durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

13 apr 2024
In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .

Beoordelingen voor durlinger.com

23 mei 2024
Er zat geen retourformulier bij. Schoenen prima
24 mei 2024
Beste, Normaal zit er in de schoenendoos onder de schoenen tussen het papier een retour formulier en een retour label. Mocht het daar niet zitten dan kan het nog op de zak onder de eigen gegevens zitten. Als het echt niet is toegevoegd mag je een kopie factuur toevoegen en daarop de reden van retour aangeven. Het volgende adres mag genoteerd worden: Durlinger Schoenen Antwoordnummer 4023 5980 ZX Panningen We zien de schoenen graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Durlinger
28 apr 2024
19 apr 2024
Snelle levering, prima kunnen omruilen. 2 paar sneakers besteld, waarvan 1 paar te groot bleek. Die waren snel omgeruild, en ook makkelijk verrekend via Klarna. Kortom top! Blij met mijn sneakers
4 nov 2023

Schoenen zitten en lopen perfect

Snelle reactie op de bestelling, levering is goed te volgen en snel. Maar het belangis dat de schoenen perfect passen en lopen, geen drukplekken, goede ondersteuning, zachte voering, zalig!
Mooie schoenen, mijn dochter had ze al in de winkel gepast. We hebben de schoenen alleen niet in de bijbehorende schoenendoos gekregen. Dan vraag ik me toch af waarom dat zo is.
1 nov 2023
Beste, Dat de bijbehorende schoenendoos er niet bij zat kan komen doordat hij beschadigd of stuk was, we vervoeren de schoenen dan in een neutrale doos. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
Mijn ervaring is dat levering altijd snel volgt op bestelling, tot nu toe geen slechte ervaringen bij Durlinger
RV
22 nov 2023

Mooie en goede schoenen

Ik koop mijn schoenen altijd bij Durlinger. Hun schoenen zijn van degelijke kwaliteit, en dat voel je. Bovendien zijn ze ook nog fraai om te zien. Ik weet dat de plaatselijke Durlinger store lang niet alle schoenen op voorraad heeft, vandaar kijk ik regelmatig op hun website. Niet voor niets, altijd blije voeten bij Durlinger.
LV
5 nov 2023

Fijne schoenenzaak

Ben heel tevreden over durlinger hebben goede schoenen en klantvriendelijk . Het fijne aan hun site is dat je de winkel voorraad kunt nakijken zodat je als het nodig is daar kuunt passen Tevens kun je sparen voor korting de schoenen op de foto waren 2de paar voor de helft en ik had nog 10 euro korting gespaard dat is toch fijn
20 mrt 2024

Voetmaat klopte niet.

Beste mensen,normaal heb ik mt 38. Bij Durlinger bleek achteraf dat ik 37 had moeten bestellen. Meteen teruggestuurd, andere mt besteld. Paste perfect.ik kreeg een melding dat mijn sloffen in goede orde was ontvangen. En binnen een week mijn geld was mijn geld teruggestort. Geweldige service.
5 okt 2023

Schoenen met productiefout

De (dure) schoenen hadden een productiefout en zaten in een doos van een andere kleur; hier is dus iets mis gegaan. Ik heb ze teruggestuurd (ging prima) en het bedrag is zeer snel terug betaald (binnen een dag). Daarna maar in de winkel een paar opgehaald.

Perfect

Goede site, snelle levering. Voorwaarden en pakbon zitten bij de bestelling met een duidelijke instructie voor eventueel retourneren. Maar dat hoefde ik gelukkig niet te doen, de maat van de pantoffel was exact zoals op de site aangegeven.
25 nov 2023
De webshop kan beter maar dan in het bijzonder de winkelvoorraad. Als je deze bekijkt en dan naar de winkel gaat , is het artikel niet in de winkel op voorraad....dus dat is dan jammer , kun je ze beter gelijk online bestellen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. De winkelvoorraad die online staat wordt automatisch bijgewerkt wanneer er iets verkocht wordt, helaas zit hier iets van vertraging in waardoor het in uitzonderlijke gevallen kan voorkomen dat deze nog op voorraad staat in de winkel maar dan toch helaas verkocht is, onze excuses. Liefs Durlinger.

Een hele tevreden klant

Snelle levering en de schoenen zijn echt tip. De info over de maat klopt. Ik dacht het beter te weten maar hun advies opvolgen was beter geweest. Gelukkig ging het verzenden en opnieuw ontvangen zonder problemen en heel snel.
Makkelijk via de site de juiste schoenen te vinden. Snel verstuurd, goed ingepakt, en op tijd geleverd. Tevens in de doos zit meteen de retour label als er iets niet goed is. Niet hoeven te gebruiken, alles was goed.
Super snelle levering! Helaas waren de schoenen te groot, retour gestuurd en ook toen direct een ontvangst bevestiging en het geld snel retour mogen ontvangen. top service! Nog bedankt daarvoor.
16 dec 2023
Top niet alleen kreeg ik een herinnering over mijn voucher , hij werd ook onmiddellijk uitbetaald. Paar schoenen terug gestuurd , ook verzendkosten terug gestort gekregen. Echt top service
Netjes op tijd, geen (verborgen) gebreken . Minpunt voor mij is dat ik via een ander vooruit moest betalen. Concurentie geeft de mogelijkheid om gewoon middels een factuur achteraf te betalen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Wij bieden achteraf betalen aan via Billink. Hier kan tijdens het betalen voor gekozen worden, er zal dan door Billink een betaallink gestuurd worden die na ontvangst van de schoenen betaald kan worden. Mochten er vragen zijn mag u altijd mailen naar info@durlinger.com. Liefs Durlinger Schoenen.
16 apr 2024
mooie site leuke sneakers en snelle bezorging mooie en gemakkelijke verpakking en aardige prijsjes alleen heb ik heel moeilijke voeten en daarom helaas retour
28 jan 2024
Bij Durlinger is alles klantvriendeljk. Ik was al lang klant bij Shoetime.Bij het samen gaan heb ik de gok genomen om ook mee te gaan.Dat is tot op heden goed bevallen. M.vr.gr.Wiel Reijnen
7 okt 2023
Ik heb de schoenen op tijd en in goede orde ontvangen. Alleen miste ik bij de suède schoenen van Gabor een vloeipapier tussen de schoenen. Ze lagen zo los in de doos. Verder alles prima!