durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.70/5.00

2.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Udifuf
Snelle levering Goed verpakt Artikelen dat wat beschreven stond
Mooie schoen en zit en loopt meteen prima
Snel en professioneel
Gewoon goed, niks op aan te merken.
Veel keus, veel merken van goedkopere tot duurdere.snel geleverd.
Ik ben tevreden met mijn aankoop het zit lekker en loopt lekker. Ik heb geen spijt van. Ik zal binnenkort 2 laarzen gaan kopen.
Het product is snel geleverd en de schoen falcotto naturino is een prima schoen want ik heb al een kleinere maat hiervan elders gekocht. Het probleem is dat ik 1 paar schoenen kreeg waarvan 1 verkleurd is en vaak gepast lijkt (etalageschoen?). Daarom retour anders had ik het gehouden. Dat ik dan toch 2,95€ retourkosten moet betalen vind ik in dit geval onterecht en niet servicegericht.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor uw review. Vervelend dat u verkleurde schoenen heeft ontvangen. Graag wil ik u vragen een email te sturen naar webshop@durlinger.com, wij helpen u graag verder. Vriendelijke groet, Durlinger
Alles is prima verlopen!
De schoenen vallen groter uit.. had twee maten besteld en de grotere teruggestuurd, hiervoor moest ik wel kosten betalen dat vond ik wel een beetje tegenvallen. Normaal heb ik maat 39 nu past maat 38 perfect. De schoenen zijn echt super leuk en lopen heerlijk door de zachte binnen zool. Staan leuk onder een broek en onder een jurk.. ben erg blij met mijn aankoop!!
Ben erg tevreden over bezorgen en product.
Helemaal tevreden en snelle levering
Schoenen na enkele keer dragen helaas al kapot.
Snelle levering, goede producten
na telefonische uitleg alles duidelijk!!
Tevreden klant, leuke sneakers gekocht met actiekorting. Gabor sneakers zijn altijd goed!!
Mooie schoenen voor een goede prijs. Pakket werd snel verzonden en dus snel geleverd.
goede kwaliteit voor een prima prijs
Op de site staat geschreven dat de schoenen wel op voorraad is, maar vervolgens wanneer je deze besteld en betaald is dit niet het geval! Heel apart! Ze zijn heel traag met het terug storten van het geld bedrag! Schandalig
Antwoord van durlinger.com
Beste, Vervelend dat het artikel niet meer voorradig was na je bestelling. Als de voorraad van een artikel heel laag is kan het voorkomen dat er meerdere klanten hetzelfde artikel bestellen. Onze webshop kan dit snel bijwerken, maar niet altijd snel genoeg. Hierdoor moeten we soms teleurstellen, onze excuses hiervoor! De terug betaling is reeds gedaan ,je zou het bedrag moeten hebben ontvangen.
goede en fijne webshop