horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Perfect. Alles zoals omschreven.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Razendsnelle levering van een mooi horloge! Mijn oordeel is dus: Betrouwbare webshop met breed assortiment.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Voor 22 uur besteld volgende dag in de middag in huis .. product voldoet aan de verwachtingen en ook extra 1 jaar garantie. Tevreden klant
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u. Wij blijven altijd bezig om de site en de bestellingen nog verder te optimaliseren en het zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Gewoon steen goed en betrouwbaar
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank! En neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Keurig verpakt op tijd geleverd
Prima horloge
Antwoord van horloge.nl
Sneller kan niet product naar verwachting
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Snel geleverd
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Ik vond de verpakking veel te groot, dus teveel materiaal en het horloge is heel mooi maar de sluiting vind ik ingewikkeld, kreeg dat pas met veel moeite voor elkaar. De beschijving van het horloge in veel te kleine letters en de tekeningen te klein
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Helaas zullen niet alle producten even goed bevallen in het echt. Uiteraard kunt u deze gratis retourneren, mits de producten in nieuwstaat zijn en de retourverzeding binnen dertig dagen na levering plaats vindt. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Alleen jammer dat ze de verkeerde horloge opsturen terwijl je de goede hebt besteld.
1e keer besteld, zending goed verlopen en ontvangen. Product voldoet aan beschrijving en tot nu toe geen klachten.
Prima service en levering. Horloge ziet er 'in het wild' iets minder goed uit dan op de foto.
Antwoord van horloge.nl
Beste, Uiteraard is een horloge in het echt altijd net even anders, mocht het niet naar uw zin zijn, kunt u het natuurlijk gratis retourneren. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Snelle toezending, goed verpakt van een uitstekend product. Één jaar extra garantie noem ik goede service
gewoon perfect
Antwoord van horloge.nl
Prachtig horloge zoals beloofd dezelfde dag ontvangen. Goede bezorgservice, belde s avonds laat niet meer aan maar klopte op het raam.
Antwoord van horloge.nl
Snelle levering, horloge ziet er goed uit.
Hoi
Beste heer, mevrouw, En hallo naar u toe. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Ales 100% in orde.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Heel graag gedaan. We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl