!

Een mini dopje van qua grootte veel kleiner dan een dropje ( zie foto) kost een vermogen (€18,95) en dan ook nog €6,95 verzendkosten en omdat ik niet thuis was mocht ik hem nog gaan ophalen ook omdat ik me moest legitimeren en een handtekening zetten! Volgende x ga ik naar een andere onderdelen winkel.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Al onze producten worden geleverd zoals afgebeeld op de website. Mocht je nog vragen hebben over het juiste product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
23 nov 2023
Verkeerd onderdeel ontvangen.Rubber past niet. Klantenservice is niet te bereiken via telefoon. Klantenservice reageert niet op mijn mail. Hopelijk kan ik op deze manier in contact komen. Ik kan het retourformulier niet inzenden via de website, er is geen optie om het in te zenden. Heel erg jammer!
24 nov 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
12 nov 2023
Je besteld een vaatwasrek voor de onderkant en je krijgt een rol televisie kabel!. Je kaart dit aan en naar 2 dagen geen respons maar wel een mail voor een goeie beoordeling. Het is dat ze bepaalde producten hebben die ik zo snel niet elders kan verkrijgen. Anders had ik hier nooit meer wat gekocht!
20 aug 2023
Pakketje zou op de volgende dag bezorgd worden. Volgende dag: sorry, enz. Pakje zou a. s. maandag bezorgd worden. Later weer bericht pakketje is bezorgd. Er is voor ontvangst getekend, maar niet door mij of mijn vrouw. Ook niet de buren. Navraag zojuist bij post punt Jombo Paalweg Urmond. Wat nu?
13 mei 2023
Kapot onderdeel toegestuurd gekregen, nu moet ik wachten omdat hun eerst contact willen maken met fabrikant… terwijl het overduidelijk te zien is op de foto dat dit niet bij de klant ligt maar alsvast een nieuwe opsturen gebeurt niet… benieuwd hoe lang dit nu moet gaan duren wacht al een week…
15 mei 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
27 sep 2023

Product niet compleet. Even bellen niet mogelijk. Alleen online klantenservice en wachten......

Product was snel geleverd. Maar niet compleet. En dan merk je dat er geen telefoonnummer staat. Je kan alleen online reageren. En wachten. En wachten. Ondertussen is mijn vrieskast niet dicht want het nieuwe rubber sluit niet. Op internet leek het natuurlijk appeltje eitje zo'n rubber vervangen.
3 dec 2023

Geen levering, geen communicatie

Pakket zou binnen twee dagen geleverd worden. Product nog steeds niet in huis na ruim een week. Telefonisch niet bereikbaar. Na mail een bericht ontvangen dat ze het gaan uitzoeken maar nog steeds niets gehoord. GLS zegt dat ze het pakket überhaupt nog niet hebben ontvangen om te bezorgen.