horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Levering snel en goed. Horloge loopt. Datum endag nog niet.wacht tot meer opgeladen is. Andets bel ik Al bij al zéér tevreden.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Snelle levering en duidelijke communicatie!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
goede service
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Mooi bandje, makkelijk te bestellen, snel geleverd en het voelt als een 'nieuw' horloge.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Zeer mooie collectie, ik bofte, horloge was in de aanbieding. Keurig op de gewenste dag geleverd, helaas had ik geen bericht met track en tracé code ontvangen, hopelijk volgende keer beter.
Antwoord van horloge.nl
Netjes de dag erna geleverd. Op maat gemaakt en datum stond ook al goed bij ontvangst, erg fijn. Hier ga ik vaker bestellen.
Antwoord van horloge.nl
Zeer tevreden over de snelle en correcte verzending van het horloge!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank! En neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Geweldig
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Op tijd en juist geleverd. Alleen geeft horloge.nl aan dat er een track en trace is, wat blijkbaar niet is bij een brievenbuspakket. Ook geen bevestiging van versturen wat wel werd aangegeven.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is inderdaad een puntje voor aandacht, dank u hiervoor. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Razendsnel binnen. Goede bandje
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Heel graag gedaan. We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Horloge goed en al het andere ook goed.
Antwoord van horloge.nl
Wat een keus, en wat een snelle levering. Prima!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u. Wij blijven altijd bezig om de site en de bestellingen nog verder te optimaliseren en het zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. Groet, Serviceteam Horloge.nl
mooi horloge, goede prijs, prima levering
Goede service
Antwoord van horloge.nl
Mijn eerste aankoop hier, erg snel geleverd, goed verpakt en product geheel naar wens!
Antwoord van horloge.nl
Keurig volgens afspraak uitstekende website
Antwoord van horloge.nl
Leuk horloge en snelle levering. Prima qua prijs-, kwaliteitsverhouding.
snel en keurig
super snel en correct